Varoitus

Varoitus

ViestiKirjoittaja rita4 » 24.07.2025 12:58

Rich Carmicheal

”Uskon kautta rakensi Nooa, saatuaan ilmoituksen siitä, mikä ei vielä näkynyt, pyhässä pelossa arkin perhekuntansa pelastukseksi - -.” (Hebr 11:7.)

Herra varoittaa meitä tulevista asioista. Nämä varoitukset perustuvat lujasti hänen Sanaansa ja niistä tulee myös yhä vankkumattomampia aikojen merkkien täyttyessä. Etkö jo tunne kasvavaa painetta maailmassa?

Eräänä päivänä esittelin lehtityötämme jollekulle henkilölle ja kerroin, että palvelutyömme nimi on Hänen tulemuksensa Airut. Hän vastasi: ”Hänen tulemuksensa airut. Uskoisin, että pikemmin kuin myöhemmin.” Hän jatkoi, että luonnontuhojen lisääntyminenkin kertoo siitä.

Varmastikin tsunamien, pyörremyrskyjen ja maanjäristysten täytyisi synnyttää tietoisuutta ajan vakavuudesta. Lisäksi on kasvava väkivalta ja ihmisten hyväksikäyttö, poliittinen korruptio, ympäristöongelmat, talousongelmat, Lähi-idän levottomuus, väärät uskonnot, valloillaan oleva moraalittomuus jne. Kuinka Herran täytyykään murehtia tätä.

Hän ilmoittaa selvästi Sanassaan, että vaikka hän on kärsivällinen, tuomiopäivä tulee! Huomioi yhtenä monista esimerkeistä apostoli Pietarin sanat hänen liittäessään yhteen Nooan päivät ja tulevan tuomion: ”[Veden] kautta silloinen maailma hukkui vedenpaisumukseen. Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään.” (2 Piet 3:6-7.)

Hän jatkaa: ”Kun siis nämä kaikki näin hajoavat, millaisia tuleekaan teidän olla pyhässä vaelluksessa ja jumalisuudessa, teidän, jotka odotatte ja joudutatte Jumalan päivän tulemista - - . Sen tähden, rakkaani, pyrkikää tätä odottaessanne siihen, että teidät havaittaisiin tahrattomiksi ja nuhteettomiksi, rauhassa, hänen edessänsä; ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi - -.” (2 Piet 3:10-12, 14.15.)
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Re: Varoitus

ViestiKirjoittaja rita4 » 14.08.2025 18:44

Rich Carmicheal kirjoitti:”Uskon kautta rakensi Nooa, saatuaan ilmoituksen siitä, mikä ei vielä näkynyt, pyhässä pelossa arkin perhekuntansa pelastukseksi - -.” (Hebr 11:7.)

Herra varoittaa meitä tulevista asioista. Nämä varoitukset perustuvat lujasti hänen Sanaansa ja niistä tulee myös yhä vankkumattomampia aikojen merkkien täyttyessä. Etkö jo tunne kasvavaa painetta maailmassa?

Jotenkin tämä aihe on nyt vahvasti sydämelläni; "Varoitus tulevista asioista, ja ajoista, kaiken menettämisestä, kun pimeys laskeutuu suomenkin maahan tavalla tai toisella ja ei enää olekaan sitä mukavaa ja leppoisaa rauhan ja turvallisuuden aikaa!" Nythän kuitenkin kaikki on melkolailla hyvin vielä. Enkä mitenkään tahdo pelotella ketään, ei, se ei ole tarkoitukseni ollenkaan. Vaan varoittaa tulevista ajoista, jolloin sodan uhka on edessämme, samoin ruuanpuute, köyhyys, pelko, vainon ajat, jne..Haluaisin enempikin laittaa miettimään sitä, mitä on edessämme halusimmepa uskoa sitä tai emme ja valmistautua siihen myöskin. En ole Nooa, enkä kukaan muukaan väkevä profeetta, ei. Olen vain tällainen pieni Herran pikku piikanen, joka tahtoisi kuin rohkaista sinuakin etsimään Herran Jeesuksen kasvoja, Hänen läheisyyttään, oppia turvautumaan vain yksin Häneen, jne.. Niin silloin selviät ja kestät Hänen kanssaan kaiken sen mikä maailmaa, sekä suomeakin vielä tulee kohtaamaan ennemmin tai myöhemmin. :think:

Rich Carmichea kirjoitti:Varmastikin tsunamien, pyörremyrskyjen ja maanjäristysten täytyisi synnyttää tietoisuutta ajan vakavuudesta. Lisäksi on kasvava väkivalta ja ihmisten hyväksikäyttö, poliittinen korruptio, ympäristöongelmat, talousongelmat, Lähi-idän levottomuus, väärät uskonnot, valloillaan oleva moraalittomuus jne. Kuinka Herran täytyykään murehtia tätä.

