Kyösti Kallion rukous

Kyösti Kallion rukous

ViestiKirjoittaja rita4 » 24.11.2021 23:51

Kyösti Kallion rukous

Ensiesitys 7.6.2021
Kyösti Kallion rukous
Evelyn Hynynen, Kajaanin Kristillinen Kasvatus ry ja Rauhan Majatalo
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Re: Kyösti Kallion rukous

ViestiKirjoittaja rita4 » 13.03.2022 00:18

Jäin kuuntelemaan tuota evelyn siskomme tuomaa puhetta ja mietin, miten meidän pitäisi, vai sanoisinko rohkeasti; Pitää viimeinkin herätä rukoilemaan suomen kansan puolesta sekä oman uskonelämämmekin puolesta, tarkistaa kurssi, tarkistaa: mikä meille on se rakkain ja tärkein asia elämässämme ja missä on sydämemme. Onko Jeesus Kristus meille se rakkain, numero yksi, vai jääkö Hän syrjään, kuin sellaiseksi jota tarvitsemme vain huonoina hetkinä, päivinämme? :roll:

Olisiko nyt aika laittaa viimeinkin lumpiot lattiaan ja nöyrtyä Herran edessä, ristinsä juurella ja rukoilla että Herra saa pestä syntimme puhtaaksi verellään ja pestä sydämemme, sekä muuttaa ne siten, että; tahdomme olla valona ja suolana siellä missä elämme ja liikummekin! Tahtoisin rohkaista sinua juuri rakas kanssamatkaajani ja rukoilla puolestasi! :thumbup:

Tämä saattaa nyt tuntua sinusta ehkä jopa kovalta, mutta rakastan jokaista ihmistä niin paljon Herran rakkaudella (en omassa voimassani tms), että tahtoisin meistä jokaisen, itseni ensin laittaa polvilleen ja tunnustamaan että; tarvitsemme Jumalan apua ja voimaa, jotta ne asiat joista olemme tottuneet pitämään kiinni, sellaisista asioista elämässä, jotka ovat tulleet tärkeimmiksi ja rakkaimmiksi kuin tahtoa: elää rukouksen hengessä, Jumalan tahtoa pyytäen, odottaen, jne..Näin onkin tapahtunut, että pikku hiljaa onkin Herra Jeesus kuin saanut, joutunut väistymään kauemmaksi sydämistämme (ensirakkaus on kuivunut) ja Herra joutuukin olemaan enää vain jokin ns hätäapu, mutta ei se rakkain ja tärkein elämässämme.

Kaikki kiire ja touhu, tai itsellemme ns mielihyvän tms etsiminen onkin vienyt meitä vain yhä kauemmaksi siitä, mikä on Isän Jumalankin tahto, meitä jokaista omaansa kohtaan: pysyä lähellä Herraa ja ristiä, suostuen muutokseen ja muuttumaan, kuolemaan itsellemme ja tälle maailmallekin. Kaikenlaisissa koetuksissa... sittenkin kääntymään Herran Jeesuksen puoleen, kiittäen jo etukäteen avustaan sekä voimastaankin, ym mitä Hän tahtoo omilleen antaa, tehdä, vahvistaa sekä auttaa jne.. Hän on kanssasi tuntui tai näytti sitten itsestäsi miltä muulta tahansa, sillä ei Hän voi itseään kieltää, sanotaan jossain kohtaa Raamattua.

Rukoukseni onkin, että: Hän [Jeesus Kristus] saisi ja saa olla se, jolta rukoilemme; ohjausta elämäämme, niin että voisimme rauhoittaa mielemme sillä, ettei mikään syytä meitä, niin että pelkäisimme tai epäilisimme sitä, pääsemmekö sittenkään kerran taivaaseen. Vaan, että; meillä on turva ja luottamus tämän kaiken keskelläkin, mitä nyt maailmassa tapahtuu, niin kun katseemme ja mielemme on suunnattuna Golgatalle ja Jeesukseen, niin saamme olla rukoilijoina, rohkaisemassa niitä, jotka nyt pelkäävät, itkevät, murehtivat, tai ovat jo kuin lipsumassa kaiken vaikeankin keskellä kauemmaksi Herran läsnäolosta, rakkauden ilmapiiristä, pois epätoivoon ja väsymiseen, ym..

Laitetaan elämämme ja sydämemme kuin invertaarioon ja turvataan kaikessa Herraamme, ei ihmisiin, eikä mihinkään muuhunkaan, koska apu tulee ylhäältä, valkeuksien Isältämme! :thumbup: :wink:

Ja rukoillaan Ukrainankin puolesta, siellä on valtava hätä ja pelko, epätoivo, .. :-o :think: Jos et muuta voi, niin Rukoile, sillä rukouksessa on Valtava Voima! Amen! :thumbup:
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Rukousaiheita,opetusta rukouksesta..