JEESUKSEN TAKAISINTULEMINEN

JEESUKSEN TAKAISINTULEMINEN

ViestiKirjoittaja rita4 » 31.12.2024 13:44

by David Wilkerson | March 29, 2011

Uskon, että Jeesus tulee hyvin pian. Me näemme Herran kokoavan kansoja Israelia vastaan. Tapahtumat kulkevat nopeasti kohti Harmagedonia.

"Kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä" (Matt.24:33).

"Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin" (Matt.24: 36).

Kaikki merkit viittaavat Lähi-idän sotaan Israelia vastaan.Sekasortoiset arabikansat kuulevat kutsun tuhota yhdessä Israel. Me näemme toteutuvan profetioiden, joista olemme saarnanneet jo vuosia.

Niillä, jotka tuntevat Raamatun, on Pyhän Hengen sisäinen tuntemus Herran paluusta. Me kuulemme sisimmässämme asuvan Pyhän Hengen kutsuhuudon: "Tule, Herra Jeesus."

Jeesus sanoi:

"Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee" (Matt.24:42).

"Olkaa tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jona ette luule, Ihmisen Poika tulee" (Matt.24:44).

"Autuas se palvelija, jonka hänen herransa tullessaan havaitsee näin tekevän!" (Matt.24:46).

Rakkaani, koetko tai aistitko, että elämme viimeisimpiä päiviä? Odotatko sinäkin hartaasti hänen tulemistaan?

Katso, meidän vapautuksemme on lähellä!
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Re: JEESUKSEN TAKAISINTULEMINEN

ViestiKirjoittaja rita4 » 06.01.2025 12:27

Minua aina jotenkin kuin siunaa kun puhutaan Jeesuksen takaisin tulosta. Mutta samalla tulee palostakin suru puseroon, kun on tullut julistajia, jotka vesittävät, jopa kieltävät Herramme Jeesuksen tulon hakemaan omiaan pois täältä.. voisimmeko ihan sanoa:"pimeyden ajasta." Miksi he eivät halua uskoa ylöstempaukseen, sitä olen niin usein joutunut miettimään, enkä ole siihen keneltäkään saanut selvää vastausta, enkä ymmärrä sitä, kun kuitenkin Raamattu puhuu siitä hetkestä, joka tapahtuu todella arvaamatta, sekä pikaisesti, kun Herran Jeesuksen omat, ne jotka valvovat omaa uskonsa tilaa ja ovat ns hereillä, odottaen Jeesusta saapuvaksi, niin kuuluu pasunan ääni ja silloin Jeesus tulee pilvissä ja kaikki lähellä Jeesusta elävät nousevat pilviin Herraa vastaan ja me muutumme..

Eikö sen pitäisi olla vain pelkästään iloinen asia? Jo ihan lapsenkin ymmärrettävissä oleva, kun Herra hakee ne, jotka rakastavat Jeesusta pois siitä hirveästä pimeyden ja tuskan ajasta, joka koittaa ihmiskuntaa, niitä, jotka eivät olleet valmiit lähtemään, sekä niitä, joille Jumalan Sana ja totuus ei ole koskaan edes kelvannut. :roll: Minä ainakin odotan sitä hetkeä ja pyrin pysymään lähellä Jeesusta jokapäiväisessä parannuksen teossa. Tarvitsen Jeesusta, joka ikinen elämäni päivä. En jaksaisi elää ilman Häntä. Mitä minulla olisi, jos minulla ei olisi Vapahtajaani? Ei yhtään mitään, koska minulla ei silloin olisi myöskään Auttajaa. Joko sinä olet ottanut Jeesuksen vastaan elämääsi ja sydämeesi? Jos et, niin nyt on jo kiire päättää ottaa Hänet Pelastajaksesi, sekä synneistäsi Vapahtavaksi.

