Mutta jos jotakin voisin, jopa sanoa tästä ajastamme ja puhun edelleen vain kotimaastamme, en muista maista. Niin on asioita, joista on tullut ihan pääasiallinen uutinen ja niitä on monia ja varmasti sinäkin ystäväni olet sen jo itsekin huomannut. Mikä on otsikoissa yhä useammin? Väkivalta,(tappaminen) se on lisääntynyt hurjasti, eikä se enää ole vain miesten tekoja, ehei, vaan yhä useammin törmää siihen, että joku nainen on tappanut jonkun.

Sitten huomaamme miten on kuin hienoa kertoa siitä miten hakee avioeroa, tai kun on eronnut, Miksi? Mitähän hienoa siinä nyt sitten oikein on, en käsitä? Olen itse eronnut ensimmäisestä miehestäni 24 avioliittovuoden jälkeen, hänen uskottomuutensa takia. Minun olisi silloin jo nuorena pitänyt ymmärtää siinäkin asiassa kysyä Jumalan mielipidettä hänestä, koska hän petti minua ihan alusta lähtien. Lastemme takia vain jaksoin. Sitten tuli se viimeinen piste, joka ..oli jo aivan liikaa mulle ja silloin koin, että: Isä auttoi minua, usko tai ole uskomatta.

Mutta siltikin se oli hirveää aikaa, olin ihan rikki, olin ollut jo 3v itsetuhoinen, mutta uskon, että Isä auttoi minua silloin kaikessa. Se oli iso haava, joka satutti vuosia,samoin kuin meidät tunteneet ihmiset satuttivat minua, sanomalla ja tuomitsemalla minut täysin, kuin myöskin eräät seurakunnastakin, kun jätin "hyvän miehen". Mikä on hyvä mies, joka ei välitä perheestään ja pettää ihan silmiesi edessä? Nyt toki olemme jonkinlaisissa väleissä lastemme takia.

Mikä siinä avioerossa on mukamas niin hienoa?? Vapausko? Uusi kumppani heti entisen jälkeen, vai mikä?

Toki nuo maanjäristykset kertovat meille Jumalan kärsivällisyyden ajan päättymisestä, sekä pikaisesta Jeesuksen paluusta, noutamaan kaikki nöyrät, sekä kuuliaiset omansa kotiin. Oletko lähdössä Karitsan häihin? Jos et, niin nyt vielä on armonaika, kiirehdi, tule sinne verisen ristin juurelle ja tunnusta, että olet tehnyt syntiä, pyydä niitä kaikkia anteeksi Jeesukselta, niin Hän kyllä armahtaa sinut ja saat kaikki syntisi anteeksi ja synnyt uudesti ylhäältä Elävään uskoon ja silloin sinäkin pääset kotiin, kun Jeesus Kristus hakee meidät hääjuhlaansa. Älä jää siitä juhlasta pois, vaan luovu jo synnistä, syntielämästäsi ja tee parannus, siis tee mielenmuutos, se tarvitaan, jotta voit syntyä Jumalan lapseksi. TAHDOTKO SITÄ, toivon sitä todellakin?

1. Kor. 6:
9 Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,
10 eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.
11 Ja tuommoisia te olitte, jotkut teistä; mutta te olette vastaanottaneet peson, te olette pyhitetyt, te olette vanhurskautetut meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja meidän Jumalamme Hengessä.
12 Kaikki on minulle luvallista, mutta ei kaikki ole hyödyksi; kaikki on minulle luvallista, mutta minä en saa antaa minkään itseäni vallita.
13 Ruoka on vatsaa varten ja vatsa ruokaa varten; ja Jumala on tekevä lopun niin toisesta kuin toisestakin. Mutta ruumis ei ole haureutta varten, vaan Herraa varten, ja Herra ruumista varten;
14 ja Jumala, joka herätti kuolleista Herran, on herättävä meidätkin voimallansa.
15 Ettekö tiedä, että teidän ruumiinne ovat Kristuksen jäseniä? Ottaisinko siis Kristuksen jäsenet ja tekisin ne porton jäseniksi? Pois se!
16 Vai ettekö tiedä, että joka yhtyy porttoon, tulee yhdeksi ruumiiksi hänen kanssaan? Onhan sanottu: "Ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi".
17 Mutta joka yhtyy Herraan, on yksi henki hänen kanssaan.