Tahallaanko Suomeen sota ?

ViestiKirjoittaja rita4 » 06.03.2026 10:01

:shifty: Olen Veikko veljemme kanssa samoilla linjoilla, että nyt on suomen päättäjät lähteneet vaaralliseen leikkiin, kun tahtovat suomeenkin ydinaseita tuoda. Ja huom. Sehän vain lisää jo entisestäänkin suomen talouden alaspäin menoa. Ei enää riitä, että rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy, vaan ollaan jo kuin sairaan ylimielisiä, presidenttiämme myöten tuolla pääkallon paikalla, kun kuvitellaan pienissä päissä, että tällanen pieni suomenmaa muka voittaisi valtavan venäjän sodassa. :thumbdown:

En tiedä, tai voihan se ollakin, että kun Jumalaa ei enää kunnioiteta, peljätä, vaan Hänet on viskattu kuin ulos kaikesta ja vain tehdään päätökset valtion kirkkoakin myöten ihmisten mielen mukaan, ja vain uhitellaan Jumalan tahtoa vastaan, ja silloinhan kuvioihin astuu ihan eri herra, joka neuvoo, kun Jumalalta ei enää mitään kysytä, ei kelpaa Hänen totuudellinen ja hyvä mielipiteensä. Aivan kuin Vanhassa testamentissakin oli niitä, kun ei kysytty Jumalalta että lähdetäänkö sotaan, vaiko ei, vaan lähdettiin ja hävittiin rankasti.. Niin suomihan hiihtää nyt just samoja latuja..Eikä halua nähdä, mille turmion tielle he vievät suomen kansan. Herra armahda vielä tätä, pois Sinun tieltäsi pois poikennutta kansaa, varsinkin sen päättäjiä! :cry: :think: :-o

2. Sam. 5:18-19
Kun filistealaiset olivat tulleet ja levittäytyneet Refaimin tasangolle, kysyi Daavid Herralta: "Menenkö minä filistealaisia vastaan? Annatko sinä heidät minun käsiini?" Ja Herra sanoi Daavidille: "Mene, sillä minä annan filistealaiset sinun käsiisi".

------------------------------------------------------
Veikko Aabraham Flink
5.3.2026
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Mietintää, Ehdotuksia, Kysymyksiä, ..