Kiitollinen olen sulle, oi, rakas Herrani!

Re: Kiitollinen olen sulle, oi, rakas Herrani!

ViestiKirjoittaja rita4 » 22.01.2019 14:33

Tänä armon päivänä olen kiitollinen surusta ja ikävästäni huolimatta siitä, että: meillä ja minullakin On Isä taivaassa, joka auttaa ja johdattaa, vaikuttaa hyvän tahtonsa mukaan elämässämme, sekä asioissamme, aivan kaikessa; Kiitos Isä!! :thumbup: :clap:

Nyt kun joudun pääasiallisesti aivan yksin hoitaan monia asioita ja soitteleen, selvittään ym ym, niin olen.. tänään viimeksi saanut kokea ja huomata miten ihmeellistä on saada olla Jumalan lapsi ja perillinen, kun Isä, Jumala auttaa, vaikuttaa ihmisissä, jotka tahtovat auttaa ja neuvoa miten pitää toimia, kun hoidan mieheni asioita ja muutenkin. Taas pääsin yhden askeleen eteenpäin ja jospa se hänen muistotilaisuutensakin menisi kuitenkin lopulta hyvin. Rukoukseni onkin ollut, että se tilaisuus voisi olla evankelioiva ja herättelevä; jo maailmaan rakastuneita, sekä kovia ja ylpeitäkin sydämiä murtava. Koska olen huomannut miten mieheni kuolema on vaikuttanut ja vaikuttaa sydämissä laittaen miettimään heidän omaakin kuolemaansa.

Jos nyt kenenkään kuolemasta, varsinkin oman rakkaan kuolemasta voi näin edes sanoa niin se on kiitosaihe taivaisiin, kun uskova ihminen kuolee, niin se puhuttelee, koska Jeesus tulee niin lähelle heitä ja ajatuksiaan, tuntojaan ym, että täytyy jo olla tosi paatunut ihminen niin ettei se kosketa millään tavalla. :roll:

Ja kun nyt on ajatellut viime aikojamme, niin olen tajunnut miten Isä jo valmisti minua mieheni kuolemaa varten monin eri tavoin. Eli muutti minua, ajatteluani, rukouksianikin, jne.. Ei se helpota, eikä poista surua tai ikävää, mutta toisaalta se kuitenkin on siunattu asia, kun ymmärtää, että hän on jo perillä, ja minäkin sinne koko ajan kilvoittelen päästä. Ja olen kiitollinen siitä, että sain aikoinaan 29v sitten tulla uskonnollisuudestani uskoon ja uudestisyntyä Elävään uskoon! Se on parasta mitä minulle on tapahtunut. Ja siitä olen kiitollinen, kuin myöskin siitä, että Hän pitää minusta ja meistä kaikista, sinusta, minusta, kaikista omistaan; hyvää huolta: tuntui meistä sitten miltä tahansa, tai näytti miten vaikealtakin tahansa elämämme, niin Jeesus Kristus on jo voittanut kuoleman ja meillä on edessämme ihana toivo sekä uskallus päästä kerran sinne kotiin ja saada iloita siellä kera jo sinne päässeiden pyhien kanssa. Halleluja! :thumbup: :clap: :D

Fil. 1:21 Sillä elämä on minulle Kristus, ja kuolema on voitto.

1. Kor. 15:
51 Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme,
52 yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme.

53 Sillä tämän katoavaisen pitää pukeutuman katoamattomuuteen, ja tämän kuolevaisen pitää pukeutuman kuolemattomuuteen.

54 Mutta kun tämä katoavainen pukeutuu katoamattomuuteen ja tämä kuolevainen pukeutuu kuolemattomuuteen, silloin toteutuu se sana, joka on kirjoitettu: "Kuolema on nielty ja voitto saatu".

55 "Kuolema, missä on sinun voittosi? Kuolema, missä on sinun otasi?"
56 Mutta kuoleman ota on synti, ja synnin voima on laki.

57 Mutta kiitos olkoon Jumalan, joka antaa meille voiton meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta!
58 Sentähden, rakkaat veljeni, olkaa lujat, järkähtämättömät, aina innokkaat Herran työssä, tietäen, että teidän vaivannäkönne ei ole turha Herrassa.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
Avatar
rita4
Ylläpitäjä
 
Viestit: 19778
Liittynyt: 20.10.2013 09:53

Edellinen

Paluu Kiitosmieli vallatkoon sydämmemme

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron