Taatelisota jatkuu - Miksi S-market boikotoi Israelia muttei

Taatelisota jatkuu - Miksi S-market boikotoi Israelia muttei

ViestiKirjoittaja rita4 » 17.01.2026 10:27

:think: Niin sanon oman mielipiteeni, etten hyväksy S-ryhmän boikottia, sekä antiseministä ajattelua, ja ihmettelen, kun kukaan ei herää siellä todellisuuteen, siihen, miten tulee käymään niille, jotka nousevat Jumalan omaisuuskansaa vastustamaan.. Minun S-liikkeen jäsenyyteni vuosikymmenten jälkeen loppui tähän. Se liikeryhmä saa minun puolestani jäädä, en viitsi enää edes mennä niihin ostoksille, koska Jumala puhui minulle siitä Hyvinkin Voimakkaasti silloin, kun yhä vain kävimme S-kaupassa, silloin tällöin tämän boikotointi asian julkisuuteen tulonkin jälkeen. En halua, enkä aio olla Jumalan äänelle, puheelle tottelematon, Viimeisin puheensa oli niin päivänselvää, varoitus, nuhdekin, että ihan säikähdin sitä ja ei olla mieheni kanssa sen jälkeen sinne enää menty. :shifty:

Hän kyllä auttaa, ettei edes enää tee mielikään sinne mennä. Ja oli todella ihanaa, kun oli joitakin ruoka ostoksia, joita teimme S-kaupasta ja sit kun Isä puhui siitä, että he ovat nousseet Häntä vastustamaan, ym ja ettei sinne enää pidä mennä, niin huomattiin molemmat miettivämme sitä, että; "Mistäs nyt sit saadaan ostettua enää sitä ja tuotakaan, jne?? :-| Niin kun sit käytiin eri kaupoissa, niin melkein alkaa jo naurattaa se, miten ihanasti Isä ohjasi meitä ja juuri ne tuotteet, ja niiden hinnatkin, joita luulimme ettei löytyisi edes mistään muualta, niin löysimme niitä eri kaupoista ja jopa halvemmallakin kuin mitä ne ovat S-kaupoissa." :thumbup: :clap:

Sanon sinulle, joka et välitä heidän boikotoinnistaan ja siitä, että: ostavat tavaraa iranista, jossa tapetaan ihmisiä ihan mielivaltaisesti, ym, mutta ei he välitä siitä, koska he vihaavat vain Israelia ja sitä boikotoivat, niin Kysy Herralta; Toimitko Häntä vastustaen, välinpitämättömästi, kun yhä suosit ja rahoitat S-kaupan toimintaa, uskovana?? :shifty: :think:
------------------------------------------------------------------
Taatelisota jatkuu - Miksi S-market boikotoi Israelia muttei Irania? (ISRAEL NYT! #137)
15.1.2026
Vieraana S-marketin boikottia vastustavan kansalaisadressin aloittanut Sanna Haikala-Reyes. Ajankohtainen mediakriittinen katsaus Lähi-itä uutisten ja otsikoiden taakse. Jaa seinälläs. Kutsu ystäväsi. TERVETULOA!
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Maailmalla ja kotimaassammekin tapahtuu