SANA HERRALTA vajavaisen astiansa kautta

SANA HERRALTA vajavaisen astiansa kautta

ViestiKirjoittaja rita4 » 01.01.2014 16:32

Tuula Pirttivaara

Nyt on vallalla eksyttäjähenki, joka eksyttää jopa valitutkin. Ole miehuullinen ja valvo tilaasi, ettei eksytys sinuakin kohtaisi. Muista, että tällä tiellä kun pysyt, saat maistaa elämän iankaikkisuuden leipää, kun se aika tulee. Älä poikkea piiruakaan minun Sanastani. Se ravitsee sinun sielusi, etkä muuta tarvitse kuin rukousta ja hiljaisia hetkiä minun läsnäolossani.

Se on Jumalan oma, joka noudattaa minun antamiani Sanan oppeja ja tyytyy siihen, mitä minä hänelle annan. Ei silloin tarvitse etsiä muita nautinnon lähteitä elämäänsä. Opeta muitakin tälle totuuden tielle; tämä on se yksi ainoa tie, jonka kulkija saavuttaa kerran voittokruunun. Siinä on sinulle tehtävää, siihen asti, kunnes minä tulen.

Et sinä uuvu taisteluissa perkeleen joukkoja vastaan, kun olet minun omani. Ei se teitä voita. Juonet ovat monet, mutta voitto on aina Herran, muista aina se. Lapseni, Herran omien on lupa kulkea pystypäin. Alistuneisuuden tie ei ole minun tieni. Saa olla eri mieltä ja pitääkin olla, että totuus esille tulisi. Viekää totuutta ja välittäkää rakkautta ja välittämistä maailman lapsille.

Erotautukaa niistä, jotka eksyttäjä on jo sokaissut. Ei ole helppo tulla sieltä takaisin minun puoleeni ja nöyrtyä, kun on muuttanut elämänsä suunnan väärän opin mukaan. Näitä on paljon, ja koko ajan eksytys kasvaa. Armoakin jo julistetaan väärin perustein. Viimeiset hetket ovat alkamassa; ihmissieluista on kova taistelu.

Vielä on niitäkin, jotka haluavat ottaa minut vastaan, mutta eivät löydä tietä luokseni, kun ei ole opastajaa. Työtä on paljon työsarallani. Etsikää niitä ihmisiä ihmisten joukosta. Heillä on vielä mahdollisuus iankaikkiseen elämään, siihen yltäkylläiseen elämään, jonka vain minä voin antaa, kun tästä ajasta lähdetään. Muistakaa, heitä on paljon, joihin eksyttäjä ei ole vielä poltinmerkkiään laittanut. Väärä oppi on kauhistus minun silmissäni. Ja sitä julistetaan minun nimessäni. Viimeiset ajat ovat pahoja näille opettajille. He joutuvat maksamaan siitä vielä minun kasvojeni edessä, kun laumani johdattivat harhaan.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Re: SANA HERRALTA vajavaisen astiansa kautta

ViestiKirjoittaja rita4 » 12.03.2014 14:09

Nyt on vallalla eksyttäjähenki, joka eksyttää jopa valitutkin. Ole miehuullinen ja valvo tilaasi, ettei eksytys sinuakin kohtaisi. Muista, että tällä tiellä kun pysyt, saat maistaa elämän iankaikkisuuden leipää, kun se aika tulee. Älä poikkea piiruakaan minun Sanastani. Se ravitsee sinun sielusi, etkä muuta tarvitse kuin rukousta ja hiljaisia hetkiä minun läsnäolossani.

Näin juuri, niin kuin sisko sanookin Jumalalta saadussa sanassa, eksytys on raivoamassa ja se tahtoo viedä mukanaan nekin, jotka uskoivat olevansa jo niin vahvoja ja hereillä olevia, ettei mikään voima maailmassa saisi heitä eksymään, sokaistumaan, uskomaan valhetta totuutena jne..Mutta niin he vain lankeaa karisman, tai helpon elämän saatua heidät mukaansa, kun ei jaksettu/haluttukaan valvoa! Ja heitä on valtaisa määrä, jotka menevät eksyttäjien puolelle Jumalaa ja Hänen tahtoaan, sekä Sanaansa vastaan/ vastustamaan, halventamaan, jopa pilkkaamaan, kun me vielä hereillä olevat saamme tehtäväksemme varoittaa noista ylpeästi ja korskeasti käyskentelivistä; tulta julistavista ym miehistä ja naisistakin.

Emme todellakaan tarvitse muuta kuin rukousta, Raamatun lukua, sekä: nöyrää/lihan tahdollemme kuolevaa tahtoelämää, hiljaisuutta, Jumalan kasvojen etsimistä, sekä tahtoonsa suostumista. Se ei ole vaikeaa, jos vain tahdomme pysyä pystyssäpäin ja valvoa sydämiemme tilaa, sekä päästä kerran taivaan kotiinkin.

Se on Jumalan oma, joka noudattaa minun antamiani Sanan oppeja ja tyytyy siihen, mitä minä hänelle annan. Ei silloin tarvitse etsiä muita nautinnon lähteitä elämäänsä. Opeta muitakin tälle totuuden tielle; tämä on se yksi ainoa tie, jonka kulkija saavuttaa kerran voittokruunun.

