Totuus löytyy Raamatusta

Totuus löytyy Raamatusta

ViestiKirjoittaja rita4 » 24.06.2022 17:42

Rantasaari Liisa 23.6.2022

Kuva

”Jeesus sanoi hänelle: ”Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.” Joh. 14:6.

Totuus löytyy Raamatusta.

Jeesus on Tie, Totuus ja Elämä.

Leipä pitää fyysisen kehomme elossa, mutta Jeesus Elämän leipä ravitsee hengellistä ja henkistä ihmistä. Olemme kokonaisuus, henki, sielu ja ruumis. On fyysiset ja sosiaaliset tarpeet, joiden pitää täyttyä, mutta on myös hengelliset tarpeet ja jos yksi näistä tarpeista puuttuu, niin ei ihminen voi hyvin.

Ihmiset etsivät korvikkeita, millä näitä tarpeita saa täytettyä.

Kuitenkin korvike, ei ole sama kuin aito, joten vain aidot ihmissuhteet, aito avioliitto miehen ja naisen välillä ja aito Jumala-suhde Jeesuksessa Kristuksessa tekevät ihmisestä aidon.

Korvikkeilla itseään parantava ihminen on teennäinen ja yrittää peittää tyhjyyden, joka huutaa lujaa, ettet ole oma itsesi.

Jeesus tuli korjaamaan meitä ihmisiä. Hän tuli antamaan elämän arvoisen elämän.

Hänen antamasta elämästä ei vaihtelua puutu. Kristuksen kanssa, vuoroin ilot, murheet kohtaa. Mutta kaikesta selviän Jeesuksen kanssa, koska Hän vahvistaa ja lohduttaa.

Niin, Jeesus ompi kallio, missä on erämaa. Hän virvoittaa Pyhän Hengen sateella. Kuivan elämän erämaa alkaa kukkia ja tuottaa hyviä hedelmiä.

Niin, totuus löytyy Raamatusta.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
Avatar
rita4
Ylläpitäjä
 
Viestit: 19835
Liittynyt: 20.10.2013 09:53

Paluu Raamatun Sana opettaa ja kasvattaa meitä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron