RUKOILLA LÄPI

RUKOILLA LÄPI

ViestiKirjoittaja rita4 » 26.10.2015 21:19

by David Wilkerson | March 28, 2012

"Rukoilla läpi" on ensimmäisten helluntailaisten käyttämä termi. Joillekin se tarkoitti pysymistä polvillaan niin kauan, että sai vakuutuksen siitä, että Jumala vastaisi. Toisille taas se merkitsi jatkuvaa rukoukseen palaamista, kunnes vastaus olisi tullut. (Tätä sanottiin "kestäväksi rukoukseksi").

Nuorena poikana ollessani poikien leireillä, kuulin ihmisten todistavan: "En päästä irti alttarin sarvista, ennen kuin saan vastauksen Herralta." En usko, että tämäkään olisi "läpi rukoilemisen" todellisin tarkoitus.

Voit sulkeutua yksin Herran kanssa iloiten hänen läsnä olostaan. Voit viettää laatuaikaa tunti-, jopa päiväkausia hänen kirkkautensa suloisessa läsnäolossa. Kaikki sinun tarpeesi tulevat tyydytetyiksi, sydämesi täysin kylläiseksi. Hänen läsnäolonsa parantaa sinut, nostaa sinut, antaa sinulle voimaa ja vahvistaa sinua.

Mitä tapahtuu, kun lähdet tuosta ihanasta läheisen yhteyden paikasta? Saatat nousta polviltasi takaisin samaan musertavaan tilanteeseen, joka ei ole muuttunut. Näet paholaisen odottavan sinua valmiina heittämään päällesi entiset ongelmat ja tyhjyyden. Kysyn sinulta: "Mitä hyvää saavutat kirkastusvuorikokemuksestasi," jollei se vie sinua läpi taistelusi?

Uskon, että "läpi rukoileminen" tarkoittaa yksinkertaisesti tätä: Herran läsnäolossa saamasi voima ja rohkaisu vievät sinut voittoon taistelukentälläsi.

Mitä oikeastaan saat rukoushetkestäsi, jos ei sellaista, mikä auttaa sinut voittoon taistelussasi? "Läpi rukoileminen" merkitsee koko rukouselämäsi täyttymystä. Monet uskovat näkevät vain puoliksi vastattuja rukouksia, koska he eivät anna sen, mitä he saavat Herralta rukouksessa, viedä heitä oman koetuksensa läpi.

Rakas lukija, rukousta ei ole päätetty, se ei ole "täytetty rukous", ennen kuin se vie sinut läpi koetuksesi, toiselle puolen. Me emme ole "rukoilleet läpi", ennen kuin olemme "eläneet sen läpi" sillä voimalla, jonka saimme Herran läsnäolosta.

Kuva
photo uploading websites
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Re: RUKOILLA LÄPI

ViestiKirjoittaja rita4 » 26.07.2017 22:41

Tuosta tuli mieleeni ajatus, miten meidän tulee pyrkiä pysymään vain rukouksen hengessä, silloinkin kun emme ole polvillamme Hänen edessään. Sillä saamme olla rukouksen hengessä 24/7, silloinkin kun emme kerkiä, tai pysty olemaan rukouksessa kammiossamme. Mietin tuossa, että: Miten osaisin ja voisin olla Herrani käytössä niin, että: Saisin vielä kerran nähdä, kun katuvat ja syntiset ihmiset haluavat muuttua, puhdistua ja pelastua.

On niin paljon ihmisiä, jotka eivät ole edes kiinnostuneita uskosta, tai jotka jo Luulevat olevansa uskossa vauvakasteensa ym perusteella. Jumala johdattaa eteemme ja elämääme eri tavoin noita em ihmisiä. Miten minä tai sinä rakas ystäväni haluat kohdata näitä ihmisiä, vai haluatko edes kohdata heitä? Laitammeko sen uskon kynttilän sydämissämme piiloon, tai emme uskalla sitä tuoda valoksi niiden ihmisten edessä, jotka vielä elävät saatanan johdatuksessa, siis pimeydessä. Olemmeko suolana ja valona heille? Toivottavasti!

Onko sinulla yhtälaista huolta kanssani pelastumattomista ihmisistä, sekä kerran jo uskossa olleista, jotka ovat kuitenkin syystä tai toisesta loukkaantuneet uskoviin, seurakuntaan, tai jopa Jumalaansa ja jääneet pois Herran kansan yhteydestä: totuuden mukaan. Minulla ainakin on huoli ja hätä lähimmäisistäni, vaikka saankin koko ajan rapaa silmilleni, kun yritän tuoda Jumalan rakkauden tuoksua heille.. ja sit tahtoo lannistua. Mutta uskon silti yhä, että: meidän kaikkien tulisi olla rohkeasti, mutta rakkaudellisesti lähimmäisinä sen mukaan, kuin Herra johdattaa, tai vaikuttaa sydämmissämme. Ei omassa voimassa, vaan Herramme voimassa rukouksen kautta!
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Rukousaiheita,opetusta rukouksesta..