Sama Taivas Yllä Tämän Maan (ETC) Ps. Sanat alla.
Tänä uutena armon päivänämme kiitän Herraani Jeesusta Kristusta siitä, kun saan olla Hänen omansa, sekä matkalla kohti ikuista kotiamme, kerran taivaassa. Se, että olen saanut vuosikymmeniä sitten jo ottaa vastaan Vapahtajani kutsun tulla Hänen omakseen; seuraamaan Häntä, niin se oli silloin ja on yhä elämäni paras, sekä tärkein ratkaisu.
Kun luemme uutisia, niin se, joka tuntee Raamatun ilmoituksen lopun ajoista, niin sellainen, tänä päivänä saa kokea, sekä ymmärtää, että; Lähtömme kotiin, kun Jeesuksemme tulee noutamaan omansa, uskolliset, Häntä lähellä elävät, veressään puhdistautuvat; kotiin kirkkauteensa,
niin se hetki on hyvin lähellä.
Ja kun siitä luin miten ihmisiä aletaan valvoa kodeissaankin, niin senhän raamattumme meille kyllä jo ilmoittaa, ja se on kuin lähtölaskenta, jonka
ainakin pitäisi herätellä Valvomaan, heräämään uneliaasta hengellisestä unestaan, uskossaan,ja tekemään parannusta vääristä valinnoistaan, ym, niin että: on valmis, kun pasuna soi! Se päivä on lähempänä, kuin kukaan meistä Herran omista osaa sitä edes tajuta.

Säikähdä sitä, miten nyt elät terveellä tavalla, joka saa aikaan halun muutokseen uskonelämäsi jo kuin
ehkä kuin turtuneessa, melkein kuolleessa tilassakin ollen.
Miksi tästä kirjoitan? Siksi, että kun siitä aamulla mieheni kanssa juttelimme, niin sellainen, kuin ilo täytti sydämemme, kun tajusimme, että;
olemme jo niin lähellä ylöstempausta. 
Pyhä Henki kuin avasi Sanaa siinä hetkessä.. Ja kirjoitukset siitä mitä tulee tapahtumaan, niin kuin vahvistuivat, sekä varmistuivat..Halleluja, kiitos Jeesus, että tulet pian hakemaan meidät omasi pois tästä yhä pimentyvästä kurjasta maailmasta. Olemmehan täällä vain muukalaisia, kahden maan kansalaisia ja kotimaamme on taivaassa!!
Luuk. 13:
23 Ja joku kysyi häneltä: "Herra, onko niitä vähän, jotka pelastuvat? Niin hän sanoi heille:
24 "Kilvoitelkaa päästäksenne sisälle ahtaasta ovesta, sillä monet, sanon minä teille, koettavat päästä sisälle, mutta eivät voi.
25 Sen jälkeen kuin perheenisäntä on noussut ja sulkenut oven ja te rupeatte seisomaan ulkona ja kolkuttamaan ovea sanoen: 'Herra, avaa meille', vastaa hän ja sanoo teille: 'En minä tunne teitä enkä tiedä, mistä te olette'.
26 Silloin te rupeatte sanomaan: 'Mehän söimme ja joimme sinun seurassasi, ja meidän kaduillamme sinä opetit'.
27 Mutta hän on lausuva: 'Minä sanon teille: en tiedä, mistä te olette. Menkää pois minun tyköäni, kaikki te vääryyden tekijät.'
28 Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys, kun näette Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin ja kaikkien profeettain olevan Jumalan valtakunnassa, mutta huomaatte itsenne heitetyiksi ulos.
29 Ja tulijoita saapuu idästä ja lännestä ja pohjoisesta ja etelästä, ja he aterioitsevat Jumalan valtakunnassa.
30 Ja katso, on viimeisiä, jotka tulevat ensimmäisiksi, ja on ensimmäisiä, jotka tulevat viimeisiksi."