Rakas Ystävä!

Rakas Ystävä!

ViestiKirjoittaja rita4 » 21.12.2025 14:10

[Sain siskolta luvan laittaa tämän foorumille. Tämä on tärkeä ja herättelevä kirjoitus. Kannattaa lukea!]

Rakas Ystävä!

Haluan varoittaen kirjoittaa asioista, jotka eivät todennäköisesti ole tiedossasi. Omat henkilökohtaiset kokemukseni ovat auttaneet minua näkemään totuuden.

Vuonna 1987 kävin viikonlopun mittaisen reikihoitokurssin. Opettaja ja kurssilaiset olivat sydämellisiä, auttamishaluisia ihmisiä. Olin tavattoman innostunut, enkä ymmärtänyt jälleensyntymisopissa ja parantavan energian siirtämisessä mitään väärää ja vaarallista. Aioin jatkaa reikihoidon opiskelua pidemmillä kursseilla, mutta onneksi en koskaan lähtenyt kehittämään taitojani enempää. Kun olin palannut kurssilta, muistui mieleeni opettajan sana hengestä, joka tarttuu ylösnostettuun käteen. Halusin kokeilla. Jokin tarttui käteeni ja alkoi kuljettaa sitä. Liike muuttui kaunokirjoituskirjaimiksi, joista muodostui selviä sanoja. Uteliaisuuteni heräsi ja aloin mielessäni tehdä kysymyksiä ja sain vastauksia. Näin alkoi seurusteluni hengen kanssa. Sain "neuvoja" moniin asioihin. Luulin, että olin tekemisissä Jumalan ja hänen hyvän voimansa kanssa. Henki puhui minulle Jumalasta, jopa Jeesuksesta.

Miksi sitten kirjoitan tätä kirjettä? Mitä tapahtui? Kaiken hyväksi luulemani keskellä jouduin käsittämättömien pelkotilojen valtaan. Tunsin, että ympärilläni oli näkymättömiä olentoja, joiden läsnäolo ahdisti ja pelotti. Lisäksi henki ilmoitti läheisen ihmisen pian tapahtuvasta kuolemasta ja se aiheutti melkoisen järkytyksen. Tämä läheiseni elää vielä tänäkin päivänä.

Seuraavana kesänä sain kokea ihmeellisen asian, uudestisyntymisen Pyhän Hengen voimasta, Minusta tuli Jumalan lapsi. Pyhä Henki avasi ymmärrykseni ja silloin tiesin totuuden. Olin elänyt valheen maailmassa, huijauksen ja petkutuksen keskellä. Henki, jonka kanssa olin keskustellut, oli tietäjähenki. Nämä henget ovat lähtöisin persoonallisesta pahasta, saatanasta. Henget tietävät yliluonnollisia asioita, mutta heidän käskijänsä ja alkulähteensä, saatana, on oikea valheen isä, tappamaan ja tuhoamaan tullut ja siksi nämä henget myös pelottelevat ja saattavat ihmisiä pakokauhun valtaan. Saatanalle on annettu myös valta tehdä hyvältä näyttäviä asioita. Sen voimasta tapahtuu monenlaisia ihmeitä, mm. ihmisiä parantuu sairauksista. Raamatun mukaan se saa jopa tulen lankeamaan taivaasta. Juuri siksi, että se harhauttaakseen ihmisiä pukeutuu valkeuden enkeliksi, monet lankeavat sen pauloihin hyvää etsiessään.

Reikihoito ja kaikki sellaiset hoidot, joissa toimitaan ikään kuin kanavina ja näin välitetään parantavaa voimaa, energiaa maailmankaikkeudesta, ylhäältä tai jopa Jumalalta, ovat saatanasta.

Tarot-kortit, ennustamiset tähdistä, kristallipalloista, korteista yms. välittävät tietäjähengiltä tulevaa sanomaa. Kun saat tai annat hoitoa, tutki aina, mistä lähteestä parantava voima on peräisin. Jälleensyntymisoppi on saatanan keksintö, samoin jumaluuden löytyminen ihmisen omasta sisimmästä. Tosin Pyhä Henki asuu ihmisessä, jos hän on jättänyt elämänsä Jumalan turvallisiin käsiin ja saanut puhdistautua synneistänsä Jeesuksen Kristuksen, Vapahtajan sovintoveresssä. Jos olet hyvässä uskossa kietoutunut em. hoitomuotoihin tai olet mukana idän uskonnoissa, TM-mietiskelyssä, joogassa tai muissa vastaavissa, sanoudu heti irti kaikesta. Tuhoa niihin liittyvät kirjat, kasetit ja muu materiaali.

Anna Jeesuksen pelastaa sinut. Pyydä vapautus sinua sitovista saatanan kahleista. Käänny rukouksessa ainoan elävän Jumalan puoleen. Hänen luoksensa on vain yksi ainoa tie, Jeesus Kristus, lihaksi tullut ja ylösnoussut maailman Vapahtaja.

Pelastumisen, iankaikkisen elämän Jumalan yhteydessä, saat ottaa vastaan ilmaisena armolahjana. Sinun syntisi annetaan anteeksi. Se vapauttaa sydämesi iloon ja sinulla on rauha Jumalan kanssa. Kun Jeesus on tullut sydämeesi asumaan on Hän kanssasi joka päivä maailman loppuun asti. Voit olla turvallisella mielellä ja sinusta pidetään huolta. Saat pyytää Häneltä apua kaikkiin asioihisi, pieniin ja suuriin. Hänellä on valta ja voima tehdä myös ihmeitä, parantaa sairaita, ajaa ulos riivaajia, jopa herättää kuolleita.

Ota Pyhä Raamattu käteesi. Luota Jumalan Sanaan, elä sen mukaan. Sanassa on totuus, se on elämän voima, tulevaisuuden ja toivon avain. Sinullekin.

Jeesus sanoo:

Minä olen tie, totuus ja elämä, ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. (Joh. 14:6)

Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon. (Matt. 11:28)

Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua ja sinun pitää kunnioittaman minua. ( Ps. 50:15)

Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka Häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. ( Joh. 3:16)

Tekstit vuoden 1933/1938 käännöksen mukaisia.

Sinua siunaten

Maija Nikula
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Usko, tai älä. Maailmassamme tapahtuu, mieti?!