Amen! Tule Herra Jeesus ja auta kansaasi pysymään lähelläsi, sekä tyytymään vain siihen mitä sinä tahdot heille antaa. Moni etsii elämäänsä ja uskoonsa ihmeitä, parantumisia, massakokousten huumaa, ym.. Mutta niistä et saa turvaa elämääsi, vaan vain hetkellisen fiilistelyn, jossain hämärä huumassa, jota nuo eksyttäjät sinulle ja muillekin jakaa, valehdellen olevansa Jumalan lähettämiä, vaikka kaikki puhuu ihan päinvastaista. Mene polvillesi ristin juurelle, verisen ristin juurelle ja pysy vain siinä, se riittää ja täyttää sydämesi: rauhalla, ilolla ja Jumalan lohdutuksella, sekä Hänen voimallaan. Et tarvitse niitä tunnekokemuksia..joita saat noissa vauhdikkaissa kokouksissa ja ihmeiden, kaatumisten ym katselussa, joissa väärä voima toimii, eksyttää, saa mieltymään väärään, siis eksymään, joutumaan täysin hukkaan uskossaan..Älä kaipaa sellaista elämää. Sillä tiellä ei mennä eteenpäin, vaan taaksepäin ja pimeyteen.

Et sinä uuvu taisteluissa perkeleen joukkoja vastaan, kun olet minun omani. Ei se teitä voita. Juonet ovat monet, mutta voitto on aina Herran, muista aina se. Lapseni, Herran omien on lupa kulkea pystypäin. Alistuneisuuden tie ei ole minun tieni. Saa olla eri mieltä ja pitääkin olla, että totuus esille tulisi. Viekää totuutta ja välittäkää rakkautta ja välittämistä maailman lapsille.

Me niin helposti ajattelemme ja luulemme, että uuvumme täysin taisteluissa pimeyttä ja väärääkin vastaan, pysyäksemme valkeudessa, sekä totuudentiellä. Mutta ehei! Kun olemme joka päivä lähellä veristä ristiä, Jeesuksen jalkojen juuressa rukouksen hengessä, parannusta tehden ja haluten kuolla itsellemme ja maailmalle, niin.... vaikka näyttäiskin sitten miltä tahansa elämässämme, asioissamme, niin siltikin saamme turvata Herraan ja apuunsa, johdatukseensa, voimaansa ja lohdutukseensa, sekä anteeksi antoonsa elämässämme! Ja silloin se ihana ja ihmeellinen Jumalan rauha ja lepo saa laskeutua jälleen rauhattomaan ja epäuskoiseenkin sydämeemme vahvistamaan sitä! ;) Pää pystyyn vain sisko/veli!

Erotautukaa niistä, jotka eksyttäjä on jo sokaissut. Ei ole helppo tulla sieltä takaisin minun puoleeni ja nöyrtyä, kun on muuttanut elämänsä suunnan väärän opin mukaan. Näitä on paljon, ja koko ajan eksytys kasvaa. Armoakin jo julistetaan väärin perustein. Viimeiset hetket ovat alkamassa; ihmissieluista on kova taistelu.

Emme voi olla yhdessä niiden kanssa, jotka ovat eksyneet, koska he saattaisivat saada aivopestyä meidätkin uskomaan valheen, ja eksyisimme, sekä likaisimme vaatteemme, verellä pestyn sydämemme. Mutta meidän tulee rukoilla silmävoidetta heillekin ja silmien aukeamista näkemään Totuus, ennenkuin on liian myöhäistä enään kääntyä takaisin oikealle tielle. He ovat valinneet lavean tien ja kun on elämäsään/uskossaan tullut kuin kyllästyminen, tms niin ovatkin tienhaarassa lähteneet sille ihanan näköiselle tielle ja joutuneetkin vain harhaan. Mutta saatana ei anna heidän palata, ja siksi meidän hereillä olevien Rukousta tarvitaankin, jotta he voisivat palata ja nöyrtyä, tunnustaa menneensä väärään, harhaan; lihaa ruokkimaan.. :( Mutta me emme kaipaa silloin kiitosta tai kunniaa, vaan sanomme niin kuin pitääkin; Teimme vain sen mikä pitikin ja kaikki kunnia ja kiitos siitä ja kaikesta kuuluu yksin Jumalallemme, Kaikkivaltiaalle, sekä Pojalle ja Pyhälle Hengelle, ei meille, koska olemme vain ansiottomia palvelijoita. :oops:

Vielä on niitäkin, jotka haluavat ottaa minut vastaan, mutta eivät löydä tietä luokseni, kun ei ole opastajaa. Työtä on paljon työsarallani. Etsikää niitä ihmisiä ihmisten joukosta. Heillä on vielä mahdollisuus iankaikkiseen elämään, siihen yltäkylläiseen elämään, jonka vain minä voin antaa, kun tästä ajasta lähdetään. Muistakaa, heitä on paljon, joihin eksyttäjä ei ole vielä poltinmerkkiään laittanut. Väärä oppi on kauhistus minun silmissäni. Ja sitä julistetaan minun nimessäni. Viimeiset ajat ovat pahoja näille opettajille. He joutuvat maksamaan siitä vielä minun kasvojeni edessä, kun laumani johdattivat harhaan.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Profetiat ja ilmestykset, ym..