Sivu 1/1

ILO JA LUOTTAMUS TUOMIOPÄIVÄNÄ

ViestiLähetetty: 13.06.2026 21:56
Kirjoittaja rita4
by David Wilkerson | January 15, 2013

”Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niin kuin paimen erottaa lampaat vuohista. Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle. Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti’ ”(Matt. 25:32- 34).

Tuomiopäivänä Tuomarin ensimmäisenä tehtävänä on erottaa lampaansa vuohista. Hän ei voi antaa vanhurskaittensa joutua lainrikkojien joukkoon.

Raamattu tekee hyvin selväksi, että ne, jotka ovat seuranneet Kristusta ja odottavat Hänen ilmestymistään, ovat tuona päivänä rohkeita ja luottavaisia:

”Ja nyt, lapsukaiset, pysykää hänessä, että meillä hänen ilmestyessään olisi turva eikä meitä häpeällä karkotettaisi pois hänen tyköänsä hänen tulemuksessaan”(1. Joh.2:28). ”Näin on rakkaus tullut täydelliseksi meissä, että meillä olisi turva tuomiopäivänä; sillä sellainen kuin hän on, sellaisia mekin olemme tässä maailmassa”(1. Joh.4:17).

Kuinka voit olla niin rohkea, täynnä iloa ja luottamusta, tuomiopäivänä? Se johtuu siitä, että tunnet Tuomarin ystävänäsi, veljenäsi, sukulunastajanasi, ylipappinasi, asianajajanasi, esirukoilijanasi, Herranasi, sydämesi rakkautena, koko elämänäsi!

Jos tunnet sydämessäsi, että et ole valmis seisomaan Jeesuksen edessä – ja sen aika tulee pian – silloin sinun pitää vastata siihen, mitä olen kirjoittanut tähän. Jo tämä sanoma riittää tuomitsemaan sinut iankaikkiseen helvettiin, jos hylkäät sen. Se on seisova tuomiopäivänä todistajana sinua vastaan.

Ovatko sinun omat etusi, työsi, omaisuutesi, jopa työsi seurakunnassa, tulleet tärkeämmäksi kuin Herran asiat? Oletko laiminlyönyt perhettäsi? Tyydyttääkö sinua se, että menet sunnuntaina kirkkoon ja sanot: ”Olen tehnyt osani Jumalalle”? Jumalan Sana sinulle sanoo selvästi: Se ei riitä!

Jos olet tuominnut itsesi ja huomannut, ettet kestä tuomiolla, niin rukoile sydämessäsi näin:

”Jeesus, minä tarvitsen sinua. Minun täytyy saada anteeksiantosi ja rakkautesi. Tunnustan kaikki syntini ja uppiniskaisuuteni. Olen laiminlyönyt sinua, Herra. En ole antanut sinulle ensimmäistä sijaa tänä päivänä, mutta tästä päivästä lähtien teen sinusta elämäni, kaikkeni."

Re: ILO JA LUOTTAMUS TUOMIOPÄIVÄNÄ

ViestiLähetetty: 16.06.2026 09:30
Kirjoittaja rita4
:think: Oletko kerinnyt, tai tahtonut pysähtyä mietimään sitä päivää, kun meidät kaikki tuomitaan tekojemme mukaan? Niin juurikin; tekojemme mukaan, mutta, ne, joka ovat ottaneet vastaan pelastuksen Jeesuksessa Kristuksessa ja ovat saaneet syntinsä anteeksi Hänen, Jeesuksen Kristuksen kalliissa maahan vuotaneessa sovintoveressään, niin he saavat iloita jopa tuomionpäivänäkin. Miksi niin? :think: Koska he ovat Voittajan puolella ja Jeesus Kristus on heidän Pelastajansa, sekä Puolustajansa ja näin Jumala näkee heidät täysin viattomina ja puhtaina rakkaan Poikansa Jeesuksen Kristuksen sovintoveren sekä Hänen nimensä tähden! Halleluja! :clap: :D

