Rakennatko kalliolle?

Rakennatko kalliolle?

ViestiKirjoittaja rita4 » 19.02.2022 13:35

:thumbup: :wink: Laitankin tänne noita jaksoja, joita lämpimästi suosittelen kuuntelemaan, jos vain mahdollista, niin miettien rukoillen ja kiitäen, Sanaa lukienkin, jotta saisimme terveen pohjan elämällemme Herran omina ollen ja eläen, niin kuin on Herramme tahto, eikä niin kuin itse usein pyydänkin rukouksessa ollen; "Ei niin kuin minä tahdon, vaan nin kuin sinä Herra tahdot ohjata Henkesi kautta elämään ja toimimaan oikein niin ihmisten kuin Jumalankin pyhien kasvojen edessä ollen."

Tämä aikaa ja ihmiset kuin huutavat meille uskoville; "Kertokaa rohkeasti meille miten saisimme rauhan sydämiimme, jotta pelko katoaa ja iloakin löytyisi, sekä voisimme pelastua ..!" :think: :thumbup:

Pysy lähellä Herraa Jeesustasi, ja ainakin itse huomaan rukoilevani, että saisin rohkeutta olla enempi valona ja suolana, Herran omana maailmassa ihmisten keskuudessa, etten häpeäisi, arkailisi olla Jeesuksen oma ja seuraaja..

Rakennatko kalliolle? - Parannus

17.2.2022
Jakso 01. Teppo Lehtomäen uskonelämää käsittelevä opetussarja.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Re: Rakennatko kalliolle?

ViestiKirjoittaja rita4 » 26.03.2022 13:08

Rakennatko kalliolle? - Usko

24.2.2022
Jakso 02. Teppo Lehtomäen uskonelämää käsittelevä opetussarja.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Pohditaan:Mikä on Jumalan tahto kohdallamme??!!