-------------------------------------------------
Noh, otin nyt vin tuon esille niistä ties kuinka monista tuon; Mitä Me Syömme Tuottamista varoituksista, etten ihan sanoisi valheista.
Niin ja jos uskot niitä ja niiden valheita, koska niiksi ne itse luokittelen, niin joko hoksasit? Sittenhän sä et enää voi ostaa niistä kaupoista mitään, etkä enää syödä, juoda, leipoa, tms ollenkaan, koska niissä on myrkkyjä. Mieti sitä tosissasi!
Älä mene harhaan. Älä usko kaikkea mitä ne väittää. Vain joku pari tuotetta on jokaisessa jota niiden mukaan vain voit ostaa, mutta muita et. Ne haluaa sun uskovan niitä ja elävän nälässä. Ei vielä ole se aika, kun ei ole enää kunnon ruokaa mitä syödä, mutta sekin aika vielä tulee aivan varmasti. Puhuttiin aikoinaan pula-ajoista, mutta kun seuraat maailman tilannetta, niin en sano tätä pelotellakseni sinua, ei, vaan herätelläkseni sinua enneminkin: turvautumaan nyt jo kaikessa Herramme apuun elämässäsi, niin silloin voit elää turvassa, eikä mikään puute kohtaa sinua niin rajusti, ettei olisi enää mitään syötävää. Jeesuksessa meillä on kaikki mitä elämiseemme tarvitsemmekin. Etsi Häntä, jos et vielä ole omansa ja jos jo olet uudestisyntynyt Jumalan lapsi, niin pysy lähellä veristä ristinpuuta, turvaten vain ja ainostaan vain yksin Herraamme Jeesukseen Kristukseen!
Ps. 37:25 Olen ollut nuori ja olen vanhaksi tullut, mutta en ole nähnyt vanhurskasta hyljättynä enkä hänen lastensa kerjäävän leipää.
Matt. 6:
25 Sentähden minä sanon teille: älkää murehtiko hengestänne, mitä söisitte tai mitä joisitte, älkääkä ruumiistanne, mitä päällenne pukisitte. Eikö henki ole enemmän kuin ruoka ja ruumis enemmän kuin vaatteet?
26 Katsokaa taivaan lintuja: eivät ne kylvä eivätkä leikkaa eivätkä kokoa aittoihin, ja teidän taivaallinen Isänne ruokkii ne. Ettekö te ole paljoa suurempiarvoiset kuin ne?
27 Ja kuka teistä voi murehtimisellaan lisätä ikäänsä kyynäränkään vertaa?
28 Ja mitä te murehditte vaatteista? Katselkaa kedon kukkia, kuinka ne kasvavat; eivät ne työtä tee eivätkä kehrää.
29 Kuitenkin minä sanon teille: ei Salomo kaikessa loistossansa ollut niin vaatetettu kuin yksi niistä.
30 Jos siis Jumala näin vaatettaa kedon ruohon, joka tänään kasvaa ja huomenna uuniin heitetään, eikö paljoa ennemmin teitä, te vähäuskoiset?
31 Älkää siis murehtiko sanoen: 'Mitä me syömme?' tahi: 'Mitä me juomme?' tahi: 'Millä me itsemme vaatetamme?'
32 Sillä tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen Isänne kyllä tietää teidän kaikkea tätä tarvitsevan.
33 Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.
34 Älkää siis murehtiko huomisesta päivästä, sillä huominen päivä pitää murheen itsestään. Riittää kullekin päivälle oma vaivansa."