NÄKYJÄ TODELLISESTA JA VÄÄRÄSTÄ HERÄTYKSESTÄ

NÄKYJÄ TODELLISESTA JA VÄÄRÄSTÄ HERÄTYKSESTÄ

ViestiKirjoittaja rita4 » 09.05.2025 15:24

Laitan tämän tänne. Toki tämä on jo vanhempi kirjoitus ja jos olen oikein käsitttänyt, niin tuo näky tuli hänelle 2006. Koettele se rukouksella.
--------------------------------------------------------

Patrick Ersig

Kaikki oli pimeää, ja minä näin henkilön kävelemässä päättäväisesti ja ryhdikkäästi kuin soturi, kuin valona pimeydessä.

Näin muitakin ihmisiä. He olivat kirkkaita ympäröivän pimeyden keskellä. He kaikki kulkivat samaa tietä, vakavina ja tosissaan. Herra sanoi: "Nämä ovat minun jäännökseni, jotka kulkevat pyhyydessä ja vanhurskaudessa, kuuliaisina, murtuneina ja alamaisina minun tahdolleni. Katso Patrick, mitä minä tulen tekemään."

Sitten näin henkilöitä, jotka tulivat koolle pieniin ryhmiin. Niissä oli kaksi tai kolme henkilöä, sitten viisi ja kymmenen, ja valo lisääntyi. Se oli kaunista, kuin auringonlasku vuorilla, auringonnousu merellä tai ruusu täydessä loistossaan.

Sitten Jumalan voima tuli alas, kuten Apostolien teoissa. Rammat kävelivät, sokeat näkivät, kuurot kuulivat - kirjaimellisesti ja kuvainnollisesti. Vaino oli tämän Herran tulen polttoaineena.

Tämä lopun ajan pyhä ja vanhurskas jäännös totisia, vakavia sotureita ja vallankumouksellisia käveli Amerikan syvän pimeyden keskelle, maan penseisiin luopioseurakuntiin apostolisessa kirkkaudessa ja voimassa, jollaista ei ollut ennen nähty, paitsi Apostolien teoissa. Se julisti todellista evankeliumia Jeesuksesta Kristuksesta, parannuksesta, pyhyydestä ja vapaudesta synnin kahleista.

Herra sanoi:" Tämä on herätys, jota minä vaikutan, ja se alkaa yksittäisistä henkilöistä, jotka ovat kutsutut ulos henkilökohtaiseen herätykseen ja kävelevät suorina, varmoina, pystyssä, vahvoina, vakavina ja tosissaan, kuten vallankumoukselliset soturit, valona pimeydessä. Minun jäännökseni kulkee pyhyydessä, vanhurskaudessa, kuuliaisuudessa, murtuneisuudessa ja täydellisessä alamaisuudessa minun tahdolleni, ja minä vedän heidät yhteen."

Toinen näky

Näin aivan kuin hitaasti syttyvän, heikosti valaistun elokuvan tai videon. Näin lyhyen pätkän ihmisistä, jotka kaatuivat maahan, huusivat, hyppivät ja lauloivat.

Oli suuri kansanjoukko päinvastoin kuin edellisessä näyssä, jossa oli vain muutama ihminen. Ihmiset täyttivät auditoriot ja stadionit. Joitakin edellisessä näyssä näkemistäni valoistakin vedettiin mukaan. Oli tanssia, taputusta, ravistelua, huutamista, tunteellisuutta ja sensaation tavoittelua. Oli sielullista ja lihallista henkeä, jonka julistettiin olevan Pyhästä Hengestä. Oli ihmeitä ja merkkejä.

Ihmiset julistivat:" Tämä on herätys, jota olemme odottaneet ja rukoilleet ja josta on profetoitu. Tämä on Pyhän Hengen vuodatus, Jumalan liikehdintä."

Herra puhui minulle:" Patrick, tämä ei ole minusta, tämä on saatanasta, tämä on väärennös! Monet tulevat vedetyiksi harhaan ja petkutetuiksi viekkaalla vihollisen eksytyksellä."

Kolmas näky

Näin molemmat edelliset näyt vierekkäin, kuin suurella kankaalla. Molemmat kasvoivat tasaista tahtia. Kun totuus kasvoi voimassa, vääräkin kasvoi lukumääräisesti. Kun totuus kasvoi lukumäärässä, väärä kasvoi ihmeissä ja merkeissä.

Herra puhui:" Tämä ei ole näky tulevaisuudesta, vaan tämä on jo alkanut, ja se tulee kasvamaan, mitä pitemmälle päivät kuluvat. Minä teen tätä, ja vihollinen tulee sitä vastaan juuri tällä hetkellä."

Herra on tuomassa lopun ajan herätystä. Sellaista emme ole koskaan aikaisemmin nähneet, ja se alkaa sinusta. Herra kutsuu sinua erottautumaan pyhyyteen ja vanhurskauteen Herrassa sekä kulkemaan kuuliaisena ja alamaisena hänen tahdolleen, synnistä vapaana. Hän kutsuu sinua kuolemaan lihallesi ja elämään Kristuksessa. Hän kutsuu täydellisyyteen, kuten sinun Isäsi taivaassa on täydellinen. Herra kutsuu sinua kulkemaan suoraan, vakavasti ja totuudellisesti Herran edessä, kunnioittaen ja pyhässä Herran pelossa.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Profetiat ja ilmestykset, ym..