Ilmestys ja ilmestyksiä

Ilmestys ja ilmestyksiä

ViestiKirjoittaja rita4 » 17.01.2018 12:47

Matt. 18:
12 Mitä arvelette? Jos jollakin ihmisellä on sata lammasta ja yksi niistä eksyy, eikö hän jätä niitä yhdeksääkymmentä yhdeksää vuorille ja mene etsimään eksynyttä?
13 Ja jos hän sen löytää, totisesti minä sanon teille: hän iloitsee enemmän siitä kuin niistä yhdeksästäkymmenestä yhdeksästä, jotka eivät olleet eksyneet.
14 Niin ei myöskään teidän taivaallisen Isänne tahto ole, että yksikään näistä pienistä joutuisi kadotukseen.


Ps. 14:2-3
Herra katsoo taivaasta ihmislapsiin nähdäksensä, onko ketään ymmärtäväistä, ketään, joka etsii Jumalaa. Mutta kaikki ovat poikenneet pois, kaikki tyynni kelvottomiksi käyneet; ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvää on, ei yhden yhtäkään.


Se ajatus, näky, vai oliko se, ne ilmestyksiä, Herra yksin tietää. Mutta joka tapauksessa ne olivat hyvin selviä näkyjä, joissa oli Herran Henki oppaana ja ohjamaassa ajatuksiani. Sanon tämän hyvin pienenä ja alhaalta, koska minua lähestulkoon vapisuttaa, kun Jumala näyttää asioita sydämelleni. Niillä ei ole mitään aihetta kehuskella, EI! Vaan se laittaa, minut ainakin pienelle ja arallekin paikalle Herran edessä, ja katsomaan; kunnioituksella ja pelolla suurta Jumalaamme, joka tällaista vajavaista astiaansa tahtoo käyttää ja osoittaa ajatuksiaan, tahtoaan minullekin. Varmasti on minua paljon paljon parempia ja viisaampia, pyhempiäkin, joille Hän voisi osoittaa tahtonsa ja paljastaa asioita, kuin mitä minä olen. :oops: :think:

Mutta joka tapauksessa; minä sain nähdä Herran Jeesuksen siunaavan veljeä ja koin miten Hän tahtoo rohkaista häntä olemaan rohkeasti sillä paikalla ja työssä, mihin hänet on asetettukin. Se kirkkaus ja puhtaus, joka aivan häikäisi silmiäni katsellessani sitä näkyä, joka laittoi minut hyvin hämmentyneeksi ja tietyllä tavalla pelokkaaksikin, että; "Voinko minä todellakin nähdä itsensä Jeesuksen siunaavan veljeä haavoitetuilla käsillään?!" :roll:

Olenhan minä toki saanut aikaisemminkin nähdä asioita ja näkyjä, ilmestyksiä ja saanut niihin aivan ymmärrettävän selityksenkin silloin aikoinaan Herralta, että mitä se tarkoitti. Herra kuin muistutti minua tuossa tuota David Wilkersonin opetusta laittaessani, mitä Hän silloin pari vuotta sitten minulle näytti ja josta olen ollut useinkin rukouksessakin Herran edessä ja ..itkien..Koska se oli niin totaalisen kamala asia heille, jotka sanovat olevansa Herran käytössä olevia ja Herran omia, siis jos se toteutuu..niin APUUVAA! :cry: Herra armahda Suomen Siionia ja omiasi, että he palaisivat takaisin alkulähteelle, ristisi juurelle parannusta tekemään ja jo viimeinkin tahtoen; Muuttua, kuolla itselleen, lihansa tahdolle, maailmalle, väärille opeille, jne..Sekä palvella Sinua Jumalaamme ehyellä, aralla sydämellä!

Nuo 2 Raamatunpaikkaa ovat siitä, mitä koitan kuin sanoa ja mitä olen nähnytkin. Ei pidä loukkaantua sanoihini, eikä edes kuvitella että oisin, tai edes kuvittelisin olevani jotenkin Jumalan suosikki, Ei. Koska tunnen ja tiedostan vajavaisuuteni, ja miten helposti lihantahtokin nousee ja .. :oops: :???: Minulla ei ole mitään ansioita, kunhan vain saan anteeksi joka päivä syntini niitä pyytäessäni ja että voisin, osaisin olla Herrani käytettävissä silloin, kun Hän tahtoo minuakin käyttää ja tahtonsa näyttää.

