Niin, onhan se ollut jo tosi pitkään nähtävissä, ettei enää kansamme usko taivaan ja maan Luojaan, Isään Jumalaan, Kaikkivaltiaaseen, ja silloinhan ei myöskään uskota Jeesukseen Kristukseenkaan; Jumalan aino syntyisenä Poikana, Pyhästä Hengestä nyt puhumattakkaan..Kauan sitten vielä uskottiin Jumalaan, joka varjeli aikoinaan suomen monilta vaikeiltakin asioilta ja tilanteilta, niin se asia on nyt täysin on romutettu ja hylätty. Se on melkeinpä jo kuin kuopattu ja haudattu. Lapset eivät enää saa kuulla rakastavasta Jumalasta, tai Jeesuksesta mitään ja heiltä pimitetään Totuus, joka ei kuitenkaan pala tulessakaan, siis; Jumalan Sanan Totuus. Jumala ei anna Sanaansa hyljätä, tai pilkata, eikä häväistä. Jos niin koitetaan tehdä, niin siitä on aina seuraamukset, jotka eivät varmasti ketään Häntä vastaan noussutta miellytä, pelottaa enempikin ja kauhistuttaa..
Onhan Hän kiivas Jumala niille, jotka pilkkaavat Häntä, sekä kieltävät Hänen rakkautensa ihmistä kohtaan. Jumala On Rakkaus, ja Hän tahtoo aina omilleen vain hyvää, koska Hän antoi rakkaan Poikansa Jeesuksen Kristuksen kärsimään, sekä kuolemaan ristillä, koko maailman ihmisten syntien puolesta, niin sehän juuri kertookin siitä, kuin Hän rakkaudessaan ihmiskuntaa kohtaan tahtoisi pelastaa taivaan kotiin joka ainoan ihmislapsen, missä sitten asuu ja elääkin. Mutta ihmisistähän, jokainen kyllä haluaa päästä taivaaseen kuoltuaan, mutta eivät tahdo kuitenkaan kunnioittaa ja peljätä Jumalaa, joka tuomitsee ne ihmiset, joille ei kelvannut ottaa vastaan totuutta rakkauteen, elikkäs Jumalan Poikaa, Jeesusta Kristusta ja Hänen armoaan ja anteeksiantoaan, sekä verensä puhdistavaa voimaa kaikesta synnistä, mitä ihmiset sitten harjoittanevatkin..
Minä olen saanut 36v sitten saanut armon tulla Jumalan lapseksi ja perilliseksi, sekä syntyä uudesti ylhäältä elävään uskoon, saaden silloin kaikki syntini anteeksi Jeesukseltani ja sen jälkeen saaden ne anteeksi, joka ainoa elämäni päivä, kun tahdon nöyrtyä tunnustamaan Hänelle, Herralleni, että; "Tänäänkin olen syntiä tehnyt, jos ei muuten niin ajatuksin ja tarvitsen sovintoverensä pesua sydämeeni, sitä verta, joka vuoti maahan Golgatan keskimmäisellä ristillä, kun Jeesus uhrasi itsensä minunkin syntieni tähden!"
Ja sen myötä olen matkalla taivaan kotiin kerran, sitten kun aikani päättyy. Mutta siihen asti tahdon seurata, sekä palvella Herraani, Jeesusta Kristusta, joka nosti minutkin kurjan ylös ja ulos sieltä synnin yöstä ja sain alkaa elämään Hänen, Vapahtajani kanssa nämä elämäni viimeiset hetket, mitä sitten Isä Jumala onkaan minulle määrännyt. Sillä meidän jokaisen päivät on määrätty jo ennen syntymäämmekin ja Hän, joka ne määräsi, on Isämme, Jumalamme, Kaikkivaltias, joka on luonut tämän maan ja kaiken siinä olevaisen, myöskin meidät ihmislapset. Ja Jeesus oli jo silloin Hänen kanssaan, näin Raamattumme ilmoittaa.
Noh nyt on sitten meidän jokaisen, valtaväestön mielestä huonompien ja vääräuskoisten päivät vaakalaudalla, kun heidän mielestään ei enää saa kertoa siitä, mitä Raamattu opettaa ja sanoo, todistaa jokaisen ihmisen omalletunnolle, niillekin, jotka tuomitsevat ja kieltävät Jumalan Sanan, Raamatun lmoituksen, vaikka sen muuten yrittäisikin kieltää, niin Jumala pitää huolen, että totuus ei pala tulessakaan! Siis Suomi ei ole enää mikään kristillinen valtio, maa, vaan aivan jotain muuta, johon kyseenalaiset opit saavat tulla, sekä aserakarsikoiden palvojat, ym..
Otampa tuon Raamatunpaikan, joka kuin aukesi, kun menin Raamattuhakuun;
Matteus 24:
3 Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"
4 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
6 Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
7 Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.
8 Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.
9 Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.
10 Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.
11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
12 Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
13 Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
14 Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.
Sanon Herran omana: Älä säiky, vaan nosta pääsi, sillä vapautuksemme aika on lähellä, ja pysytään joka hetki lähellä Herraamme, sekä Hänen ristiään, verensä pesussa, niin me saamme avun, sekä voiman kestää sen, mitä kestettäväksemme sitten onkin annettu. Sillä Jeesus Kristus; Ei hylkää, eikä jätä sinua koskaan yksin selviämään, vaan Hän On aina lähelläsi, rukouksen päässä. kun avaat suusi, niin, siinä Hän jo on..Turvaa ja katso vain yksin Häneen, ei ihmisiin, parhaimpiinkaan, eikä myöskään olosuhteisiin. Katso taivasta; siellä on ihana kotimme! Halleluja, kiitos Jeesus!!
Jes. 55:
6 Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on.
7 Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.
8 Sillä minun ajatukseni eivät ole teidän ajatuksianne, eivätkä teidän tienne ole minun teitäni, sanoo Herra.
9 Vaan niin paljon korkeampi kuin taivas on maata, ovat minun tieni korkeammat teidän teitänne ja minun ajatukseni teidän ajatuksianne.
10 Sillä niinkuin sade ja lumi, joka taivaasta tulee, ei sinne palaja, vaan kostuttaa maan, tekee sen hedelmälliseksi ja kasvavaksi, antaa kylväjälle siemenen ja syöjälle leivän,
11 niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.
12 Sillä iloiten te lähdette, ja rauhassa teitä saatetaan; vuoret ja kukkulat puhkeavat riemuun teidän edessänne, ja kaikki kedon puut paukuttavat käsiänsä.
13 Orjantappurain sijaan on kasvava kypressejä, nokkosten sijaan on kasvava myrttipuita; ja se tulee Herran kunniaksi, iankaikkiseksi merkiksi, joka ei häviä.