Mutta...niin.. se myöskin edellyttää sitä, että: olemme tahtoneet olla joka päivä sydämemme puhdistusvirralla: Golgatan verisen ristin juurella, tunnustamassa syntimme, ym vääränlaisen teon, työn, ajatuksen ym elämässämme. Sekä; Pysyä myöskin siellä puhdistusvirran äärellä päivittäin: nöyrällä, sekä aralla tunnolla Jumalan pyhyyden edessä. Se on se tie, jonka kautta me saamme vapauden ja ilon Herrassamme ja Vapahtajassamme! Et voi elää itsellesi, etkä tälle maailmalle sitä rakastaen, hamuten sen antimia.. etkä jatkaa vääränlaista ajattelua, tekojakaan, ym,Ehei! Vaan se tie on polvitie, joka ainoastaan vie sinut taivaan kotiin ja saat luottaa, että: olet vapaa tuomiosta, rangaistuksesta.. :thumbup:

Matt. 6:
25 Sentähden minä sanon teille: älkää murehtiko hengestänne, mitä söisitte tai mitä joisitte, älkääkä ruumiistanne, mitä päällenne pukisitte. Eikö henki ole enemmän kuin ruoka ja ruumis enemmän kuin vaatteet?
26 Katsokaa taivaan lintuja: eivät ne kylvä eivätkä leikkaa eivätkä kokoa aittoihin, ja teidän taivaallinen Isänne ruokkii ne. Ettekö te ole paljoa suurempiarvoiset kuin ne?
27 Ja kuka teistä voi murehtimisellaan lisätä ikäänsä kyynäränkään vertaa?
28 Ja mitä te murehditte vaatteista? Katselkaa kedon kukkia, kuinka ne kasvavat; eivät ne työtä tee eivätkä kehrää.

29 Kuitenkin minä sanon teille: ei Salomo kaikessa loistossansa ollut niin vaatetettu kuin yksi niistä.
30 Jos siis Jumala näin vaatettaa kedon ruohon, joka tänään kasvaa ja huomenna uuniin heitetään, eikö paljoa ennemmin teitä, te vähäuskoiset?

31 Älkää siis murehtiko sanoen: 'Mitä me syömme?' tahi: 'Mitä me juomme?' tahi: 'Millä me itsemme vaatetamme?'
32 Sillä tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen Isänne kyllä tietää teidän kaikkea tätä tarvitsevan.

33 Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.
34 Älkää siis murehtiko huomisesta päivästä, sillä huominen päivä pitää murheen itsestään. Riittää kullekin päivälle oma vaivansa."


David Wilkerson kirjoitti:Jos olet tuominnut itsesi ja huomannut, ettet kestä tuomiolla, niin rukoile sydämessäsi näin:

”Jeesus, minä tarvitsen sinua. Minun täytyy saada anteeksiantosi ja rakkautesi. Tunnustan kaikki syntini ja uppiniskaisuuteni. Olen laiminlyönyt sinua, Herra. En ole antanut sinulle ensimmäistä sijaa tänä päivänä, mutta tästä päivästä lähtien teen sinusta elämäni, kaikkeni."


:thumbup: Oi, kiitos Rakas Herrani ja Jumalani, kun saan nöyrtyä etteesi tunnustamaan kaikki syntini, sekä väärään menonikin, laiskuuteni rukoilla, tai lukea Sanaasi. Ole Herra minulle kurjalle ja syntiselle armollinen ja anna minun kaikki syntini anteeksi, maahan vuotaneessa sovintoveressäsi: rakas Jeesukseni! Minä tarvitsen Sinua joka hetki ja joka päivä; "Vahvista minun uskoani ja rohkaise minua, niin että voin kokea joka hetki ja joka ikinen päivä: Sinun läheisyytesi, läsnäolosi, sekä apusi ja rakkautesikin minuakin kurjaa lastasi kohtaan rakas Herrani! Amen!" :thumbup: :clap:

Oi kiitos Herran

Re: ILO JA LUOTTAMUS TUOMIOPÄIVÄNÄ

ViestiLähetetty: 20.06.2026 17:47
Kirjoittaja rita4
:think: Niin rakkaat ystävät, onko meillä tuomionpäivänä sydämissämme: ilo, vaiko murhe; pelko, vaiko luottamus Ristin työn ansioon? Minusta sitä on hyvä ainakin joskus pysähtyä miettimään. Minä ainakin myönnän sitä useinkin miettineeni. Koska haluan olla niiden joukossa, jotka pääsevät Jeesuksen veren ja Jeesuksen nimen kautta kotiin asti taivaaseen ja kun kestämme sen, kun meitä koetellaankin sitä ennen. :???:

