Jumala on monesti ja monella tapaa puhunut

Jumala on monesti ja monella tapaa puhunut

ViestiKirjoittaja rita4 » 15.02.2025 14:04

Uskotko, että; Jumala vielä vuonna 2025,kin puhuu? Ja mitä hän puhuu? Tai mistä hän tahtoo meille kaikille puhua tänäkin armon päivänämme? Rauhasta joka kestää, ja jonka vain Hän voi antaa, sekä ikuisesta rauhastaan kerran kirkkaudessa, sekä siitä ilosta jonka voi saada ja joka kestää vaikeatkin ajat ja myrskyt (sydämen rauha). Hän haluaa puhua meille sitä, miten valtavan tärkeää on omistaa sydämessään Hänen Poikansa Jeesus Kristus ja olla verellään synneistään puhtaaksi pestynä (sydän, mieli ja suu). Hän puhuu miten kaikki, mitä tapahtuukin on jo ollut hänen tiedossaan ja hän sallii kaiken tapahtua, jotta hänen suunnitelmansa lopulta täyttyy, toteutuu, vaikka meistä ihmisistä se usein saattaa näyttää siltä, että: pimeys on saanut ylivallan kaikessa.

Mutta pimeys ei tule koskaan saamaan täydellistä voittoa, koska se tulee lopulta häviämään ja siksi sillä onkin niin valtava kiire, jotta se saisi mahdollisimman monia omikseen, seuraansa ja pois Jumalan rakkauden ja anteeksiannon ilmapiiristä..Jotta mahdollisimman moni kieltäytyisi uskomasta sitä totuutta, jonka Raamattu ilmoittaa; Jumalan muuttumattomana Sanana. Ja me hänen seuraajinaan saamme olla kertomassa siitä ihmeellisestä rakkaudestaan, ymmärryksestään, avustaan ja sydämen rauhasta, jonka jokainen voi saada tulemalla Golgatan verisen ristin juurelle tunnustaessaan siinä Jeesukselle syntisyytensä, ym.. Haluten lähteä seuraamaan Vapahtajaansa ja vapautua uskonnollisuuden inhottavasta valheopista ym..

Jumala puhuu kyllä kaikille, niin uskoville, kuin uskosta osattomillekin Sanansa kautta ja Henkensä kautta. Maailmassa elävät ja maailmaa rakastavat eivät vain tahdo kääntyä pois siitä, mitä heillä heidän omasta mielestään on jo saavutettuna ja saatavana vielä maailmasta. Jumala puhuu heidän sydämelleen; "Anna minun pelastaa sielusi kadotuksesta ja antaa sinullekin ikuinen elämä: Poikani Kristuksen Jeesuksen nimen ja ristin verensä kautta, sekä ikuinen elämä kerran taivaassa. Kun vain suostut tulemaan verisen ristinsä juurelle; tahtoen muuttua ja muuttaa ajatteluasi, elämän tapojasikin ja löytää se totuus joka ei pala tulessakaan, jne..!"

Minä tahdon uskoa, että: Jumala puhuu tänä lopun aikana erikoisen vahvaa kieltään ja hän yhä vain kutsuu jokaista pelastukseen, pois maailman ruhtinaan hallintavallasta, jossa he nyt vielä elävät sen orjina (saatanan), ei siis vapaina, niin kuin se heille valehtelee. Mutta sitten kun he haluavat kääntyä pois seuraamasta sielunvihollisen tarjontaa ja ruokapöytää, herkkujaan, katteettomia lupauksiaan, ym.. Niin silloin he löytävät sen ahtaan portin, jonka kautta vain päästään pelastukseen ja taivastielle. Ja se portti on ja jonka kautta päästään taivastielle ja todelliseen Jumalan lasten vapauteen, niin Hän on: Jeesus Kristus, Poika Jumalan, Jeesus Nasaretilainen! Joko olet Hänen omansa?

Jumala puhuu myöskin meille jo uskoa tunnustavillekin yhtälailla ja enemmänkin. Mutta niin monet tänä päivänä kuin sulkevat korvansa Herran puheelta ja kuuntelevat mieluimmin vihollisen kelkkaan eksyneitä puhujia ja lukevat samaan kategoriaan kuuluvien kirjoja, ym..He haluavat itselleen, siis lihalleen ruokaa ja nautintoja, helppoa ja mukavaa elämää, kaiken hyväksyntää, jossa ei saa nuhdella, ojentaa, ei varoittaa, eikä näyttää sitä: mikä kuitenkin on ja pysyy ainiaan totuutena. Elikkä: Jumalan Sana, joka ei muutu, vaikka aikakaudet muuttuu, ihmiset muuttuu, maailman tavat ja muut muuttuu, mutta Jumala ja Hänen Sanansa ei muutu, vaikka niin monet yrittävätkin niin selittää ja opettaa.

He eivät silloin tunne Jumalaansa läheisesti, vaan vain etäältä ja vieraana..vaativana, ahdasmielisenä, määräilevänä, tms.. He eivät tahdo nöyrtyä, kuolla itselleen, eli: lihansa tahdolle ja maailmalle. eikä seurata Jeesuksen esimerkkiäkään; Ei! Vaan he haluavat elää vain itselleen ja nauttia maailman tarjonnasta, tästä hetkestä, pelkäämättä ja ajattelematta mitä on sitten kun heidän aikansa täyttyy. Onko taivaan ovet sittenkään heille avoinna? :think:

He johdattavat monia heikkoja sieluja poispäin Kristuksesta Jeesuksesta ja pois Hänen ristinsä juurelta elämään vain itselleen sekä etsimään maailmasta itselleen fiiliksiä ja tunnetiloja seurakunnistaan. He ovat kuin kupla, joka joku hetki kuitenkin puhkeaa poksahtaen ja silloin, niin miten on silloin uskonasiat, ovatko ne kunnossa ja onko turvansa Jumalassa sekä Hänen lupauksissaan, Sanassaan? Voivatko he laulaa; Onneni on olla Jumalaa lähellä? Tai turvani on Jumalassa, mitä minulle voisi tapahtua Jumalan sitä tietämättä, sallimatta? Ei yhtään mitään?! :think:

Kaikki ajan merkit kertovat selvää kieltään niille, jotka vain tahtovat niitä tutkia, lukea ja niihin uskoa sen mukaan mitä Raamattukin siitä selväkielisesti ilmoittaa. On tullut todellinen lopun ajan odotus ja Jeesuksen takaisin tulo on lähempänä, kuin kukaan edes uskaltaa ajatellakaan. Ja mitä sanookaan Raamattu?

Jes. 45:22-23
Kääntykää minun [Jumalan] tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole. Minä [Jumala] olen vannonut itse kauttani, minun suustani on lähtenyt totuus, peruuttamaton sana: Minun edessäni pitää kaikkien polvien notkistuman, minulle jokaisen kielen valansa vannoman.

Fil. 2:
5 Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli,
6 joka ei, vaikka hänellä olikin Jumalan muoto, katsonut saaliiksensa olla Jumalan kaltainen,
7 vaan tyhjensi itsensä ja otti orjan muodon, tuli ihmisten kaltaiseksi, ja hänet havaittiin olennaltaan sellaiseksi kuin ihminen;
8 hän nöyryytti itsensä ja oli kuuliainen kuolemaan asti, hamaan ristin kuolemaan asti.

9 Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman,
10 niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,
11 ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.

12 Siis, rakkaani, samoin kuin aina olette olleet kuuliaiset, niin ahkeroikaa, ei ainoastaan niinkuin silloin, kun minä olin teidän tykönänne, vaan paljoa enemmän nyt, kun olen poissa, pelolla ja vavistuksella, että pelastuisitte;
13 sillä Jumala on se, joka teissä vaikuttaa sekä tahtomisen että tekemisen, että hänen hyvä tahtonsa tapahtuisi.

14 Tehkää kaikki nurisematta ja epäröimättä,
15 että olisitte moitteettomat ja puhtaat, olisitte tahrattomat Jumalan lapset kieron ja nurjan sukukunnan keskellä, joiden joukossa te loistatte niinkuin tähdet maailmassa,
16 tarjolla pitäessänne elämän sanaa, ollen minulle kerskaukseksi Kristuksen päivänä siitä, etten ole turhaan juossut enkä turhaan vaivaa nähnyt.

Sekä lopuksi tämä Raamatun paikka;

Ilm. 22:
6 Ja hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat vakaat ja todet, ja Herra, profeettain henkien Jumala, on lähettänyt enkelinsä näyttämään palvelijoilleen, mitä pian tapahtuman pitää.

7 Ja katso, minä tulen pian. Autuas se, joka ottaa tämän kirjan ennustuksen sanoista vaarin!"

8 Ja minä, Johannes, olen se, joka tämän kuulin ja näin. Ja kun olin sen kuullut ja nähnyt, minä lankesin maahan kumartuakseni sen enkelin jalkojen eteen, joka tämän minulle näytti.
9 Ja hän sanoi minulle: "Varo, ettet sitä tee; minä olen sinun ja sinun veljiesi, profeettain, kanssapalvelija, ja niiden, jotka ottavat tämän kirjan sanoista vaarin; kumartaen rukoile Jumalaa".
10 Ja hän sanoi minulle: "Älä lukitse tämän kirjan profetian sanoja; sillä aika on lähellä.

11 Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.

12 Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
13 Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.

14 Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!

Amen! Tule Herra Jeesus! :thumbup:
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Uskalla ottaa asioista selvää, koetella ne; Raamatun Sanalla, rukouksella!