Se toinen asia on uskomaton ihminen ja yleensäkin uskosta vielä osattomat ihmiset, jotka Herra Jeesus tahtoisi pelastaa omikseen. Mutta he laittavat kaikin keinoin hanttiin ja osoittavat milloin mitäkin puolustuksekseen, niin ettei heidän tarvitse edes muuttua, tulla pelastetuiksi ja saada sydämeensä asumaan Herraa Jeesustakaan, kun heillä on jo Jumala, tai he ovat lapsikasteen armoliiton kautta jo pelastuneet, tai kun he tekevät hyvää eivätkä elä mielestään minkäänlaisessa synnissäkään, tai ihan mitä vain puolustuksia, ettei tarvitse ottaa vastaan Pelastajaa, eli; Jeesusta Kristusta ja uudestisyntyä elävään uskoon.

Olen ja olemme rukoileet erään ihmisen pelastumisen puolesta (toki on paljon muitakin joiden puolesta rukoilemme pelastusta). Mutta tämä ihminen esittää hyvinkin uskovaa ja harrasta, hyväntekiää, ym ym..Ulkoisesti hän antaa hyvinkin hengellisen ihmisen mielikuvan ja toisia huomioivankin.. Mutta hän ei ole alkuunkaan halukas uudestisyntymiseen. Jumala kyllä selvästikin vetää häntä omakseen ja suostumaan ristinsä juurelle parannukseen, mutta hän ei suostu vaan kovettaa kuin sydämensä. Ja näitä hänen kaltaisiaan arvelen olevan pilvin pimein tässäkin lintukodossamme..Suomen maassa.

Olen itsekseni rukoillut tuon ihmisen kuin paljastumista, siitä, että: Mikä on se asia joka estää pelastumisensa ja joka aiheuttaa vastustuksensa..? Ja eilen sain siihen kuin vastauksen, joka vain vahvistui yöllä ollessani rukouksessa. Ja koen, että; Tällaisia kohtaloita on paljon, mutta me emme uskovina, rukoilijoina tms tajua sitä, mikä voi estää ihmisen pelastumisen tai halun ottaa vastaan Jeesus Kristus sydämeensä, elämäänsä. Meillä on toki omia näkemyksiämme ja luulojammekin syistä.. Mutta ovatko ne sittenkään todellisia? Ei välttämättä! Me näemme, niin kuin ihminen näkee ja ajattelemme niin kuin ihminen ajattelee, luulee... Ja emme kuin muista ja tai käsitä aina miten Jumala on Kaikkitietävä ja kaiken näkevä, joka Yksin tietää totuuden kustakin ihmisestä, niin minusta kuin sinustakin rakas ystäväni.

Ja tämän ihmisen sydämenlaatu kuin paljastui eteeni näkynä, jossa sain hetken aikaa kuin katsella sitä, mikä on se asia, joka estää halunsa pelastua. Ja se oli katkeruus. Katkeruus vaikeista asioista elämässään, joista hän mahdollisesti syyttää Jumalaa, joka salli niiden tapahtua ja ei siksi näe Jeesustakaan rakastavana, vaan kostonhaluisena ja ilkeänä, rakkaudettomana, jne..Se tietynlainen viha ja kiukku, ärtymys, kun menetti niin paljon ja niin rakasta elämässään, on se este, joka estää pelastumisensakin ja saa aikaan toista ja toisia uskovia kohtaan tietynlaista kapinaa ja nurinaa, ym ikävää. Vaikka ulospäin esittääkin niin mukavaa ja käy Sanankin kuulossa. Se kuin avautui sydämelleni ja kauhistuin, kun sen näin ja tajusin, mikä estää, mikä aiheuttaa vääränlaista suhtautumista uskoon ja uskoviinkin.. Vain yksin Herra Jeesus voi sen katkeruuden ja kaunaisuuden ottaa pois sydämeltään ja sitä tulen ja tulemme rukoilemaan jatkossa, että: Herran tahto ja rakkautensa sulattaisi sen jään ja murtaisi kovan ja ylpeänkin sydämen, niin että hän saisi vastaanottaa vielä pelastuksen riemun. Halleuja! Ja Amen! :thumbup: :clap:
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
Avatar
rita4
Ylläpitäjä
 
Viestit: 19834
Liittynyt: 20.10.2013 09:53

Re: Ilmestys ja ilmestyksiä

ViestiKirjoittaja rita4 » 16.01.2019 23:34

Tänä iltana tahdon vain lyhyesti kertoa siitä, mitä olen nyt kuin saanut kokea ja se on siunannut minua valtavasti. Samantapaisia on mieheni siskon poikakin kokenut, kuin mieheni olisi läsnä, katselisi meitä ja puhuisi minulle lohdutuksen sanoja. En ollut kuin hyväksynyt mieheni äkillistä kuolemaa ja että jäin yksin viikko sitten, kun hän kuoli todennäköisesti sydänkohtaukseen ollessaan siskon poikansa kanssa hänelle niin kovin rakkaassa työssään metsässä.

Niin, pyhänä koin hänen kuin puhuvan sydämelleni ja lohduttavan minua sellaisilla sanoilla, joita hän usein aina käyttikin minulle puhuessaan. Se oli niin ihmeellistä ja etten sanoisi yliluonnollistakin ja jäin vain kuin kuuntelemaan mitä hän minulle puhuu.. Olin jo menossa kirjoittamaan sen kaiken ylöskin, mutta en sitten kuitenkaan enää noussut kun olin jo mennyt vuoteeseen. En siis ollut unessa vaan täysin hereillä vielä. Hän kertoi esim, ettei enää palaa takaisin ja että hänellä on nyt hyvä olla, jne..Se kaikki oli niin ihmeellistä ja lohduttavaakin.

Nyt eilen illalla koin kuin hän istuisi tuolla olkkarissa siinä sohvatuolissaan, missä hän aina istuikin ja se henki, joka kuin oli läsnä, niin kuin hän ei olisikaan poissa, niin se oli niin todellisen tuntuista, että olin jo menossa katsomaan, että: Onko hän todellakin siellä istumassa ja minä olenkin nähnyt vain kuin pahaa unta, että hän on kuollut. Ja toinen oli toissa yönä, kun poikani nyt nukkuu vieressäni, saa siten äidistä kuin turvaa samalla, niin koin erittäin voimakkaasti jonkin aikaa, että mieheni nukkuu jälleen tai edelleenkin vieressäni. Se oli niin todellinen tunne, hengityksen ääni ym..että aivan kuin jäin kuuntelemaan ja kokemaan sen tunteen, se oli niin lohdullista. Mutta jonkin ajan kuluttua se meni kuitenkin ohitse ja huomasin/ kuulin poikani siinä jälleen levollisesti hengittävän.. Enkä sitten muuten kuvittele mitään, tai ole sekoamasssa, vaan uskon hänen siten olevan yhä läsnä, sekä lohduttavan minua tässä hirveässä surussani. Hänhän elää yhä, vaikka onkin savimajansa kuollut, niin henki elää edelleen ja hän odottaa minua kerran luokseen taivaaseen myöskin. :wink:

Siskon poikansa oli eilen kokenut, kun oli mennyt jatkamaan heidän kesken jääneitä töitä siellä, niin hän kertoi kuin kokeneensa että; mieheni istui jälleen hänen kyydissään mootorikelkan perässä ja myöhemmin hän kertoi kuin kokeneensa miten kuin joku olisi läsnä siellä metsässä ja katselisi häntä, ja hän oli koittanut katsella ympärilleen, että kuka häntä katselee, mutta ei ollut kuitenkaan nähnyt mitään, tai ketään. Se varmastikin oli mieheni, joka tahtoi ilmestyä hengessä tuon nuorehkon miehen luona ja lohduttaa, että kaikki on hyvin. Heillä kun oli erittäin läheinen suhde. :wink:

