On ollut ajatus kirjoittaa, kuin vastine tuohon juttuun, mutta se on vain kuin jäänyt. En nääs ole siskon kanssa samaa mieltä tuosta ajatuksesta, että uskovien paikka olisi mukamas politiikassa; Ei ole. Jos politiikka kuuluisi uskovillekin, niin miksihän Jeesus ei itse osallistunut politiikkaan ja näyttänyt sen aikaisille vallanpitäjille missä kaappi seisoo, tai neuvonut muitakaan omiaan osallistumaaan politiikkaan?!
Siksi koska ne kaksi asiaa on pidettävä erillään. 
Uskovan paikka ei ole minun mielestäni politiikassa, vaan olla Kristus kirjeenä ja valona, suolana maailmassa, tuoden esiin mitenkä meillä on hyvä ja rakastava Jumala. joka antoi rakkaan Poikansa Jeesuksen Kristuksen ristille, sekä kuolemaan meidän syntisten raukkojen edestä, ja Hän nousi kolmantena päivänä kuolleista ja Hän Elää nyt ja iankaikkisesti, sekä tahtoisi, että; Kaikki ihmiset maailmassa pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan Totuuden: Hänet! Amen!
Mietitäänpäs nyt ihan rehellisesti sitä, mitä nämä uskovat politiikot ovat saaneet aikaan, kun ovat politiikassa, kansanedustajina, tai jopa ministereinä, valtuustoissa; onko heidän ääntään tai mielipidettään kuultu, tai edes arvostettu siellä pääpaikalla?
Ei ole. Heidän on äänestettävä puolueen äänen mukaan oli se sitten heidän mielestään oikein tai väärin. Heidän esillä olollaan ei ole paljonkaan painoarvoa, mutta jos he olisivat Jumalan käytössä ihan muulla tavalla, kertoen Pelastajasta, niin kuinka suuria tekoja ja ihmeitä he silloin voisivatkin tehdä Jumalan voimassa!! Mietippä sitä ystäväni!
Politiikkahan on: valehtelijoiden klubi, valhe ja valheelliset lupaukset, päätökset vain vyöryvät eteenpäin ja hupsista rahaa aivan kuin vain palaa isoja summia, kun he kulkevat reissujaan ja saavat kyllä näkyvyyttä, mutta
tavallisten ihmisten asioita he eivät hoida, eivätkä järjestä. Ja niin kuin sanotaankin ja sehän
on nyt jo täyttä tottakin, että;
Rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy. Senhän nyt jo näkee, sekä kokeekin aivan liian monet ihmiset maassamme, siitä; miten köyhiä alistetaan, painetaan kasaan, viedään elinkeinokin ja vain niiltä otetaan ne vähätkin rahat pois. Ei rikkailta mitään viedä, tai pois oteta, ei todellakaan, ehei?
No ovatko uskovat eduskunnassa, tai hallituksessa vaikuttaneet niin
ettei näin olisi käynyt?
Eivät ole, vaan aina ensin suunnitellaan, miten vähävaraisilta, perheiltä, yksinäisiltä, vanhuksilta voitaisiin viedä elanto ja sydämen rauha, turva.. Ja yhä vain vaikeammaksi vähävaraisten elämä menee, eikä heistä isorahaisista kukaan välitä, eikä auta.... Mutta Jeesus Kristus auttaa ja vahvistaa, lohduttaa jokaista toisten painamaksi joutunutta kestämään, sekä selviämään..
Ei edes nuo isoa palkkaa nostavat "uskovat" päättäjien paikoilla, siis politiikassa, niin
voimmeko enää edes sanoa, että, he edustavat uskovia, heikoimpia, niin kuin pitäisi tehdä? Ei todellakaaan. Ne vain puhuu lämpimikseen, mutta todellisuudessa niiden ei tartte välittää toisista, kunhan vain itellä menee hyvin ja on ja tulee rahaa ja on rikkautta...