Minulle nousi tässä illan korvalla mieleeni sellainen ajatus, että: vaikka me joudummekin uskovina monenkinlaisiin koetuksiin ja kärsimyksiinkin, silloin,, kun tulee niitä loukkauksia, tai hylkäämistä, tms.. Niin kuitenkin se kaikki on meidän parhaaksemme, ettei meitä maailman kansssa tuomittaisi. Uskotko sen? :???: Tuntuiko kenties ristiriitaiselta? :???:

1. Kor. 11:31-32
Mutta jos me tutkisimme itseämme, ei meitä tuomittaisi; mutta kun meitä tuomitaan, niin se on meille Herran kuritusta, ettei meitä maailman kanssa kadotukseen tuomittaisi.


Sitten, kun taas kuin tasaannun loukkauksista tai siitä tosi kurjasta kohtelustani, niin menihän siinä hiukkasen jo aikaa, ennen kuin pystyin taas nollaamaan tilanteen. Mutta koitan koko ajan opetella tuskan, murheen iskiessä, tai kun loukataan, käännetään selkä, hylätään, valehdellaan perättömiä, tms.. Niin pyrin mahdollisimman nopeasti vain kuin menemään sen kivun kanssa Herran eteen, ristinsä juurelle. Miksihän se onkin usein niin kovin vaikeaa, ja kuin sitä aina vain kuin koittaa siirtää,ja siirtää, vaikka; tietääkin jo sen erittäin hyvin ja ymmärtääkin sen, että: se on se ainoa ja oikea tapa päästä yli siis eroon, niistä, siitä kaikesta pahasta murheesta, sekä nurjistakin ajatuksistaan loukkaajaa kohtaan, mitä sitten nouseekin mieleen. :roll: Niin miksi? :eh: Onko se sittenkin sitä ylpeyttä, tai omavoimaisuutta, että:"Kyllä minä selviän ja että; kyllähän minä taas itse hoidan tän asian, minun omalla tavallani kuntoon?" :oops: :cry:

Niin sitähän se taitaa olla, ja siitä on kertakaikkiaan päästävä eroon, joten: lihantahdon ON Kuoltava! Eikä me ystävät kalliit edes osata itsessämme auttaa itseämme elämään Jumalan tahdon mukaisestikaan, eikä me kuule selvitä täällä, eikä edes osata oikein hoitaa asioita, korjataasioita, ehei! :???: Niin et ne selviää mukamas meidän omassa voimassa, tai meidän omassa viisaudessamme, ehei! :thumbdown: Ei omin voimin, vaan ja vain aina yksin; Herran voimassa, johdatuksessa. Hän on luvannut auttaa, jos vain tahdomme pyytää Häneltä Hänen apuaan, sekä voimaansa ja viisauttaankin, siis; toimia oikein! :thumbup:

Siis, se että: Jumalan ihana rauha palaa sydämeemme, sekä tulee kuin varmuus siitä, että asiat ovat minulla, sinullakin kunnossa yläkertaankin päin. Kyllä, niin minä, kuin sinäkin rakas uskon ystäväni, niin ehkä yhtä vahvatahtoinen sisareni, veljeni, kuin minäkin Luulen yhä välillä olevani; niin me kuitenkin tarvitsemme Jeesusta, Auttajaamme! :thumbup: Sekä Pyhän Hengen johdatusta, ja niin, että: se on todellakin Pyhä Henki, Jumalan Henki, joka neuvoo, ohjaa tekojamme ym meitä kaikessa. Eikä se meidän liha, tai ehkä jostain koppina saatu väärä henki, kun joku väärän voiman vallassa oleva uskova on laittanut kätensä päällemme. Tarkoitan tällä sitä, ettei pidä olla liian ahne menemään kenen vain käsien alle siunattavaksi. Jos et varmasti tiedä, että sellainen uskova elää oikeastikin lähellä Herraamme totuudessa! :thumbdown: :roll:

Silloin kun Isämme Jumala tahtoo parantaa, tai auttaa, niin ei me kuule siihen välttämättä tarvita toisten käsien alle menoa. Vaan se tapahtuu, kun Herra näkee meidän sydämiemme kaipauksen, sekä tarpeen, ja kun Hän kuulee rukouksemme! Ja tietenkin myöskin se,että: Olemme antautuneet; vain yksin Hänelle sekä Hänen käyttöönsä, kuolettaen lihamme tahdon. :think: Älä siis seuraa ihmistä, parhaintakaan julistajaa, tai parantajaa. Vaan katso vain yksin ristinpuulle sekä tietenkin: Jeesukseen! :thumbup: Ja vain ja ainoastaan, sinne olkoon aina katseesi suunnattunakin! Ei koskaan yhteenkään ihmiseen. Me olemme kaikki vain savea ja tomua Herran edessä, ei kukaan voi mitään, jos ei ensin Herra anna, auta. Silä, kun katseemme on kiinnitettynä siihen veriseen ristiin sekä tietenkin myöslkin Jeesukseen, niin silloin me emme eksy, ja saamme sen avun, minkä Jumala tahtookin meille antaa! :thumbup:

Lopeta siis jo parantajien käsien alla juokseminen ja mene vain polvillesi, sikäli, mikäli jos se on vain mahdollista,[/i] niin avaa siellä sydämesi, ole hetki ihan hiljaa Hänen edessään ja odota, kuuntele, Hän kyllä puhuu sinulle, kun sen aika on. Odota Häntä! :think: Opettele sillai myöskin kärsivällisyyttä. :wink:

Opettele siis olemaan ristin juurella mahdollisimman usein päivän mittaan, niin tulet huomaamaan, miten kaikki vaikeatkin asiat ja kivut, ym,... niin niiden merkitys alkaakin kuin vähentyä, pienentyä ja se ilo, jonka Herra tahtoo sinulle antaa, niin se valtaa sydämesi. :D Sillä, kun sydän puhdistuu, ja silloin kun Jeesuksen veri saa sen puhdistaa, niin väärät voimat eivät sinne niin helposti pääsekään asettumaan. Herra parantaa kyllä vaivasi, Jos se on Hänen tahtonsa, vaikka et kävisi yhdenkään parantajapapin käsien alla. Tänä päivänä pitää kuule olla hyvin varovainen, kenen siunattavaksi menee.. :think: Monet, aivan liian monet ovat etsineet vain ihmeitä ja miten heidän on lopulta käynyt? He eksyivät pois totuuden tieltä, pois ristin juurelta, jopa kauaksi Jeesuksestakin.. :cry:

Pyri aina vain lähemmäksi Jeesustasi, niin saat avun, sekä voiman ja rauhan, ilonkin, joka kestää ja näin saat turvallisin mielin kohdata aikanaan senkin päivän, kun Jeesus palaa noutamaan omiaan ja me kaikki, niin: uskovat, kuin uskomattomatkin joudumme, halusimmepa sitten, tai emme, niin me kaikki joudumme tuomittaviksi,Isän Jumalan, Tuomarimme eteen ja silloin kun kirjat avataan, silloin paljastuu totuus, sekä missä vietämme ikuisuutemme. On vain 2 paikka; Taivas, tai kadotus. Avataan Elämän kirja, jossa on kaikkien uskollisten Herran Jeesuksen omien nimet ja avataan myöskin toinenkin kirja, jossa taas sitten ovat kaikki ne, jotka eivät ole vastaanottaneet Jeesusta Vapahtajanaan, Pelastajanaan, tai ovat lähteneet uskossaan täysin väärään suuntaan, palaamta verisen ristin juurelle takaisin, noiden väärien opettajien, sekä väärien voimien johdatettavaksi, ja ovat kääntäneet selkänsä ikuiselle Auttajalleen, Jesukselle! :-|

Kummassako kirjassa sinun nimesi on? Vielä voit muuttaa kurssia, sillä vielä on mahdollisuus parannukseen, niin lihalle epämieluisaa kuin se onkin, niin kuin myöskin ylpeälle ja Minä keskeiselle ihmiselle myös. Jeesus sinua koskettakoon Hengellään, jotta heräät ajoissa, jos nyt olet epävarma, tai lähtenyt eksyttäjien kelkkaan mukaan..Käänny ja palaa ristin juurelle.. :thumbup: :wink:

Otampa tähän nuo ehtoollisen asetus sanat;

1. Kor. 11:
23 Sillä minä olen saanut Herralta sen, minkä myös olen teille tiedoksi antanut, että Herra Jeesus sinä yönä, jona hänet kavallettiin, otti leivän,
24 kiitti, mursi ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini, joka teidän edestänne annetaan; tehkää tämä minun muistokseni".