Tänään kun hautaustoimiston mies toi mieheni tänne kotimme lähelle, kun oli tehty ruumiinavaus, niin nousin kyytiinsä ja veimme mieheni kappeliin odottamaan hautajaispäivää. Niin kun arkun kansi poistettiin ja kasvoliina, niin siinä hän lepäsi ja voi kuinka levollinen ilme hänen kasvoillaan oli, sellainen kuin taivaallinen rauha siitä heijastui. Hän oli ja on jo kotona ja matka täällä kylmässä maailmassa on loppunut, samoin kaikki ne kivutkin.. Lauloin hänen avoimen arkkunsa ääressä siskon poikansa kanssa heng laulukirjan nro 555 laulun. Ja itsellänikin oli jotenkin levollinen olo, kun näin sen rauhan joka kuvastui kasvoiltaan.

Kun ihminen saa kuolla uskossa, niin on turvanaan Jeesus Kristus ja pääsee kotiinkin sitten kun sen aika on itsekullakin. Ei tarvitse joutua sinne pahaan paikkaan kärsimään, vaan pääsee Isän Jumalan luokse odottamaan Karitsan hääjuhlaa. Siihen kukin pyrkikäämme ja kilvoitelkaamme että; olisimme aina valmiit lähtemään, kun kutsu kuuluu ja aika täällä ajassa päättyy. Se kun voi tapahtua sekunneissa, kun lähtö tulee, niin kuin miehelläkin oli käynyt ja silloin ei enää kerkiä parannusta tehdä, vaan sydän pitää olla Jeesuksen Golgatan verisen ristin verellä puhtaaksi pestynä joka päivä sekä joka hetki. Ei eksytä, ei miellytä tähän maailmaan, vaan pysytään lähellä ristiään, sekä lähellä Jeesustammekin. Amen! :thumbup:

Golgatan veressä
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
Avatar
rita4
Ylläpitäjä
 
Viestit: 19834
Liittynyt: 20.10.2013 09:53

Re: Ilmestys ja ilmestyksiä

ViestiKirjoittaja rita4 » 05.05.2019 15:11

:think: Haluan jakaa kanssanne erään asian jonka sain rukouksen aikana äsken ehtoolliskokouksessa nähdä. Se muutenkin koko kokous oli tosi siunaava ja murtava, siis hyvä, raamatullinen. Mutta se näky joka laskeutui sydämeni silmille siinä rukouksessa ollessani oli niin uskomaton, että epäilin sen aitoutta vielä kotiin palatessanikin ja sain henkeeni sanat; "Etkö luota Minuun?" Ajattelin sen vain tulleen omasta sielullisuudestani.. Aikapa sen sitten näyttää joskus oliko se Herrasta vaiko minusta sillä osaahan s.vihollinnekin puhua kuin Jumala, toki. Mutta nyt koen rauhaa asian yllä ja sitä tuskin on tai tulee jos se ei olisi Herrasta, vai mitä tuumaatte?!

Näin nääs vieressäni siinä srk,sa istuvan erään ihmisen jota olen nyt viikon ajan todella paljon ajatellut, rukoillut ja pitänyt häneen jonkin verran yhteyttäkin.. Nyt on ollut kylläkin enempikin yhteydenpitomme yksipuolista, mutta yölläkin kun olin rukouksessa niin pitihän mun jutella Herralle ihmetystäni, kun olin niin onnellinen kun..hän..no sanotaan, että hän ei ole helpoimmasta päästä ja oli lukenut viestini. Ja koin sen koskettaneen häntä. Se on kiitosaihe taivaisiin, kun kysymyksessä on kuitenkin arka ja pelokas ihminen.. Ja nyt näen hänen olevan kanssani Herran huoneessa. :thumbup: :roll:

Kaikki on aina yksin Jumalamme kädessä, niin tämänkin ihmisen elämä ja sielukin. Jatkan rukoustani. :thumbup:
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
Avatar
rita4
Ylläpitäjä
 