En ole kade heille, koska Raamattu lupaa, että; kukin saa taivaallisen palkkansa aikanaan;
omien tekojensa mukaan, ja jos ryöstää heikommilta, niin taitaakin sellainen sit olla sitten kuin se, joka sai vain yhden leiviskän ja senkin piilotti liinasessaan maahan.

Surullista!
Matt. 25:18 Mutta yhden leiviskän saanut meni pois ja kaivoi kuopan maahan ja kätki siihen herransa rahan.Mitähän Jeesus opettikaan heikkojen huomioimisesta; Matt. 25:
34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."Tämä on Raamatun Sana! Me kaikki kerran joudumme Korkeimman Tuomarin eteen tekemään tiliä, siitä miten olemme eläneet ja mitä olemme jättäneet tekemättä..Se tapahtuu myöskin meille uskoamme Jeesukseen tunnustaville. Ja se tosi usein nouseekin mieleeni, kun ymmärrän tehneeni, tai sanoneeni väärin, antaen väärän todistuksen jostakin, tai jos en ole antanutkaan jollekin anteeksi koko sydämelläni, jne..Minä vastaan Jumalan edessä kaikista elämäni valinnoista, teoista, sanoista, aivan kaikesta ja olenko minä huomioinut köyhän, sairaan, väsyneen, nälkäisen, vankeuteen viedyn ym..? Minun ja sinunkin uskova ystäväni
tärkein tehtävä on tehdä hyvää kaikille ja siunata, Raamatun sanankin mukaan: jopa vainoojiani, vihamiehiänikin.
Luuk. 6:
27 Mutta teille, jotka kuulette, minä sanon: rakastakaa vihollisianne, tehkää hyvää niille, jotka teitä vihaavat,
28 siunatkaa niitä, jotka teitä kiroavat, rukoilkaa niiden edestä, jotka teitä parjaavat.
29 Jos joku lyö sinua poskelle, tarjoa hänelle toinenkin, ja jos joku ottaa sinulta vaipan, älä häneltä kiellä ihokastasikaan.
30 Anna jokaiselle, joka sinulta anoo, äläkä vaadi takaisin siltä, joka sinun omaasi ottaa.
31 Ja niinkuin te tahdotte ihmisten teille tekevän, niin tehkää tekin heille.
32 Ja jos te rakastatte niitä, jotka teitä rakastavat, mitä kiitosta teille siitä tulee? Rakastavathan syntisetkin niitä, jotka heitä rakastavat.
33 Ja jos teette hyvää niille, jotka teille hyvää tekevät, mitä kiitosta teille siitä tulee? Niinhän syntisetkin tekevät.
34 Ja jos te lainaatte niille, joilta toivotte saavanne takaisin, mitä kiitosta teille siitä tulee? Syntisetkin lainaavat syntisille saadakseen saman verran takaisin.
35 Vaan rakastakaa vihollisianne ja tehkää hyvää ja lainatkaa, toivomatta saavanne mitään takaisin; niin teidän palkkanne on oleva suuri, ja te tulette Korkeimman lapsiksi, sillä hän on hyvä kiittämättömille ja pahoille.Ja lopuksi kysyn Raamatun Sanan mukaan, miten sopivat yhteen; Valehtelevat ja itsekkäät, vain itseään ajattelevat politiikot, tai sitten ne, jotka tahtovat nöyrtyä Jumalamme eteen tunnustaen, ettei meissä itsessämme ole mitään hyvää, ja jos ei Herra sitä meille ensin anna, mitä tarvitsemme, tai ymmärrystä miten toimia tai elää, sekä että tahdomme seurata Jeesuksen esimerkkiä, johon ei kuulu mennä niiden joukkoon, jotka joutuvat valehtelemaan ja miellyttään muita puolueensa jäseniä, alistumalla heidän päätöksiinsä.
Totuus kun ei pala tulessakaan!
2. Kor. 6:
14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".
17 Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani
18 ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias".