ELÄMÄN KIRJA

ELÄMÄN KIRJA

ViestiKirjoittaja rita4 » 05.05.2015 16:56

by David Wilkerson | January 9, 2013

Jumala on tallentanut jokaisen ihmisen jokaisen intohimon ja motiivin, jokaisen ajatuksen, sanan ja teon. Kaikki kristittyjen motiivit on viety ”muistojen kirjaan”, joka on Elämän Kirja ja tuomion päivään. Kristus on muistava kaikki, jotka ovat tässä kirjassa.

”Silloin myös Herraa pelkääväiset puhuvat toinen toisensa kanssa, ja Herra tarkkaa ja kuulee; ja muistokirja kirjoitetaan hänen edessänsä niiden hyväksi, jotka Herraa pelkäävät ja hänen nimensä kunniassa pitävät. Ja he ovat, sanoo Herra Sebaot, sinä päivänä, jonka minä teen, minun omaisuuteni. Ja minä olen heille laupias, niin kuin mies on laupias pojallensa, joka häntä palvelee”(Mal.3:16- 17).

Jos rakastat Jeesusta koko sydämestäsi ja olet hänen verensä puhdistama, silloin sinun nimesi on kirjoitettuna hänen muistojensa kirjaan. Tämän sanoman ei pitäisi tuottaa pelkoa. Sen pitäisi antaa sydämellesi suuren syyn iloitsemiseen, kun näet kaiken, mitä Jumala on suunnitellut niille, jotka rakastavat häntä!

On olemassa kirjoja, mutta vain yksi Kirja; Raamattu sanoo, että jokaisella on oma kirjansa, tallenne koko hänen elämästään maan päällä:

”Ja minä näin suuren, valkean valtaistuimen ja sillä istuvaisen, jonka kasvoja maa ja taivas pakenivat, eikä niille sijaa löytynyt. Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan. Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan”(Ilm.20:11- 13).

Pahat ja jumalattomat tuomitaan sen mukaan, mitä noihin kirjoihin on kirjoitettuna, yksi kerrallaan kaiken maan Tuomarin edessä!

Raamattu sanoo, että jokaisella ihmisellä on tuolloin oleva ylösnousemusruumis. Syntinen saa ruumiin, joka on ”valmis häviöön” (Room.9:22). Vanhurskaille annetaan uusi ruumis, Herran ruumiin kaltainen! Kun tuomio on päättynyt, Karitsa nousee valtaistuimelleen ja johtaa laumansa ikuiseen paratiisiin.

Kaaleet uskovainen jumalan luona oon
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Re: ELÄMÄN KIRJA

ViestiKirjoittaja rita4 » 14.06.2025 09:39

Uskotko ihan todella, että taivaassa on 2 isoa kirjaa, joihin merkitään minun, sinun, meidän joka ainoan ihmisen nimi, joka on syntynyt tänne ja elää, tai on elänyt joskus? Ymmärrämmeko kuitenkaan kuinka vakavasta asiasta on kysymys? Olla nimi Elämän kirjassa, kun meitä kaikkia, koko ihmiskuntaa kohtaa tuomion päivä, jolloin kirjat avataan, ja avataan se kirja, jossa on minun nimeni sekä sinun nimesi.. Kumpaanko kirjaan onkaan nimemme kirjattu ylös? :think:

Ilm. 20:
12 Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
13 Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.
14 Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi.
15 Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.

Tämä on Raamatun Sanaa, vaikka niin monet koittavatkin sen vesittää, sanoa, ettei rakastava Jumala voi tuomita ketään helvettiin, jos Hän on rakkaus. Niin juuri siksi, että Hän on Rakkaus ja että Hän on antanut joka ainoalle ihmiselle maailmassa vapaan tahdon valita, miten elävät ja keneen uskovat, niin se valinta minkä ihminen itse sitten tekee, niin siinä valitaan myöskin se paikka, johon joutuu, tai pääsee kuoltuaan. Se joka ottaa Jeesuksen Kristuksen vastaan elämäänsä sekä sydämeensä asumaan, pyytää syntejään anteeksi ja saa synnit anteeksi Jeesuksen nimessä, sekä sovintoveressään, kuin samalla syntyy uudesti ylhäältä Elävään uskoon, niin sellaisen ihmisen nimi löytyy Elämän kirjasta kerran, jos ei sitten luovu jossain vaiheessa elämäänsä Jeesuksesta, lähde pikkaajien joukkoon ja vedä kättänsä pois Herran Jeesuksen kädestä pois, ja luovu kiroten uskostaan, jne.. :???:

On hyvä aina muistaa, että valinta siitä missä viettää ikuisuutensa riippuu aina loppujen lopuksi ihmisen omasta valinnasta; ketä haluaa seurata, keneen uskoa ja miten elää elämäänsä. Siitä kaikesta voimme itsekukin syyttää vain itseämme, jos valitsemme väärin, väärän tien ja väärän herran, jota seurata ja jota palvoa. Se voi tuntua nyt sanojen heittelyltä, mutta loppujen lopuksi, meidän tehtävämme Jeesuksen omina on kertoa totuus, mikä löytyy vain ja ainoastaan Raamatusta. Sitä en voi sanoa, että löytyykö se enää näistä uusista, Jumalan Sanan hyljänneistä raamatuista, kuten se 2020..Kun halutaan kaikki vaikea, joka ei miellytä ihmistä ottaa pois raamatusta, että ois vain kivaa, hauskaa, mieluisaa pelkästään, mutta joka ei ole enää Raamatun, Jumalan Sanaa, vaan ja vain ihmisen sanoja; ilman mitään arvoa, merkitystä, pelastavaa uskoa,jne.. :???:

David Wilkerson kirjoitti:Jos rakastat Jeesusta koko sydämestäsi ja olet hänen verensä puhdistama, silloin sinun nimesi on kirjoitettuna hänen muistojensa kirjaan. Tämän sanoman ei pitäisi tuottaa pelkoa. Sen pitäisi antaa sydämellesi suuren syyn iloitsemiseen, kun näet kaiken, mitä Jumala on suunnitellut niille, jotka rakastavat häntä!

On olemassa kirjoja, mutta vain yksi Kirja; Raamattu sanoo, että jokaisella on oma kirjansa, tallenne koko hänen elämästään maan päällä:

”Ja minä näin suuren, valkean valtaistuimen ja sillä istuvaisen, jonka kasvoja maa ja taivas pakenivat, eikä niille sijaa löytynyt. Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan. Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan”(Ilm.20:11- 13).

:thumbup: Onhan sinunkin nimesi jo kirjoitettuna Elämän kirjaan, jonka ansiosta pääset kerran kotiin, kirkkauteen, jossa kaikki se mitä täällä ajassa onkin, niin se katoaa, poistuu, jossa ei enää ole surua, murhetta, kipua, pelkoa, tms..Vaan rauhaa ja iloa, joka ei koskaan pääty. En jaksa uskoa, että kukaan haluaa vapaaehtoisesti joutua kadotuksen kauhuihin elämään kuolemansa jälkeen, vaan hän ei vaan usko, että on olemassa 2 paikkaa jotka voi täällä eläessään jo valita, missä viettää ikuisuutensa..Ja nehän ovat;Taivas, tai kadotus! Huomaa rakas ystäväni, että; Sinä valitset, ei sitä tee sinun puolestasi kukaan muu, eikä kasteetkaan, tai kirkkoihin,tms kulumisetkaan, hyvä ja hurskas elämäkään ei sinua pelasta sinua, vaan sen tekee sinun oma valintasi ja miten elät sen valintasi kanssa..Kelpaako Jeesus sinun kuvioihisi, vai pelkäätkö ihmisten mielipiteitä ja siksi jätät tekemättä elämäsi tärkeimmän ratkaisun; valita Jeesus Kristus, Jumalan Poika, jokaisen ihmisen Vapahtaja: elämäsi Herraksi, sekä Pelastajaksi. Mietippä sitä hetkisen aikaa! :think: :thumbup: :wink:

1. Piet. 3:
10 Sillä: "joka tahtoo rakastaa elämää ja nähdä hyviä päiviä, varjelkoon kielensä pahasta ja huulensa vilppiä puhumasta,
11 kääntyköön pois pahasta ja tehköön hyvää, etsiköön rauhaa ja pyrkiköön siihen.
12 Sillä Herran silmät tarkkaavat vanhurskaita ja hänen korvansa heidän rukouksiansa, mutta Herran kasvot ovat pahantekijöitä vastaan."

13 Ja kuka on, joka voi teitä vahingoittaa, jos teillä on kiivaus hyvään?
14 Vaan vaikka saisittekin kärsiä vanhurskauden tähden, olette kuitenkin autuaita. "Mutta älkää antako heidän pelkonsa peljättää itseänne, älkääkä hämmästykö",
15 vaan pyhittäkää Herra Kristus sydämissänne ja olkaa aina valmiit vastaamaan jokaiselle, joka teiltä kysyy sen toivon perustusta, joka teissä on, kuitenkin sävyisyydellä ja pelolla,
16 pitäen hyvän omantunnon, että ne, jotka parjaavat teidän hyvää vaellustanne Kristuksessa, joutuisivat häpeään siinä, mistä he teitä panettelevat.

17 Sillä parempi on hyvää tehden kärsiä, jos niin on Jumalan tahto, kuin pahaa tehden.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Raamatun Sana opettaa ja kasvattaa meitä