Hän ilmoittaa selvästi Sanassaan, että vaikka hän on kärsivällinen, tuomiopäivä tulee! Huomioi yhtenä monista esimerkeistä apostoli Pietarin sanat hänen liittäessään yhteen Nooan päivät ja tulevan tuomion: ”[Veden] kautta silloinen maailma hukkui vedenpaisumukseen. Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään.” (2 Piet 3:6-7.)

Hän jatkaa: ”Kun siis nämä kaikki näin hajoavat, millaisia tuleekaan teidän olla pyhässä vaelluksessa ja jumalisuudessa, teidän, jotka odotatte ja joudutatte Jumalan päivän tulemista - - . Sen tähden, rakkaani, pyrkikää tätä odottaessanne siihen, että teidät havaittaisiin tahrattomiksi ja nuhteettomiksi, rauhassa, hänen edessänsä; ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi - -.” (2 Piet 3:10-12, 14.15.)

Minä en jaksa uskoa, että varoitusmerkit olisivat vain sattumaa, tai jotain, jota ei koskaan tapahdukaan, Ehei! Vaan ne ovat Isältä Jumalaltamme, kuin merkkejä, hätähuutoja ihmiskunnalle koko maailmassa, josta me suomalaiset olemme vain pieni murunen kaiken keskellä, siitä mitä tapahtuu Raamatun Sanankin mukaan. Mutta sitten se onkin jo täysin eri asia, että; "Välitetäänkö niistä, uskotaanko niitä, vain huitaistaanko vain kädellä, että; Huit hait mitä satuilua, tms?!"

Noh saathan toki niinkin tehdä, en aio kieltää, mutta yhtä vain toivoisin, ettet kerran tule kauhistumaan ja pettymään, kun ne jutut ei olleetkaan vain satuilua, tai pelottelua, vaan olet keskellä kerran sitä kaikkea ilman Vapahtajaasi Jeesusta Kristusta. Tai elit uskoasi enemmänkin väärien opettajien, väärien oppien sumuttamana, välinpitämättömänä kaikesta siitä mitä Raamatttukin puhuu ja sitten: Apua, ne varoittajat, nuo ilkimykset, jotka puhui ja varoittivat, kehottivat valvomaan uskon tilaa, tai antaan elämänsä sille Jeesukselle, josta he jaksoivat vääntää, niin.. Se kaikki oli sittenkin totta mistä he puhuivat ja mistä he varoittivat, niin ja nyt onkin jo liian myöhäistä katua, tehdä muuutoksia, tms... :cry:

2. Tim. 4:
1 Minä vannotan sinua Jumalan ja Kristuksen Jeesuksen edessä, joka on tuomitseva eläviä ja kuolleita, sekä hänen ilmestymisensä että hänen valtakuntansa kautta:
2 saarnaa sanaa, astu esiin sopivalla ja sopimattomalla ajalla, nuhtele, varoita, kehoita, kaikella pitkämielisyydellä ja opetuksella.

3 Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia
4 ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin.
5 Mutta ole sinä raitis kaikessa, kärsi vaivaa, tee evankelistan työ, toimita virkasi täydellisesti.

Luuk. 12:
32 Älä pelkää, sinä piskuinen lauma; sillä teidän Isänne on nähnyt hyväksi antaa teille valtakunnan.
33 Myykää, mitä teillä on, ja antakaa almuja; hankkikaa itsellenne kulumattomat kukkarot, loppumaton aarre taivaisiin, mihin ei varas ulotu ja missä koi ei turmele.
34 Sillä missä teidän aarteenne on, siellä on myös teidän sydämenne.

35 Olkoot teidän kupeenne vyötetyt ja lamppunne palamassa;
36 ja olkaa te niiden ihmisten kaltaiset, jotka herraansa odottavat, milloin hän palajaa häistä, että he hänen tullessaan ja kolkuttaessaan heti avaisivat hänelle.
37 Autuaat ne palvelijat, jotka heidän herransa tullessaan tapaa valvomasta! Totisesti minä sanon teille: hän vyöttäytyy ja asettaa heidät aterioimaan ja menee ja palvelee heitä
.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Usko, tai älä. Maailmassamme tapahtuu, mieti?!