Viestit: 19834
Liittynyt: 20.10.2013 09:53

Re: Ilmestys ja ilmestyksiä

ViestiKirjoittaja rita4 » 03.05.2020 16:23

:think: Olen hyvin mietteissäni äskettäin näkemästäni ilmestyksestä, joka tuli, kun olin rukouksessa erään veljen puolesta. Näin sen niin kauan aikaa ja selvästikään se ei ollut vain jokin harha, vaan koin hengessäni vahvistuksena sen, että: se oli mulle rukoilijana kuin vahvistus puolestaankin, ja kuin rohkaisuna niissä asioissa, joita olen puolestaan jo hyvinkin pitkään rukoillutkin. Nyt tiedän ja uskon, että; Herra tulee vielä ilmestyyn ja muuttaan tilanteita ja tuota veljeäkin jos hän ei vain ala laita vastaan ja kieltäydy muutoksesta..

Näin kotinsa ja siihen ilmestyi kuin enkeli, tai Jeesus. Mietin vain, että olisinko todellakin voinut nähdä Jeesuksen siinä seisovan sen veljen edessä kirkkaana, puhtaan valkoisena, valkosempana kuin lumi ja rakkaudelisena, ..Noh, joka tapauksessa näin sen niin selvästi, mutta en kasvojaan tarkkaan, vain olemuksensa. Ja hän seisoi siinä hänen edessään ja koin hengessäni halun vieläkin enemmän vain rukoilla, kiittää Herraa Jeesusta, kun tahtoo auttaa veljeäni niissä asioissa, jotka sitovat häntä, vievät harhaankin, sekä vapauttamaan niistä asioista, jotka vievät ja ovat vieneet hänet ns. kylmälle paikalle uskossaankin; suorittamiseen, lakihenkisyyteen, ylpeyteen ja kovuuteenkin, ym..

Ymmärsin, että: Herra haluaa ilmestyä hänelle ja auttaa! Se oli niin vaikuttava näky, joka kesti hetken aikaakin. Ja nyt se on kuin sydämelläni: valtava kiitosmieli, kun sain varmuuden, että: kaikki on kuitenkin Herran kädessä, tiedossaankin ja Hän voi niin tahtoessaan auttaa, muuttaa, parantaa haavojaankin, sekä vapauttaa siitä omavoimaisuudestaan, sekä kun hän ei osaa, tai vain uskalla antaa Herran hoitaa, toimia, vaan hän haluaa ensin aina yrittää itse päättää, päätellä sen mikä on Jumalan tahtoa ja mikä taas ei ole.

Olen kokenut rukousta että hän uskaltaisi hypätä Isän Jumalan turvallisille käsivarsille luottaen, että: Ne kädet kantaa ja kestää, sillä hän on se Turvakallio! Amen! :thumbup:

Tämä Raamatunpaikka tuli mieleeni; Mal. 3:
1 Katso, minä lähetän sanansaattajani, ja hän on valmistava tien minun eteeni. Ja äkisti on tuleva temppeliinsä Herra, jota te etsitte, ja liiton enkeli, jota te halajatte. Katso, hän tulee, sanoo Herra Sebaot.
2 Mutta kuka kestää hänen tulemisensa päivän, ja kuka voi pysyä, kun hän ilmestyy? Sillä hän on niinkuin kultasepän tuli ja niinkuin pesijäin saippua.
3 Ja hän istuu ja sulattaa ja puhdistaa hopean, hän puhdistaa Leevin pojat, saa ne puhtaiksi kuin kullan ja hopean ja sitten he tuovat Herralle uhrilahjoja vanhurskaudessa.


:thumbup: Tämä laulu vielä; Juha Tapio, Luota Vaan...
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
Avatar
rita4
Ylläpitäjä
 
Viestit: 19834
Liittynyt: 20.10.2013 09:53

Re: Ilmestys ja ilmestyksiä

ViestiKirjoittaja rita4 » 21.03.2022 18:27

Mietin, että mihin tämänpäiväisen laittaisin ja päätin sit lopulta laittaa sen tänne, vaikka ensin aattelinkin sen myöskin kuin sopivan kiitoksiinkin. haluan kertoa, mitä tänään kuulin ja koin, sanoisinko; ymmärsin olevan tapahtumassa.

