Pikku Saaran Isä Meidän

Pikku Saaran Isä Meidän

ViestiKirjoittaja rita4 » 24.05.2025 17:07

Löysin tällaisen ihanan rukouksen ja vaikka tässä jutteleekin pikkuinen tyttö, niin olemmehan mekin Taivaan Isän pieniä lapsia. Ja mekin saamme jutella Taivaan Isän kanssa ja antaa hänen neuvoa meitä oikeaan..nuhdellakin ja varoittaa..:thumbup: :clap: :D

PikkuSaaran IsäMeidän

Laitan vielä tämän suloisen laulun tähän samaan. :thumbup:

PikkuSaaran onpa taivaassa tarjona lapsillekin
----------------------------------------------------
:D Onko jo sinulla kokemus, sekä luottamus siitä, että Isä taivaaassa on sinunkin Isäsi, joka rakastaa sinua, sekä tahtoo kuulla ääntäsi, kun juttelet Hänelle?! Löydät Isän, kun otat vastaan Poikansa Jeesuksen. :thumbup:

Joh. 17:
6 Minä olen ilmoittanut sinun nimesi ihmisille, jotka sinä annoit minulle maailmasta. He olivat sinun, ja sinä annoit heidät minulle, ja he ovat ottaneet sinun sanastasi vaarin.
7 Nyt he tietävät, että kaikki, minkä olet minulle antanut, on sinulta.
8 Sillä ne sanat, jotka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille; ja he ovat ottaneet ne vastaan ja tietävät totisesti minun lähteneen sinun tyköäsi ja uskovat, että sinä olet minut lähettänyt.

9 Minä rukoilen heidän edestänsä; en minä maailman edestä rukoile, vaan niiden edestä, jotka sinä olet minulle antanut, koska he ovat sinun-
10 ja kaikki minun omani ovat sinun, ja sinun omasi ovat minun-ja minä olen kirkastettu heissä.
11 Ja minä en enää ole maailmassa, mutta he ovat maailmassa, ja minä tulen sinun tykösi. Pyhä Isä, varjele heidät nimessäsi, jonka sinä olet minulle antanut, että he olisivat yhtä niinkuin mekin.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Rukousaiheita,opetusta rukouksesta..