Herra varjelee, kiitos Herralle!

Herra varjelee, kiitos Herralle!

ViestiKirjoittaja rita4 » 29.09.2014 18:08

Oikeastaan tämä kuuluisi enempikin tonne todistuksiin, mutta laitampa sen nyt kuitenkin tänne kiitosaihe osioon. Koska sydämessäni on kiitosaihe taivaisiin, kun Herra varjelee ja vaikuttaa, puhuukin meille itsekullekin tahtonsa mukaan.

Meillä on ollut tässä asuessamme monenkinlaisia vaaran paikkoja, mutta aivan ihmeellisesti Herra on niistä alkanut puhua ja vaikuttaa niin että: ne on tullut laitettua kuntoon. Ja nyt oikein erikoisesti on Herra puhunut sydämelleni, että: "Tuo ulkorakennukseen menevä hatara sähköjohto on purettava ja laitettava tilalle kunnolliset sähköt." Ei itse kyhättyä systeemiä, niin kuin se nyt on ollut ... kuinkahan monta vuosikymmentäkin on olleet jo? Kaikenlaisia kyhäelmiä niitä voikin olla ja sitä on väännetty miehen kanssa koko 12v mitä tässä on pojan kanssa asuttu. Mutta nyt viimeisen ½v aikana se on noussut erityisesti pinnalle ja kuntoon laitettavaksi. :problem:

Nyt juuri lähti sähkömies ja se laittoi maakaapelin kautta talosta virrat ulkorakennukseen ja sinne valot ja pistokkeet, joita siellä ei ole ollut, kuin vain jatkoroikalla vedettynä. Ja pojan kesä asuntoon (puojiin) se laittoi valot ja pistokkeet. Ja aivan järkyttävää millasten johtojen varassa sinne on sähköt menny. :-o :think:

Mulla on ollut kuin sellainen "hytinä", että: aika oli loppumassa, ettei jo kohta ois pian tullut suurempaakin vahinkoa sen sähkön/johtojen takia siellä. :???: Onneksi etten nähneet niitä johtoja.. :roll:

Sähkömieskin jo sanoi, että nyt kaikki johdot sentin pitusiksi ja heti, ettei niitä kukaan vain enään käytä. Oli sekin kauhistunut!

Näin valvoo Isä Jumala lastensa elämää ja varjelee, valvoo; ettei vahinkoa pääse sattumaan. Hän puhuu tavalla ja toisella, jos vain suostumme kuuntelemaan ja tottelemaan. On vain nöyrä ja kiitollinen mieli, sanaton kiitollisuus ja hyvä mieli, kun saa olla Herran omana ja johdatuksessaan. Kiitos Isä rakkaudestasi! :thumbup: :clap: :wink:
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Re: Herra varjelee, kiitos Herralle!

ViestiKirjoittaja rita4 » 15.12.2014 14:59

Tämä kiitosaihe minkä nyt tahdon tuoda liikutti sydäntäni ja koin oikein miten Pyhä Henki oli siinä läsnäolevana. Tulin äsken pikavuorolla hammaslääkäristä kotiin ja istuin ihan etupenkkiin, että on kauppakassien kanssa helppo ja nopea poistua sitten.

Olimme tulleet jonkin matkaa kohti etelää, kun tajusin edessämme ajavan rekan kiemurtelevan keskiviivan ja tienlaidan kautta. Jäin oikein sitä seuraamaan, että: Miten se noin sahaa ees takasin. :shh:

Kuski hiljensi ja hiljensi, jotta jäi välimatkaa yhä vain enemmän siihen rekkaan. Ja sitten näin jotain, joka kirvoittaa vieläkin ilon ja siunauksen kyyneleet silmiini. Kuski laittoi kädet ristiin ratin päällä ja koin hengessäni miten hän rukoili turvaa ajomatkaan..Se oli niin erikoista ja samalla hän kuin seurasi sen rekan toimia ja sellainen Hengen yhteys kosketti sydäntäni, kun aattelin siinä ihan samaa, kun nyt on ollut niin paljon noita kolareitakin..

Kiitos Herra Jeesus, kun olet kanssamme ja varjelet meitä, niin ettei mitään tapahdu sinun sitä sallimnattasi! :thumbup: :D
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Re: Herra varjelee, kiitos Herralle!

ViestiKirjoittaja niitytär » 15.12.2014 17:50

Onpa hieno kokemus ollut Ritalla :thumbup:
Tuli tuosta mieleen Sananpaikka;

Ps. 121:8

Herra varjelee sinun lähtemisesi ja tulemisesi, nyt ja iankaikkisesti.
niitytär

Paluu Kiitosmieli vallatkoon sydämmemme