6 Kiitetty olkoon Herra, sillä hän on kuullut minun rukousteni äänen.
7 Herra on minun voimani ja kilpeni; häneen minun sydämeni turvasi, ja minä sain avun. Siitä minun sydämeni riemuitsee, ja veisuullani minä häntä ylistän.
8 Herra on kansansa väkevyys, hän on voideltunsa pelastus ja turva.
On se niin siunattua, kun saa huomata, miten askeleemme kulkevat kuitenkin Herran tahdossa, sekä johdatuksessa. Vaikka itsestä saattaiskin tuntua, etteihän tämä nyt voi mitenkään olla Isän tahto, että näin toimin, elän, niin kuitenkin, niin juuri; kuitenkin, kunhan vain pysymme lähellä veristä ristiä, niin saamme lopulta huomata, että:Olihan tämä ratkaisu kuitenkin se oikea, Herran tahdonkin mukainen.

Näitä olen nyt itse joutunut kuin miettiin, pohtiin ja rukoileen, että;Isä Jumala: "Tahdotko sinä näin johdattaa, sekä auttaa minua kurjaa lastasi, ja viedä lopulta näkemään, sekä kokemaankin sen, että; olen Sinun lapsesi, jolle tahdot apusikin antaa!" Siksi sydämeni kiittää Sinua Herrani ja Vapahtajani Jeesus Kristus, ihan kaikesta, vaikka aluksi tuntuikin, etten voi yhtyä ajatukseen siinä mitä nousi eteeni. Mutta tahdon uskoa ja luottaa, että: Sinä tiedät paremmin mikä on minulle hyväksi!

Hyvä on (Juhani Eriksson)