25 Samoin hän otti myös maljan aterian jälkeen ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni; niin usein kuin te juotte, tehkää se minun muistokseni".
26 Sillä niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tämän maljan, te julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kuin hän tulee.

27 Sentähden, joka kelvottomasti syö tätä leipää tai juo Herran maljan, hän on oleva vikapää Herran ruumiiseen ja vereen.

28 Koetelkoon siis ihminen itseänsä, ja niin syököön tätä leipää ja juokoon tästä maljasta;
29 sillä joka syö ja juo erottamatta Herran ruumista muusta, syö ja juo tuomioksensa.

30 Sentähden onkin teidän joukossanne paljon heikkoja ja sairaita, ja moni on nukkunut pois.
31 Mutta jos me tutkisimme itseämme, ei meitä tuomittaisi;
32 mutta kun meitä tuomitaan, niin se on meille Herran kuritusta, ettei meitä maailman kanssa kadotukseen tuomittaisi.


Ja vielä tämä lopuksi:

2. Tim. 4:
1 Minä vannotan sinua Jumalan ja Kristuksen Jeesuksen edessä, joka on tuomitseva eläviä ja kuolleita, sekä hänen ilmestymisensä että hänen valtakuntansa kautta:
2 saarnaa sanaa, astu esiin sopivalla ja sopimattomalla ajalla, nuhtele, varoita, kehoita, kaikella pitkämielisyydellä ja opetuksella.

3 Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia
4 ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin.


5 Mutta ole sinä raitis kaikessa, kärsi vaivaa, tee evankelistan työ, toimita virkasi täydellisesti.
6 Sillä minut jo uhrataan, ja minun lähtöni aika on jo tullut.

7 Minä olen hyvän kilvoituksen kilvoitellut, juoksun päättänyt, uskon säilyttänyt.
8 Tästedes on minulle talletettuna vanhurskauden seppele, jonka Herra, vanhurskas tuomari, on antava minulle sinä päivänä, eikä ainoastaan minulle, vaan myös kaikille, jotka hänen ilmestymistään rakastavat.

Re: ILO JA LUOTTAMUS TUOMIOPÄIVÄNÄ

ViestiLähetetty: 24.06.2026 09:35
Kirjoittaja rita4
David Wilkerson kirjoitti:Tuomiopäivänä Tuomarin ensimmäisenä tehtävänä on erottaa lampaansa vuohista. Hän ei voi antaa vanhurskaittensa joutua lainrikkojien joukkoon.

Raamattu tekee hyvin selväksi, että ne, jotka ovat seuranneet Kristusta ja odottavat Hänen ilmestymistään, ovat tuona päivänä rohkeita ja luottavaisia:

”Ja nyt, lapsukaiset, pysykää hänessä, että meillä hänen ilmestyessään olisi turva eikä meitä häpeällä karkotettaisi pois hänen tyköänsä hänen tulemuksessaan”(1.Joh.2:28). ”Näin on rakkaus tullut täydelliseksi meissä, että meillä olisi turva tuomiopäivänä; sillä sellainen kuin hän on, sellaisia mekin olemme tässä maailmassa”(1.Joh.4:17).

Kuinka voit olla niin rohkea, täynnä iloa ja luottamusta, tuomiopäivänä? Se johtuu siitä, että tunnet Tuomarin ystävänäsi, veljenäsi, sukulunastajanasi, ylipappinasi, asianajajanasi, esirukoilijanasi, Herranasi, sydämesi rakkautena, koko elämänäsi!


:think: Tuo mitä luemme tuosta, niin se jotenkin kuin pysäytti ajattelemaan; omaa ajatteluani, elämääni ja tätä meikäläisen uskon vaellustanikin.. :???: Aika usein nykyään huomaan surevani niitä, joille ei kuin kelpaa evankeliumi sellaisena kuin se on Raamatussa kerrottuna. Sitä pidetään joko vanhanaikaisena, sopimattomana puheena enää tähän aikaan, tai halutaan vain; kyseenalaistaa Jumalan Sana, ettei se mukamas edes ole aitoa, tai ettei Jumala noin kehottais elämään, tai toimimaan, tms... :roll: Halutaan vesittää kaikki ja varsinkin ne Raamatun Sanan kohdat, jotka koskettavat ikävämmin omaan elämään, ajatteluun, tms.. :think:

Tunnetko sinä jo Jumalan Pojan Jeesuksen, myöskin henkilökohtaisena ystävänäsi, Auttajanasi, sekä Pelastajanasi jne? Tai haluatko elää vaikeimpinakin päivinäsi: kuitenkin etsien juurikin Jeesukselta apua sekä turvaa, lohdutustakin, voimaa kestää, selvitä, ym? Otatko Raamatun käteesi ja jos et muuta jaksaisikaan, niin luet ainakin psalmeja.. :roll:

:thumbup: Rakas uskon ystäväni; rukoilethan Herralta apua ja voimaa, viisauttakin omaan uskon elämääsi, niin että pysyt loppuun asti Hänen, Herrasi omana; totuudessa! Sillä, tiedäthän jo, ettei Jeesus ota pois kättään sinun kädestäsi, ei! Vaan, jos sinä tahdot oikeastikin luopua, luovuttaa, niin sinun täytyy se ensin itse tehdä. Elikkäs: muuttaa elämäsi suuntaa, sekä muuttaa ajatteluasikin, Raamatun ilmoituksesta, sekä hyljätä Totuuden Sana, Raamatun Sana. Sekä vaihtaa se niiden eksyneiden totuuteen, joka kyllä ruokkii ihanasti sinun lihaasi ja lupaa vaikka ja mitä hyvää, siunauksiakin elämääsi, mutta samalla se vie kuitenkin sinua yhä vain kauemmas Herrastasi Jeesuksesta Kristuksesta, sekä Hänen tahdostaan, joka on myöskin, Isän Jumalammekin tahto. Ja Jumalan Sana ei enää olekkaan sinun sydämesi ilo, tai sinulle auktoriteettisi, vaan harhaan joutuneiden opettajien; lihaasi hivelevä oppi, sekä maailmaan jälleen rakastuminen.. :roll: Älä eksy, vaan pyydä Jeesukselta voimaa jaksaa, sekä kestää loppuun asti kilvoittelun tie! Hän auttaa sinua aivan varmasti, sekä tahtoo auttaa, vahvistaakin sinua, kun vilpittömin sydämin vain tahdot lähestyä Häntä ja rukoilla Häneltä apuaan, niin että voit ja saat kokea Hänen läheisyyttään, sekä rakkauttaan, anteeksi antoaankin.. :thumbup: :wink:

Ei kaikki ole kultaa joka kimaltaa. Ei siis kaikki seurakunnat, niin hengellisiltä, kuin ne kuulostavatkin ja vaikuttavat, niin ei ne välttämättä ole Herran tahdossa eläviä. Tai ei edes kaikki hengelliseltä kuulostavat opitkaan, tai nuo; mainostetut "väkevät" opettajatkaan ole uskollisia Herran palvelijoita, tai edes nöyriä Jumalan tahdon tiellä vaeltajia, Ei niin! :roll: Vaan he ovat tehneet itselleen; paremmin itselleen sopivan uskon, sekä Raamatun Sanaakin he opettavat vain:korvasyyhyyn, ilman minkänlaista puhetta siitä, mikä esim.: jokaista ihmistä kohtaa kerran, kun täältä ajasta lähdetään.. niin meitä kohtaa Kuolema,ja sen jälkeen, joko; taivas tai kadotus... :think:

Tämä uskontie on: loppuun asti olevaa jatkuvaa kilvoittelua sekä lihan tahdolle, ja maailmallekin kuolemista..Katsos ystäväiseni; meille Ei ole luvattukaan mitään ns. helppoa ja aina niin mukavaakaan tietä, vaan monien koetusten kautta tie vie lopulta: voittoon ja taivaan kotiinkin astikka. :think:

