Seppo Jokinen - Riippuvuus

ViestiKirjoittaja rita4 » 26.03.2022 19:00

25.3.2022
Seppo Jokinen - Riippuvuus 2017
------------------------------------------------------
Laitan tämän löytämäni kirjoituksen ja löydän yhtymäkohtia omaan lapsuuteeni ja isäni käytökseen minua kohtaan, rakkaudettomuuteen ja sen etsintään ym..Ja meitä on varmasti paljon muitakin, joilla on ollut rakkaudeton lapsuus sekä kun isä ei tunnusta omakseen ja kohtelee sen mukaisesti, ja kuitenkin Jumala antaa rakkauden sydämeen, joka kestää ja joka auttaa, vahvistaa..parantaa haavat ja sen kun kokee ettei ole mitään kenellekään, jne..Mutta Isä Jumala osoittaa rakkauttaan ja johdattaa, vie eteenpäin tietä, joka ei kuitenkaan ole mitään helppoa tai ruusuillakaan tanssimista. Mutta saa joka päivä kokea, että on Isän kämmenellä ja Hän ymmärtää sekä auttaa ja rakastaa..Ja Isä halusi pelastaa omakseen Poikansa Jeesuksen Kristuksen kautta sekä nimessä ja pitää omanaan myöskin loppuun asti. Amen!

Totuus taustastani ei yllättänyt

Pastori, terapeutti Seppo Jokinen menehtyi vakavan sairauden uuvuttamana. Muistamme häntä julkaisemalla haastattelun Sanasta 1/2019.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Uskalla ottaa asioista selvää, koetella ne; Raamatun Sanalla, rukouksella!