ANTIKRISTUKSEN Valta Vuonna 2026 (Miten Voit Vastustaa?)

ViestiKirjoittaja rita4 » 06.01.2026 12:55

:thumbup: Kuunneltiin veljeä ja onhan tämä totuudellinen, raamatullinen, sekä hyvä ja oikea opetus. Kyllähän se laittaa pakostakin miettiin, sitä miten toimii; kun kysytään kiellänkö Jeesuksen Jos..? Olen miettinytkin sitä, että pysynkö Jeesuksessa, tunnustan Hänet, tulee sitten mitä tuleekin..?! :think:

Jo Johannes sanoi, että on jo paljon tullut antikristuksia..Niitä on aina ollut ja on yhä, mutta se antikristus, joka tulee, kun uskovat on temmattu taivaallisiin, niin sehän tekee itsensä Jumalaksi, jne.. Siellä ei enää pitäisi olla Herran omia, siinä vihan ajassa. Nyt on vaivan aika ja meitä koetellaan, uskoamme koetellaan, mutta kun Pyhä Henki poistuu kun Jeesus on hakenut omansa, uskolliset kotiin, häihinsä, niin PH siirtyy Israelin ylle. Ja silloin nousee se viimeinen ja pahin antikristus, ja ihmisille ja maailmassa alkaa vihan aika. Ei pidä sekoittaa vaivan aikaa vihan aikaan. Nyt on jo vaivan aika. :???: Nyt sinua koetellaan, uskoasi koetellaan, että pysytkö uskollisena Jeesukselle, ja tahdot elää ja pysyä totuudessa, pysyä Jeesuksen omana. Miten on? :think:
----------------------------------------------------------
The Mähikset
30.12.2025
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Uskalla ottaa asioista selvää, koetella ne; Raamatun Sanalla, rukouksella!