Sain nähdä jo monia vuosia sitten 2 eri näkyä keskimmäisestä pojastani ja siitä, mitä tulee tapahtumaan hänen elämässään, kohdallaan. En sano, että: tulisi ehkä tapahtumaan, vaan mitä Tulee tapahtumaan! Amen! :thumbup:

Joo näin että hänen talonsa pihaan tuotiin iso lahjapaketti ja näin miten se paketti oli aivan autonsa vieressä siinä pihassaan, ja sen toi toinen auto. Ok. Ja myöhemmin näin miten se lahjapaketti nostettiin ylös ja alettiin kantaa sitä sisälle ja kun se avattiin sitten eteisessä, se lahjapaketti, niin voi miten pojan koti kuin puhdistui ja tuli puhtaan valkoista ja kirkasta. :lol: Ja nämä molemmat sain nähdä rukouksessa ollessani. Ja olen saanut kuin muistutuksena saanut nähdä ne uudestaankin ja aina kun olen rukouksessa, ei siis milloin tahansa, vaan, kun olen polvillani Herran ristin juurella..rukoillen ja kiittäen.. :wink:

Tänään tämä poikani soitti minulle tosi pitkän puhelun ja ensin hän oli laittanut minulle videon, .. en kerro vielä millaisen, mutta kun katselin sitä videota, niin kuin salama kirkkaalta taivaalta tajusin ja puhelumme aikana yhä vain paremmin aloin hahmottaa, että. "Hei, onko tässä nyt se lahja joka tuodaan pojan kotiin ja joka sitten kun se tuodaan sisällekin asti, niin se myöskin muuttaa pojan elämän (mullistaa sen) ja puhdistaa sen kodin kuin sydämensäkin siitä kaikesta josta olen ollut hyvin surullinen jo tosi pitkään. (maailmallinen syntielämä). " :roll:

Mitä tällä tahdon nyt sanoa? Tahdon rohkaista juuri sinua, joka olet saanut kuin nähdä ilmestyksen jostakin asiasta, ihmisestä, tai saanut profetian tms.. joka on vielä odottamassa toteutumistaan. Mutta kun sen saat rukouksen kautta, ja se vahvistuu vain sydämellesi, ja ehkä siitäkin Herra on sinua kuin muistuttanut aina välillä, aivan kuin vahvistanut, että:"Jaksa odottaa ja jaksa rukoillen kiittää siitä mitä tulee vielä tapahtumaan!" :thumbup:

Niin todellakin, näytti asiat sitten miltä tahansa sinusta itsestäsi tai tuntuu täysin mahdottomaltakin toteutua, niin älä luovuta, vaan jatka kiittäen jo etukäteen rukoilemistasi, niin se tapahtu juuri ajallaan, silloin kun sen on tarkoituskin toteutua, tapahtua. Ei sinun aikataulusi mukaan, eikä mitä itse siitä koet, näet, kuulet, ajattelet, ei! Vaan se saattaa näyttää olleen vain jokin juttu joka ei koskaan edes voisi tapahtua, toteutua.. Ja hupsista vain, juuri kun tuntui että kaikki on jo menetetty, niin kas vain, sehän tapahtuukin.. Jaksa siis olla kärsivällinen ja luottaa yksin Jumalaan joka sen sinulle antoi, näytti, ilmoitti, sillä silloin, kun se on Herrasta, niin se aivan varmasti silloin myöskin tapahtuu, toteutuu! Halleluja! :clap: :D :thumbup:

Hab. 2:3 Sillä näky odottaa vielä aikaansa, mutta se rientää määränsä päähän, eikä se petä. Jos se viipyy, odota sitä; sillä varmasti se toteutuu, eikä se myöhästy.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
Avatar
rita4
Ylläpitäjä
 
Viestit: 19834
Liittynyt: 20.10.2013 09:53


Paluu Profetiat ja ilmestykset, ym..

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron