Hän, Herramme: tahtoo auttaa, johdattaa sinua, minua!

Hän, Herramme: tahtoo auttaa, johdattaa sinua, minua!

ViestiKirjoittaja rita4 » 20.05.2025 07:41

Ps. 28:
6 Kiitetty olkoon Herra, sillä hän on kuullut minun rukousteni äänen.
7 Herra on minun voimani ja kilpeni; häneen minun sydämeni turvasi, ja minä sain avun. Siitä minun sydämeni riemuitsee, ja veisuullani minä häntä ylistän.
8 Herra on kansansa väkevyys, hän on voideltunsa pelastus ja turva.

On se niin siunattua, kun saa huomata, miten askeleemme kulkevat kuitenkin Herran tahdossa, sekä johdatuksessa. Vaikka itsestä saattaiskin tuntua, etteihän tämä nyt voi mitenkään olla Isän tahto, että näin toimin, elän, niin kuitenkin, niin juuri; kuitenkin, kunhan vain pysymme lähellä veristä ristiä, niin saamme lopulta huomata, että:Olihan tämä ratkaisu kuitenkin se oikea, Herran tahdonkin mukainen. :thumbup:

Näitä olen nyt itse joutunut kuin miettiin, pohtiin ja rukoileen, että;Isä Jumala: "Tahdotko sinä näin johdattaa, sekä auttaa minua kurjaa lastasi, ja viedä lopulta näkemään, sekä kokemaankin sen, että; olen Sinun lapsesi, jolle tahdot apusikin antaa!" Siksi sydämeni kiittää Sinua Herrani ja Vapahtajani Jeesus Kristus, ihan kaikesta, vaikka aluksi tuntuikin, etten voi yhtyä ajatukseen siinä mitä nousi eteeni. Mutta tahdon uskoa ja luottaa, että: Sinä tiedät paremmin mikä on minulle hyväksi! :thumbup: :clap: :wink:

Hyvä on (Juhani Eriksson)
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Re: Hän, Herramme: tahtoo auttaa, johdattaa sinua, minua!

ViestiKirjoittaja rita4 » 24.05.2025 17:34

Tässä on nyt ollut kaikenlaista viimeisten viikkojen aikana, joka on kuin mullistanut koko elämäni aivan uudella tavalla. Se, mikä tuotti minulle hyvin paljon surua ja murhetta näyttäisi kääntyneen jo rauhan, sekä ilon, toivon puolelle, josta kiitänkin Herraani! :thumbup: :clap:

Kun Herra saa johdattaa, neuvoa, ohjata elämäämme tahtonsa mukaan, niin silloin voimme kokea sitä lepoa ja rauhaa, siitä, miten saa vain olla johdatuksessaan, eikä tarvitse pelätä, epäillä, vaan sydän tahtoo vain kiittää ja ylistää hyvyydestään, sekä rakkaudestaan! :thumbup: :clap: :lol:

Kun se kaikki, mikä toi surun ja ahdistuksen, pelonkin elämään, kun joutui näkemään, sekä kokemaan sellaista, mikä ei virvoita, vaan tappaa ilon sydämestä. Niin kuitenkin Herra näki ja tiesi kaiken, sekä tahtoi auttaa vajavaista kulkijaa, ja osoittaa, että; "Hän on aina kuitenkin kaiken yläpuolella ja Häneltä saamme rukoilla apua, sekä voimaa elämäämme, silloinkin kun kaikki näyttää kaatuvan niskaamme ja kaatavan meidät maahan, sekä uskommekin heikon liekin sammuttaen.. Hän, Jeesus, on aina ajan tasalla ja ymmärtää, sekä auttaa, nostaa hartioilleen uupuneen ja kaikkeen pettyneen!"

Oi ihminen katso Jeesukseen, olipa asiasi, tilanteesi mikä vain. Tule Golgatan ristin juurelle ja tunnusta, että et selviä ilman Häntä, Jeesusta. Tunnusta kaikki sydämesi salat hänelle ja pyydä ohjaustaan, sekä apuaan, viisauttaankin. Tule verilähteelle synteinesi, kaikkinesi ja pyydä verensä puhdistusta sydämeesi, suuhusi, ajatuksiisikin. Hän ei milloinkaan torju, hylkää sinua, vaan tahtoo auttaa, koska Hän tuntee sinut ja elämäsi alusta lähtien, kokonaan. Olet Hänelle rakas ja tärkeä. Hän sinunkin Vapahtajasi on lähelläsi silloinkin, kun sinulla on tosi vaikeaa, synkkää sydämessäsi. Vain Hänen eteensä tullen voit saada avun, sekä uuden voiman. Älä siis kiellä, häpeä Jeesustasi, vaan tunnusta; Hän on minun ainoa ja oikea, todellinen auttajani, apuni, siksi tunnustan Hänet ihmisten edessä, pelkäämättä mielipiteitään. Kiitän ja ylistän sinua Jumalan Poika, Jeesus Kristus!! :thumbup: :clap: :D
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Re: Hän, Herramme: tahtoo auttaa, johdattaa sinua, minua!

ViestiKirjoittaja rita4 » 10.06.2025 09:54

Sef. 3:17 Herra, sinun Jumalasi, on sinun keskelläsi, sankari, joka auttaa. Hän ilolla iloitsee sinusta, hän on ääneti, sillä hän rakastaa sinua, hän sinusta riemulla riemuitsee."

Tämä on tullut minulle rakkaaksi Raamatunpaikaksi, se on niin lohdullinen, rohkaiseva, sekä siunaava. :wink:

Olemme saaneet kokea Herramme johdatusta, sekä apuaan elämämme eri tilanteissa, niin ihmeellisellä tavalla, että jos ei jo syntyisi kiitosmieltä, niin olisipa se silloin jo tosi outoa. Viimeisten kuukausien aikana olemme kokeneet oikein erikoisesti sen, että: Herra tahtoo johdattaa sekä kuljettaa meitä elämään tahtonsa mukaan. Ja tiedämmehän sen kaikki jo uskoon tulleet, että; Isän tahto, sekä johdatus on aina kaikkein parasta mitä maan päällä vain voimme kokea, sekä saada lapsinaan. :clap: :thumbup:

Siksi sydämeni kiittää Herraani Jeesusta Kristusta siitä kaikesta mitä olen itsekin saanut kokea, sekä nähdä miten Hän on kanssamme, sekä auttaa, näyttää tahtonsakin. Se kaikki mitä vielä hiukka kuin epäililinkin, että voisiko se ajatus edes olla Herrasta, niin nyt saan kiittää Häntä, että vaikka visukinttu koittikin saada minut epäilemään, niin olen saanut kokea, sekä nähdä, että olemme kulkenneet Isän Jumalamme tahdossa. Se on aina tosi siunaavaa, kun ymmärtää, että:"Tämä todellakin oli ja on Herramme tahto meitä omiaan kohtaan!" Halleluja, Amen! Kiitos Rakas Jeesus!! :clap: :wave: :thumbup: :D
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Kiitosmieli vallatkoon sydämmemme