Käänny takaisin, jos..

Käänny takaisin, jos..

ViestiKirjoittaja rita4 » 13.02.2015 23:21

Sellainen ajatus, että; joka on mieltynyt maailmaan, lihansa rakastamiseen, väärään oppiin ja opetukseen, ym, niin se on puhutellut minua jo pitkään ja päätin nyt jotain siitä tuoda sen mitä osaan vajavaisuudessani.

Herra kutsuu sinua rakas lukijani kääntymään takaisin ja palaamaan verisen ristinsä juurelle ja ensirakkauteesi Jeesustasi kohtaan. Sinä, joka uskot pelkän seurakunnassa käynnin pelastavan sinut taivaan kotiin, niin silloin olet kyllä pahasti eksyksissä, koska paraskaan seurakunta ja siellä käyminen ei pelasta sinua, jos sydämesi ei ole oikea Herran edessä, sekä puhdas, verellä pesty synneistäsi, vilpitön, anteeksi antava, oikealla tavalla toista uskovaa kohteleva ja kohtaava, kunnioittava sekä rakastava, jne..

On hienoa jos sinulla on seurakunta jossa käydä kokouksissa, sekä tapaamassa toisia uskovia. Mutta se ei pelasta sinua vaan se mikä on sydämesi tila Jumalan, Kaikkivaltiaan edessä, sekä Hänen silmissään.

Moni uskoo, ettei seurakuntaan kuulumaton, tai siellä käymätön voi olla pelastettujen joukossa, tai edes uskossakaan enään. Millä perustelet ajatuksesi, luopion tai pakanan, inhotuksen tilaan joutuneesta uskovasta, jota sinun tulee vältellä ja karttaa, koska hän ei käy kokouksissa? Uskotko ettei ilman srk voi pysyä edes uskossakaan? Noh, jos niin uskot, niin millä perustelet väitteesi? Etkö usko, että Jumala voi kasvattaa itselleen työhönsä sellaista uskovaa, joka ei käy seurakunnan tilaisuuksissa, vaan on aina kotosalla vain? Oletko nyt aivan varma ettei voi pysyä uskossa ja jopa vahvistua, kasvaa siinä ja sitä kautta valmistua Herran käyttöön, vaikka ei käykään kokouksissa? Sinäkö vain olet pelastettujen joukossa kuulumalla ja käymällä seurakunnassa, vaikka ehkä sydämesi onkin jo mielistynyt helppoon ja mukavaan, kaiken sallivaan, maailman hengen mukaan elämiseen?!

Mitäs sanot, jos kuulisitkin Herran Jeesuksen sanovan sinulle, joka omasta mielestäsi olet jo niin pyhä ja hurskas, Jumalan mieleinen ja kiltti, uskollinenkin, kun et ole jättänyt srk kokouksia... Niin kuulisitkin hengessäsi sanat: Käänny takaisin ristini juureen tekemään parannusta ja puhdistumaan, muuttumaan! Palaa ensirakkauteesi! Jos nyt et käänny, niin jäät vaille taivaspaikkaa, koska(Jumala sanoo sinulle) en näe tekojesi olevan sydämestäsi lähteviä, vaan vain rutiineja sekä totuttuja tapoja ainoastaan. Sinulla ei ole todellista hätää hukkuvista sieluista, vaan sinulla on vain huoli omista asioistasi ja taloudestasi, sekä olla esillä muiden silmissä pyhänä ja hurskaana. Palaa takaisin, pysähdy ja käänny takaisin! Uskoisitko sen puheen tulleen Jumalalta, vaiko saatanalta?

Linkkeinä nämä Raamatun paikat: 2. Piet. 2:22

Jes. 65:1-

Pysähdy ja mieti; miten on laitasi Herran Jumalan edessä? Älä tuomitse toista, vaan katso ja kuuntele, mitä Herra haluaa sinulle puhua. Pyytääkö hän sinua kääntymään takaisin, siihen missä ennen elit, kun vielä rakastit Jumalaasi, etkä lihaasi ja maailmaa.. :roll:
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Re: Käänny takaisin, jos..

ViestiKirjoittaja rita4 » 14.02.2015 16:08

Käänny ympäri! Turn around! Tämä ajatus vain pyörii mielessäni..Uskon vakaasti, että; nyt on viimeinen aika kääntyä ympäri ja palata takaisin. Takaisin ristin juurelle, josta on lähdetty kulkemaan ns eteenpäin ja samalla poispäin. Suostua muuttumaan ja kuolemaan lihan tahdolleen, sekä maailmalle!

Matt. 18:1-4
Sillä hetkellä opetuslapset tulivat Jeesuksen tykö ja sanoivat: "Kuka on suurin taivasten valtakunnassa?" Niin hän kutsui tykönsä lapsen, asetti sen heidän keskellensä ja sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, ette pääse taivasten valtakuntaan. Sentähden, joka nöyrtyy tämän lapsen kaltaiseksi, se on suurin taivasten valtakunnassa.

Jos tavoittelet suuruutta, mainetta, kunniaa, toisten silmissä hurskaana oloa, tms, niin silloin olet jo väärällä asenteella ja ajatuksella liikenteessä ja on käännyttävä Jumalan eteen takaisin, sekä suostua/ nöyrtyä: tulemaan pieneksi ja paljon Jeesusta tarvitsevaksi! Tahdotko? :think:

Älä tuhlaa aikaasi turhuuksiin ja itsesi (lihasi) ruokkimiseen/ hyvänä pitämiseen. Katso Jeesukseen ja näe kuinka turhaa on etsiä onnea maailmasta ja itsensä vääränlaisesta rakastamisesta, unohtaen sen; miksi meidät on pelastettu kuolemasta elämään..Sinullakin on tehtävä Jumalalta ja hän odottaa, että tahdot ottaa sen tehtävän vastaan. Et ole koskaan yksin, kun turvaat yksin Jumalaan ja pyydät verenpesua, sekä; voimaa/viisautta olla käytössään heikkona, vajaana, pienenä, jota Isä voi käyttää sielujen pelastumisen hyväksi. Tahdothan antautua vain yksin Hänelle, sekä käyttöönsä. Sanotko: Tässä olen, Käytä minua! Tässä olen: Lähetä minut!
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Arjessa elämisen siunaus ja vaikeus?!