Israel-studio 85: Mitä suomalaiset poliitikot tekivät Israel

Israel-studio 85: Mitä suomalaiset poliitikot tekivät Israel

ViestiKirjoittaja rita4 » 16.11.2025 11:45

Israel-studio 85: Mitä suomalaiset poliitikot tekivät Israelissa?
IRR-TV

15.11.2025
Joukko suomalaisia, ruotsalaisia ja tanskalaisia poliitikkoja vieraili Israelissa maan ulkoministeriön kutsumana ja vierailivat mm. 7.10.2023 tapahtuneen terrori-iskun tapahtumapaikoilla ja tapasivat iskusta selviytyneitä sekä paikallisia poliitikkoja ja vaikuttajia. Matkalla oli mukana kuusi suomalaista, joista helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Seida Sohrabi (kok) ja KD-nuorten puheenjohtaja Jere Tuononen avaavat Risto Huvilalle matkan antia. Ensiesitys 15.11.2025.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Re: Israel-studio 85: Mitä suomalaiset poliitikot tekivät Is

ViestiKirjoittaja rita4 » 23.11.2025 09:48

Israel-studio 86: Vasemmistonuorten antisemiittinen isku Rovaniemellä
IRR-TV

Ensiesitys oli 12 tuntia sitten.
Vasemmistoliiton nuorisojärjestön puheenjohtaja Pinja Vuorinen masinoi laittoman mielenosoituksen Israelista Suomeen 1980-luvulla muuttaneen matkailuyrittäjän Simon Bitonin rakennustyömaalle Ounasvaaralla ja julkaisi somessa väkivallalla flirttailevan tekstin. Vasemmistoliiton johto ei ole tuominnut tekoa ja Vuorinen seisoo edelleen kirjoitustensa takana. Asiasta keskustelemassa Risto Huvilan kanssa rovaniemeläiset kansanedustajat Sara Seppänen (ps) ja Heikki Autto (kok).
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Siunataan Israelia