Jumalan luoma ihminen

Jumalan luoma ihminen

ViestiKirjoittaja rita4 » 12.11.2025 17:39

:thumbup: :clap: Aloin tätä eilen illalla kuunnella ja se koukutti niin, etten malttanut lähteä edes nukkumaankaan ennen kuin olin sen kokonaan kuunnellut. On se niin Väkevää ja Totuudellista puhetta Pekka veljeltämme. Kiitos Herralle veljestä, joka sai armon tulla ateistista uskovaiseksi ja Jeesuksen seuraajaksi, todistajaksi; amen!

Siitä on jo tosi monia vuosia, kun lapsenlapseni oli meillä yötä ja hän katseli jotain filmiä dinosauruksista ja sanoi: "Äiti on sanonut, että maailma on miljardeja vuosia vanha ja että dinosaurukset ovat asuneet maan päällä. Ja äiti sanoi, ettei ole mitään Jumalaa, vaan että kaiki on syntynyt alkuräjähdyksestä, jne..!" :???: :cry:

Kyllähän se riipaisi sydämestäni silloin tosi ilkeästi, kun sellaista puppua opettaa lapsilleen. Ja kun sanoin silloin tytölle, ettei se ole niin.. Niin seuraavalla kerralla, kun pimu oli meillä yötä, niin hän sanoi äitinsä varoittaneen minua, etten saa sekoittaa lapsen päätä ja puhua pötyä jostain Jumalasta, jota ei edes ole olemasskaaan. HMM?? :-o :shifty:

Ja nuorin poikani oli vielä koulussa, kun opettajansa oli opettanut darvismia luokalle, mutta oli ensin kuulemma sanonut oppilailleen; "Ettei itse usko ollenkaan siihen mitä nyt joutuu opettamaan, mutta hänen on sitä pakko opettaa, kun käsky ylempää on siihen hänellekin tullut." Eli hän joutui opettamaan evoluutio oppia vastoin omaatuntoaan ja uskoaan, surullista. :cry:

Mutta tässä videossa saat kuulla lempeällä tavalla veljemme opettavan Jumalan totuutta ja luomista ja saat itse rauhassa sen koetella; Raamatun Sanalla, sekä rukouksella, etsien ehkä jopa itsekin tietoa.. Ole avoin Jumalan äänelle, totuudelle, ettet eksy ja joudu pois pelastussuunnitelmasta sinunkin kohdallasi. Ole siunattu rakas ystäväni. :thumbup: :wink:

Jumalan luoma ihminen

Julkaistu 17.10.2016

Olemme ihmeellisesti tehtyjä. Jumala on meidät luonut.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Uskalla ottaa asioista selvää, koetella ne; Raamatun Sanalla, rukouksella!