Jaksatko kulkea sitä kaitaa tietä Jeesuksen kanssa loppuun asti? Jaksathan vielä hetkisen ja huuda joka hetki sydämestäsi avuksesi Herraa, niin .. :???: Hän rientää jo pian vahvistamaan sekä auttamaan sinua kyllä, koska: Hän Rakastaa Sinua ja Jeesus haluaa auttaa sinua pysymään, Hänen omanaan loppuun asti!! :thumbup:

Mihin joutuu silloin sielusi, jos miellyt mukaviin puheisiin ja fiilistelyyn, kaikkeen siihen, mikä on vallannut liian monet siionit. :cry: Ja mikä on silloin määränpääsi; taivas, vaiko kadotus? On vain yksi tie joka vain ja ainoastaan vie taivaaseen! Ja on hyvä ymmärtää; Etteivät kaikki kerran uskoon tulleet pysy valitettavasti uskossa loppuun asti, vaan he mieltyvät mukaviin asioihin ja palaavat takaisin egyptiinsä ja palaavat sille tielle, joka ei vie myöskään taivaan kotiin. Vaan on tultukin vain uskonnollisiksi, käännynäisiksi ja siksi koska onkin eksytty totuuden tieltä, ja on vaihdettu, kaita tie, laveaan kaiken sallivaan elämään.. :cry: .

Ps. Uskonnollinen ihminenhän kyllä osaa sen kaiken, mikä uskonelämään kuuluu, osaa puhua raamatun Sanaa, laulaa, todistaakin, mutta kuitenkin se pieni sydän onkin jo vaihtanut totuuden tien, kärmeen tiehen, siis valheen tiehen. Se on hyvin hyvin surullista, koska sellainen ihminen, ei kuin kuitenkaan tajua jo kääntäneensä Jeesukselle selkäänsä.. Se on hyvin vaarallinen tilanne. :thumbdown: :sad: :???:

Mutta, niin kauan kuin on elämää, niin on myöskin mahdollisuus palata takaisin ristin juurelle, koska yhä vain vielä Herra armossaan, odottaa, sekä haluaa ottaa tuhlaajapojan, sekä tuhlaajatytönkin takaisin lähelleen, omakseen ja Hän vie lopulta hänet taivaalliseen hääjuhlaansa; Karitsan häihin! :thumbup: Mennään sinne yhdessä sinun kanssasi ystäväiseni, sillä siellä on vain pelkkää iloa sekä rauhaa; ikuisesti!! Pysy siis Jeesuksen omana!! :thumbup: :D

Tai, jos et vielä ole Herran omana, niin: Kiiruhda ja pyydä syntejäsi anteeksi Jeesukselta ja lähde myöskin seuraamaan Häntä Jeesusta! Hän kyllä aivan varmasti tahtoo antaa sinulle kaikki sinun syntisi anteeksi, kunhan niitä Häneltä vain tahdot anteeksi pyytää koko pienestä sydämestäsi. Eikä sinun ensin tarvitse koittaa kuin parannella itseäsi, Ei niin, vaan sinä rakas ystäväni kyllä kelpaat Hänelle juuri sellaisena, kuin mitä juuri nyt olet. :D :thumbup: Silloin sinä saat olla; ylionnellinen, silloin, kun on Herran Jumalan tuomionpäivä, etkä sinä joudukkaan tuomittavaksi, vaan pääset elämään kanssa kaikkien pyhien elämääsi ikuisesti taivaassa. Amen! :clap: :smile:]

1. Piet. 4:
12 Rakkaani, älkää oudoksuko sitä hellettä, jossa olette ja joka on teille koetukseksi, ikäänkuin teille tapahtuisi jotakin outoa,
13 vaan iloitkaa, sitä myöten kuin olette osallisia Kristuksen kärsimyksistä, että te myös hänen kirkkautensa ilmestymisessä saisitte iloita ja riemuita.
14 Jos teitä solvataan Kristuksen nimen tähden, niin te olette autuaat, sillä kirkkauden ja Jumalan Henki lepää teidän päällänne.


Lopuksi vielä tämä laulu; Kauniin maan.