Herra varjelee sekä auttaa!

Herra varjelee sekä auttaa!

ViestiKirjoittaja rita4 » 03.09.2024 10:46

:thumbup: Laitoin tuon otsikon, koska eilen saimme mieheni kanssa henk koht kokea sekä ymmärtää, miten Suuri ja Mahtava Jumala meillä Hänen omillaan onkaan..Ja kuinka Hän pitää hyvää huolta omistaan.

Muutimme tänne pohjanmaalle reilu viikko sitten etelästä. Paikkakuntien nimillä ei ole merkitystä. Niin heti kohta lähtiessämme ajamaan moottoritietä autossa alkoi palaa monia varoitus valoja, eikä auto käynyt kunnolla, tärisi kovasti sekä vauhti oli olematonta. Noh, ei siinä auttanut kuin vain koittaa ajaa eteenpäin, kun muuttomiehet tulivat perässämme, eri kautta tosin kuin me. Auto piti sammuttaa n 50km välein jotta valot sammuivat ja matkaa oli 400km. Mutta pääsimme perille, kiitos Herralle! :thumbup: :clap:

Muuttomiehet tulivat ja lopuksi mieheni ajoi automme oven eteen purkaaksemme siinä olevat tavaramme. Ja silloin ekan kerran tuli vahva bensan haju autosta. Noh sitä koitettiin etsiä vikaa kun se ei käy kunnolla ja ostettiin osia, kyseltiin autoliikkeestä syytä moiseen ja käytiinpä yhdellä korjaajallakin joka vaihtoi siihen suuttimen, kun kolmos tulppa oli pikimusta sekä vikakoodi aina näytti aina vian vain kolmospytyssä. :roll:

Noh siinä pähkäiltiin pystytäänkö korjauttaan se merkkiliikkeessä, tai korjaamolla, kun epäilivät jakopään kettingin aiheuttavan sen ongelman. Mut päädyimme lopulta vanhimman poikani alkavan korjaan sen, kun hän korjailee autoja. Ja kävimme eilen ensin ostoksilla ja taas haisi bensa, mut se haisi aina vain ulkona mutta konehuoneessa ei haissu, näkyny mitään, eikä ulkopuolella.. mut kun lähdettiin sit ajaan pojan luokse, n 50km niin puolessa välissä auto sammui, ja mies ajoi sen tien sivuun, niin samalla tuli savua sisään ja päästiin heti ulos, ( Nyt muistankin, että; "Minä en muuten sit avannut sitä auton ovea, vaan se aukaistiin minulle [[i]enkeli aukaisi sen]."[/i]) eikä onneksi menny auton ovat lukkoon, niin kuin ois voinu käydä, niin heti kun päästiin ulos, niin auto alkoi palaa rajulla voimalla. :-o :thumbdown:

Palokuntaa sai hetkisen odottaa, mut mitään ei ollut enää tehtävissä. Oli se Karmee kokemus. :cry: Poika tuli sit ja toi meidät kotiin takasin. Me saatiin sitä myrkkykaasua henkeen ja kurkussa tuntui ikävältä..Ja vaatteet haisi..Mutta se, mikä on tärkeintä, että; Meidät varjeltiin selvästi jäämästä autoon jumiin, tai muuta pahaa.. :roll:

Mutta se mikä siinä kaikessa oli ihmeellistä, niin aivan käsittämätön rauha valtasi sydämemme, siis aivan uskomatonta.. Kiitos Herralle! :thumbup:

Jes. 26:
1 Sinä päivänä lauletaan Juudan maassa tämä laulu: "Meillä on vahva kaupunki, pelastuksen hän asettaa muuriksi ja varustukseksi.
2 Avatkaa portit vanhurskaan kansan käydä sisälle, joka uskollisena pysyy.
3 Vakaamieliselle sinä talletat rauhan, rauhan, sillä hän turvaa sinuun.
4 Turvatkaa Herraan ainiaan, sillä Herra, Herra on iankaikkinen kallio.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Kiitosmieli vallatkoon sydämmemme