Alkaako rukoillessasi kolista ja rytistä, tms?

Alkaako rukoillessasi kolista ja rytistä, tms?

ViestiKirjoittaja rita4 » 18.11.2019 15:17

:roll: Heitän tällaisen ajatuksen juuri sinulle rakas kanssamatkaajani, että; Kun alat rukoilla jonkun uskosta osattoman puolesta, niin sinua aletaankin kuin häiritä tavalla tai toisella, jotta pelästyisit, tai menisit katsomaan; miksi siellä jossain toisessa paikassa/huoneessa alkoi yht äkkiä kolista tai rytistä, tms? Elikkäs, siten halutaan kuin lopettaa rukouksesi juuri sen ihmisen pelastumisen puolesta ja saada sinut, joko; pelkäämään, tai todellakin vain lähtemään katsomaan, että mistä se ääni kuului ja miksi, tai molempia? Elikkäs; katkaista rukous, tai ihan saada sinut lopettamaan rukoilemisesi sen ihmisen puolesta?! :think: :???: Mutta sanon sinulle; Älä tee niin! Älä lopeta rukoilemistasi!

Minulle tänään jälleen tapahtui juuri noin. Olin polvillani nyt kun taas pystyn menemään polvillenikin rukoilemaan, josta pidän ja koen sen siunatummaksi rukous asennoksikin, niin kaikki meni siihen asti hyvin, kunnes aloin rukoilla erään uskosta osattoman puolesta, niin... Silloin.. Pesuhuoneessa, johon poikani oli yksi päivä kantanut uunipuita minulle valmiiksi, niin ne kaikki yht äkkiä kaatuivat ja kaatoivat pyykkikorinkin nurin ja se on järjellä ajattelen ja paikan missä ne olivat ja ovat niin vakaasti ja kuin seinää vasten olevia, niin sen olisi pitänyt olla täysin mahdotontakin kaatua tai pyykkikorin päästä edes kaatumaan. :-o :think:

Mutta päätin olla nousematta katsomaan sitä valtaisaa rytinää, vaan päätin vain jatkaa rukoustani sekä julistaa Golgatan ristin veren voitto voimaa Jeesuksen nimessä.. ja tuli hiljaista. Ja kun sit lopulta menin katsomaan että mistä tuli niin karmee rytinä, niin olinhan mä ihan silmät ja suu pyöreinä ihmetyksestä. Ja tajusin jotain, jälleen kerran, miten sielunvihollinen vihaa rukoustamme uskosta osattomien pelastumisen puolesta ja koittaa siksi kuin pelotella meitä eri tavoin, sekä voisin sanoa, että: Aseet vain kovenee, kun emme lopeta rukoustamme!

Mutta meillä Ei ole mitään pelättävää, kun olemme uskossa ja ehkä ois hyvä silloin tehdä parannustakin ja pyytää syntejään anteeksi, ettei ne saa aikaan lisää pelotteluaan, sillä kun sydän on puhdistettu Jeesuksen sovintoveressä ja nimessä, niin saat olla täysin levollisin mielin vaikka mitä sitten kuuluisikin ja tapahtuisi ympärilläsi. Lepo vain Herrassamme! :thumbup: :wink:

1. Joh. 4:
15 Joka tunnustaa, että Jeesus on Jumalan Poika, hänessä Jumala pysyy, ja hän Jumalassa.
16 Ja me olemme oppineet tuntemaan ja me uskomme sen rakkauden, mikä Jumalalla on meihin. Jumala on rakkaus, ja joka pysyy rakkaudessa, se pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä.

17 Näin on rakkaus tullut täydelliseksi meissä, että meillä olisi turva tuomiopäivänä; sillä sellainen kuin hän on, sellaisia mekin olemme tässä maailmassa.
18 Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkoittaa pelon, sillä pelossa on rangaistusta; ja joka pelkää, se ei ole päässyt täydelliseksi rakkaudessa.

19 Me rakastamme, sillä hän on ensin rakastanut meitä.
20 Jos joku sanoo: "Minä rakastan Jumalaa", mutta vihaa veljeänsä, niin hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän on nähnyt, se ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt.
21 Ja tämä käsky meillä on häneltä, että joka rakastaa Jumalaa, se rakastakoon myös veljeänsä.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
Avatar
rita4
Ylläpitäjä
 
Viestit: 19843
Liittynyt: 20.10.2013 09:53

Paluu Rukousaiheita,opetusta rukouksesta..

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron