Todellakin, kun saa kulkea valmistetuissa askelissa, Halleluja, amen!
Meillä on ollut jo pisempäänkin tunne, että; "Olemme tainneet tehdä kaikki 2 muuttoa viimeisen vuoden aikana omin päin, Herralta mitään kysymättä. Ja nyt alkoi tuntua, että jostakin ois saatava halvempi asunto ja kun Herra sulki kaikki, niin monien seurakuntien ovet edestämme..Ei ollut enää paikkaa mihin mennä Sanaa kuunteleen, tai toki oli, mutta Herra näytti
tosi selvästi kahden srk tilan, todellisuudessa. Nimillä ei ole väliä, mut muut lähiseurakunnat.. niin niissä oli asioita, joita emme hyväksy ja piste.
Noh, se innoitti vain enemmän etsimään seurakuntaakin ja samalla uutta paikkakuntaa..Ja lopultahan se johtikin siihen, että;
"Päätimme lähteä katsomaan ihan paikan päälle kahta seurakuntaa 300 ja 400km päästä." Kuljimme rukoillen, niin kuin olimme uudestaan opetelleet; kysymään Isän tahtoa ja koimme, että voimme lähteä kysymään asuntoja niiltä paikkakunnilta, koska koimme, että se toinen kaupunki varsinkin ois paikka jossa voisimme käydä kokouksissakin ja joka oli meille jo entuudesta tuttu paikka.
Ajoimme helteessä ja usein rukoilimme matkan aikana, että; Tekisimme oikein ja oikean päätöksenkin. Noh, lopulta pääsimme ekaan paikkaan ja ei kun asuntotoimistoon. Siellä nuorehko mies otti meidät vastaan ja selitti miten
paljon heillä on vapaita kaksioita siellä. Mieheni teki hakemuksen jonka tämä virkailija vei pomolleen, niin kuin hän sanoi.. Kuulimme heidän keskusteluaan ja me rukoilimme Herran apua ja päätöstä...Ja kun virkailija palasi, niin hän tuumasi,
"Ettei ole yhtään vapaata kaksiota." Ja oli hyvin vaivautunut, ymmärrrettävästä syystä, kun jo kehui miten paljon on vapaita asuntoja, mut pomo sanoi;"Ei oteta!"
Mut me samalla tajusimme, että: Herra sanoi;
"Ettei me sinne muuteta ja ovi sulkeutui!" Ok. Asia selvä, olimme siis yhä johdatuksessa, hyvä niin.. Sit ajoimme eteenpäin ja mieheni sit soitti sen kaupungin asuntotoimistoon, jonka
piti olla auki, mutta sieltä vastasi vastaaja joka kertoi, että:
"Yllättävää kyllä, mutta emme tänään olekaan paikalla." Ja minä löysin sivun, joka kertoi, että sinne voi hakea asuntoa vain netistä ja se oli sit siinä..

Ja kun siitä sit puhuimme Herralle, niin selvisi, että;
"Hän toi meidät noihin paikkoihin ja osoitti, mikä on Hänen suunnitelmansa meidän kohdallamme!" Ja Jumala opetti meitä koko takasintulo matkan ..monia monia asioita ja että meidän paikkamme on täällä, vaikka vuokra onkin niin kallis; Hän pitää meistä kyllä huolen. Kiitti Isä,oot ihana ja Mahtava! Halleluja!
Jer. 31:9 Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä..