JUMALA ON NIIN IHMEELLINEN JA SUURI VOIMASSAAN!!!

JUMALA ON NIIN IHMEELLINEN JA SUURI VOIMASSAAN!!!

ViestiKirjoittaja rita4 » 21.03.2015 16:31

.... siinä iloitsen ja kieriskelen onnellisena, kun sain kolmen vuoden jälkeen nähdä rakkaan tyttäreni ja lapsenlapseni. On se niin ihmeellistä, että on vieläkin hiukka vaikeaa uskoa sitä todeksi, kaiken vastustuksen ja vaikeuksienkin jälkeen, että he todellakin tulla tupsahtivat meille ja ei edes ilmoittanut tulevansa tänne, tuli vain. Jota ennen olin ollut rukouksessa ja joutunut kovaan taisteluun pimeyden valtoja vastaan ja minua koitettiin pelotellakin, että lopettaisin rukoilemisen, mutta pysyin rukouksessa ja tunsin hengessäni, että nyt taistellaan tyttäreni puolesta, jota vävyni päästäisi hänet meille. Pyysin Isää auttamaan, jotta vävyni ei estäisi heidän tuloaan, koska hän on kuitenkin minun lapseni..jonka Isä Jumala on minulle antanut! :roll:

Kiitos Jeesus rakkaudestasi ja avustasi. Niin paljon olen saanut itkeä ikävän ja tuskankin kyyneleitä, mutta sinä kuulit rukoukseni ja vastasit niihin sinun tahtomallasi tavalla ja ajalla. Kiitos Rakas Herrani ja Vapahtajani! Sinä olet luvannut pelastaa tyttäreni ja uskon siihen ja sanon yhä perään; amen! :thumbup:

Sinun lapsesi Isä Jumalani kiittää sinua ja iloitsee siitä kun saan olla omasi ja käytössäsi, sekä nähdä rukousvastauksia! Kiitos, kun annat kuin uutta voimaa ja intoa olla lähelläsi, turvata ja luottaa vain; yksin Sinuun Jeesus Mestarini! Mitä minulla olisi, jos minulla ei olisi Jeesusta? Ei yhtään mitään ja menehtyisin vaikeina aikoina: suruuni ja kaipaukseen, vaikeuksien ja vihan minua uskovana kohtaan tulevaan tuskaani..Mutta sinä annat voiman jaksaa ja kestää, ja vain siunata! Itsessäni minussa ei siihen olisi voimaa, eikä usein haluakaan, jaksaa siunata niitä, jotka minua loukkaavat, hylkäävät ja vainoavat; Jeesus nimen tähden.

Mutta Sinussa oi Rakas Herrani on minun apuni ja voimani! Siis; kiitos nousee nöyränä sydämestäni ja arkana kun näen miten suuri ja ihmeellinen Jumala meillä ihmisillä onkaan! Kiitos Jeesus! :clap: :D
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Re: JUMALA ON NIIN IHMEELLINEN JA SUURI VOIMASSAAN!!!

ViestiKirjoittaja rita4 » 25.03.2015 21:30

Tänäänkin tahdon kiittää, isolla K,la Isää Jumalaa ihmeellisestä huolenpidostaan ja johdatuksestaan elämässäni ja asioissani. :thumbup:

Saimme tänään jälleen nähdä miten ihmeellinen Jumala meillä on ja kuinka hänen tarkkaakin tarkempi aikataulunsa toteutuu, juuri oikeaan aikaan ja oikealla tavalla, niin kuin on Hänen tahtonsa, ei ihmisen tahto. Kaikella on määräaikansa niin kuin saarnaajakin sen sanoo Raamatussa..

Olen uteliaalla ja kiitollisella mielellä ja aina valmiina, kun kutsu Herran työhön kuuluu..Koska olen nyt ollut yhä lujemmin kokemassa, että jotain tapahtuu.. Jotain joka on Isän suunnitelmissa varalleni..Mutta ehkäpä jo jotain olen oppinutkin erämaa vaellukseni aikana ja osaisin olla sellainen kuin tuleekin olla..Totuuden puolesta ja Raamatun Sanan totuuden puolesta yhä vankemmin vain Herran edessä seisova.

Nyt kiitos sulle Luojani armollinen.. :clap: :D
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Kiitosmieli vallatkoon sydämmemme