Löytyyko nähdyltä Jeesukselta naulan jälkiä käsistä..?

Löytyyko nähdyltä Jeesukselta naulan jälkiä käsistä..?

ViestiKirjoittaja rita4 » 23.01.2026 12:00

:think: Non niin, täällä yksi mietiskelijä pohtii tätä aikaamme ja ihmisten aivan käsittämätöntä innostusta ja halua uskoa mitä vain Jumalasta tulleeksi ja Raamatulliseksikin. Johdatuin katselemaan sitä miten paljon onkaan näitä taivaassa käynti juttuja netissä. Aivan järkytyin, kuinka Paljon löytyi erilaisia juttuja siitä, kuinka se ja se oli käynyt taivaassa. Ja kun niitä tutki/luki, niin kaikki olivat selvästikin sitä mieltä, että; ne olivat aitoja todistuksia ja yliluonnollisia juttuja. Niitä sitten kehuttiin ja mainostettiin ja kirjojakin niistä on tehty joita sit myydään hyötymistarkoituksessa; HMM? Just? :problem:

Se mikä on kuin minua vaivannut jo pisemmänkin aikaa noissa taivaskertomuksissa, joissa nähdään kuolleita omaisia sekä Jeesus; niin se on niiden epäraamatullisuus, joka Ei näytä uskovia haittaavan mitenkään. Mutta; Hei: Onko se oikea Jeesus jonka he sanovat nähneensä? Elikkäs; Näyttikä se Jeesus heille kätensä ja kylkensä? Ja oliko niissä naulan jäljet ja keihään puhkasusta johtuva jälki, reiät? Koska onhan olemassa valhe jeesuskin, jolla EI OLE , eikä voikkaan olla käsissään, jaloissaan naulan reikien jälkiä, eikä puhkaistua kylkeäkään koska se on valhe jeesus, ei sis se aito ja oikea Jumalan Poika, Vapahtajammekaan, vaikka se sellaisena esiintyykiin niin monille yliluonnollista kaipaaville. :think:

Ja sitten; Mitenkähän se meidän rakas Isämme ja Jumalamme päästää taivaaseen vierailulle; synnissä yhä vielä eläviä, ja jopa uskosta osattomiakin, kun taivaasenhan ei pääse mitään epäpyhää tai syntiä? Eikös tässä jo ole Raamatun ilmoitetun Sanan kanssa ristiriita? Minusta on! Miksihän sitten Raamatussa on tällaisetkin seuraavat kohdat, jos kuka vain voi päästä taivaaseen vierailulle? :eh:

Joh. 3:13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.

Ilm. 21:27 Eikä sinne [taivaaseen] ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan.

Ja nyt kuitenkin joku vain nukahtaa ja kohta hän onkin taivaassa ja näkee siellä äitinsä, ehjäisypillerin otonkin jälkeen mukamas poikansa, jeesuksen ja siellä äiti rukoilee jeesuksen kanssa poikansa puolesta ja niin hän tulee uskoon ja pelastuu. :-o :???: Laitoin Jeesus sanan pienellä, koska se ei ole ollut oikea, aito Jumalan Poika Jeesus Kristus, vaan valhe jeesus.. :roll:

Mikä mättää, vai mättääkö mikään? Onko tuo raamatullista? Voiko ihminen ja synnin harjoittaja, uskosta osaton mennä taivaaseen ja voiko vainaja rukoilla siellä lapsensa puolesta? En usko! Koska ei siellä enää rukoilla omaisten puolesta, se asia on hoidettava täällä ajassa vielä ollessamme. Ja aika outo tuo poikansakin näkeminen kun ottivat katumuspillerin ja silti se lapsi vaan syntyi; hohhoijaa mitä satuilua ja vihollisen harhaa..Nyt jo tunnenkin tuon ja nyt vasta ihmnettelenkin hänen uskonsa tilaa... Vanhemmistossa vielä Hohhoijaa?? :-o

Ja kyllä se uskoontulokin pitää tapahtua täällä maan päällä, ei missään taivaassa, vaikka se tietenkin kuulostaakin varmasti ja näymmä monista tosi hienolta ja erikoiseltakin. Missä on kyky kyseenalaistaa asioita ja tarkistaa niitä Raamatusta? Eipä sitä, niitä taida enää löytyä uskovien joukosta, vaan hyvin hyvin harvat enää uskaltavat tai edes tahtovat tarkistaa totuudenkin, eikä vain kuin sinisilmäisesti, vain uskoa mitä vain juttuja, joita kerrotaan, kun on ehkä oltu unessa ja nähty unta, mutta Hei.. käydä nyt oikein taivaassa, en muuten usko, en todellakaan sitä tuu uskoon, tai levittään sellaista valheopetusta, puhetta. :evil: Ei kiitos! :thumbdown:

5. Moos. 18:
10 Älköön keskuudessasi olko ketään, joka panee poikansa tai tyttärensä kulkemaan tulen läpi, tahi joka tekee taikoja, ennustelee merkeistä, harjoittaa noituutta tai velhoutta,
11 joka lukee loitsuja, kysyy vainaja-tai tietäjähengiltä tahi kääntyy vainajien puoleen.
12 Sillä jokainen, joka senkaltaista tekee, on kauhistus Herralle, ja sellaisten kauhistusten tähden Herra, sinun Jumalasi, karkoittaa heidät sinun tieltäsi.
13 Ole siis nuhteeton Herran, sinun Jumalasi, edessä.

Otanpa lainauksen jonka löysin..

On mieletöntä ajatella, että täältä tehtäisiin jonkinlaisia astraalimatkoja omaisten luokse. Tosin rikkaalla miehellä on kerrankin aito hätä omaisistaan ja hän haluaisi lähettää Lasaruksen kertomaan evankeliumia hänen veljilleen. Voidaan vain todeta, että se juna meni, se aika oli käytetty väärin. Kuinka moni herääkään todellisuuteen vasta tuonelassa ollessaan.

On yksiselitteisen varmaa, että kaikissa tapauksissa, joissa kuollut henkilö pyrkii ottamaan yhteyttä, tai toisinpäin, että kuolleeseen haetaan yhteyttä, on poikkeuksetta kyse henkimaailman ilmiöstä. Kysymyksessä on sielunvihollisen henkivallat, jotka haluavat yhteyteen kuolleen henkilön muodossa. Siksi on erittäin vaarallista ja pelottavaa etsiä yhteyttä kuolleeseen omaiseen. Tilanne voi tuntua tosi viehättävältä ja houkuttelevalta, eikä se välttämättä tunnu lainkaan pelottavalta. Sielunvihollinen osaa tämän pelin.

2.Korinttolaiskirje:
11:14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.

En suosittele taivasmatkojen hamuamista, tai niihin edes uskomista, koska jo Paavali sanoo näin meille;

2. Kor. 12:
1 Minun täytyy kerskata; se tosin ei ole hyödyllistä, mutta minä siirryn nyt näkyihin ja Herran ilmestyksiin.
2 Tunnen miehen, joka on Kristuksessa: neljätoista vuotta sitten hänet temmattiin kolmanteen taivaaseen-oliko hän ruumiissaan, en tiedä, vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää.
3 Ja minä tiedän, että tämä mies-oliko hän ruumiissaan vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää-
4 temmattiin paratiisiin ja kuuli sanomattomia sanoja, joita ihmisen ei ole lupa puhua.

5 Tästä miehestä minä kerskaan, mutta itsestäni en kerskaa, paitsi heikkoudestani.
6 Sillä jos tahtoisinkin kerskata, en olisi mieletön, sillä minä puhuisin totta; mutta minä pidättäydyn siitä, ettei kukaan ajattelisi minusta enempää, kuin mitä näkee minun olevan tai mitä hän minusta kuulee.

7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

9 Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa". Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.

Edes Paavalikaan ei saanut kertoa muille mitä oli nähnyt; miten sitten nyt kerrotaan ja kuvaillaan mitä on mukamas nähty taivaassa?? Onko Raamatun ilmoitus muuttunut? Onko Jumalakin muuttunut, kun Hän mukamas; nyt jo sallii tulla likaisena ja syntisenä taivaaseen ja sitten kertoilla siitä, pitää oikein kokouksia joissa kerrotaan mitä on nähnyt ja kokenut ja julistaa sitä TV,ssä, lehtisissä, kirjoissa, ym..? Jumala Ei muutu! Raamatun Sana Ei muutu! Sielunvihollinen vain huijaa ihmisiä, ja sit he uskovat valheen ja puhuvat ja julistavat valhetta, pelkäämättä Jumalan rangaistusta ..Huono homma. Oisko aika tehdä parannus ja alkaa uskoa sitä mitä Raamattu sanoo, eikä mitä nämä uneksijat väittävät.. :think:

ÄLKÄÄ EKSYKÖ! :shifty:
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Arjessa elämisen siunaus ja vaikeus?!