Älä siis usko heitä, jotka opettavat, että me uskovina mukamas jäämme tänne siihen hirveään, vaivan ja pelon, tuskan aikaan, kun antikristus ilmestyy. Se Ei muuten ole edes totta. Mietippä, Miksi Jumala sanoo olevansa rakkaus ja joka uskoo Jeesukseen omakohtaisesti, niin hänet varjellaan siltä pahalta ja vaikealta ajalta, koska Jumalan Poika, Jeesus Kristus on pelastanut sinut siitä ajasta, joka olet uudestisyntynyt, sekä: olet päättänyt pysyä Sanan totuudessa, sekä lähellä Mestariasi, Jeesusta Kristusta. Mieti, mitä siis kannattaisi tulla edes uskoon, jos meidät Herran omat jätettäisiin siihen antikristuksen hirveään aikaan, niin kuin kaikki uskomattomat ja käännynnäisetkin jäävät, jos eivät tee parannusta. Eihän silloin kenenkään edes kannattaisi tehdä parannusta, eikä ottaa Jeesustakaan vastaan, jos meillä olisi sama kohtalo kuin uskottomillakin on.

Mutta kiitos Jumalallemme, meidän Herran omien ei tarvitse jäädä näkemään tai edes kokemaan sitä hirvittävää rakkaudettomuuden ja vihan ym aikaa, koska Herramme Jeesus Kristus, Poika Jumalan hakee meidät pois täältä Karitsan hääjuhliin mukaan ja me tulemmme muiden tuhannen tuhansien pyhien kanssa öljymäelle, Herramme Jeesuksen kanssa aikojen lopulla. Eikä niin kuin nuo väärään eksyneet opettavat, että; Meidänkin pitää yhä vain lisää kärsiä tämän nykyisen kärsimyksemme lisäksi, kun muka joudumme siihen vihan aikaankin elämään. Höpö höpö, ottakoot selvää mitä Raamattu asiasta sanoo, eikä uskotelko valheita.. :???: :thumbdown:

Eräs veli soitti minulle kerran joka julistaa juuri tuota että jäämme vihan aikaan,kun antikristus tulee ja käski minun vahvistua uskossani, että kestän sitten kun elämme siinä vihan ajassa, joka on muuten sitten Jumalan vihan aikaa. Nyt elämme saatanan tuoman vihan aikaa paljoltikin.. :think: Noh, enhän mä sitä uskonu ja se hiukka siitä kiivastuikin, mutta turha oli silloinkaan saati nyt minulle yrittää suoltaa sellasta valhetta. Herra häntäkin armahtakoon.

1. Tess. 1:
2 Me kiitämme Jumalaa aina kaikkien teidän tähtenne, mainiten teitä rukouksissamme, sillä lakkaamatta
3 me Jumalamme ja Isämme edessä muistamme teidän työtänne uskossa ja vaivannäköänne rakkaudessa ja kärsivällisyyttänne toivossa Herraamme Jeesukseen Kristukseen,
4 tietäen, veljet, te Jumalan rakastetut, teidän valitsemisenne:
5 että meidän evankeliumimme tuli teidän tykönne, ei ainoastaan sanana, vaan myös voimana ja Pyhässä Hengessä ja suurella varmuudella-niinkuin tiedätte, millaisia me olimme teidän keskuudessanne, teidän tähtenne-
6 ja teistä tuli meidän seuraajiamme ja Herran, kun suuressa ahdingossa otitte sanan vastaan ilolla Pyhässä Hengessä,
7 niin että te olette tulleet esikuviksi kaikille uskoville Makedoniassa ja Akaiassa.

8 Sillä teidän tyköänne on Herran sana kaikunut; ei ainoastaan Makedoniaan ja Akaiaan, vaan kaikkialle on teidän uskonne Jumalaan levinnyt, niin ettei meidän tarvitse siitä mitään puhua.
9 Sillä itse he kertovat meistä, millainen meidän tulomme teidän tykönne oli ja kuinka te epäjumalista käännyitte Jumalan tykö, palvelemaan elävää ja totista Jumalaa
10 ja odottamaan taivaista hänen Poikaansa, jonka hän on herättänyt kuolleista, Jeesusta, joka pelastaa meidät tulevasta vihasta.

:thumbup: Pysy Herran omana, niin pääset mukaan ylösottoonkin!
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Usko, tai älä. Maailmassamme tapahtuu, mieti?!