Petollista!

Petollista!

ViestiKirjoittaja rita4 » 12.05.2025 15:55

Rantasaari Liisa 12.5.2025.
Kuva

”Väkijoukot juoksivat suosikkiopettajiensa perässä kuulemassa petollista sanomaa – ”Ei Jumala ole sellainen. Hän haluaa vain parasta meille kaikille. Suurta rauhaa ja hyviä aikoja on edessä. Älkää kuunnelko vanhoja tuomion profeettoja. Jumala kertoi minulle suoraan valtaistuinhuoneeltaan, että paras on vielä tulossa.”

He sanovat: ”Jumala kertoi minulle kaiken olevan hyvin. Ei ole odotettavissa murheita. Hyviä aikoja! Ei koettelemusta tai ahdistusta. Jumalan tahto on, että kaikki ovat onnellisia, menestyviä, ja elämä on helppoa…”

Herra kutsuu tuollaista petokseksi! Minusta tuntuu, että Jumalan palvelijat eivät ota tarpeeksi vakavasti väärän sanoman saarnaamista. Kuinka uskallamme saarnata rauhaa ja loputtomia hyviä aikoja kansakunnalle ja kansalle tuomion partaalla!

Nämä itsekkäät profeetat väittivät kuulleensa jotain Jumalalta. He väittivät, että heidän sanansa oli profeetallista sanaa suoraan taivaasta. ”He sanovat: ’Näin sanoo Herra’, vaikka Herra ei ole heitä lähettänyt; ja he muka odottavat, että hän toteuttaisi heidän sanansa” (Hesekiel 13:6).

Sen lukuisan Jumalan kansan joukon, joka juoksee kuulemassa miellyttäviä sanomia, täytyy tarkastella rehellisesti, mitä he kuulevat ja uskovat.

”Ettekö ole petollisia näkyjä nähneet ja valhe-ennusteluja puhuneet, kun olette sanoneet: ’Näin sanoo Herra’, vaikka minä en ole puhunut?” (Hesekiel 13:7).

”He vievät minun kansani harhaan, sanoen: ’rauha!’, vaikka ei rauhaa ole” (Hesekiel 13:10).

He julistavat Jumalan Sanaa, mutta johdattavat omat lapsensa harhaan. Heistä puuttuu todellinen nöyryys, joka on ominaista jokaiselle aidolle Jeesuksen seuraajalle. He kehuskelevat itseään ja saavutuksiaan.

Kiitos Jumalalle, Pyhä Henki on nostattamassa pyhää kansaa, joka on sairas kaikesta itseensä keskittyneestä palvelutyöstä, ja heidän huutonsa on, ”Me tahdomme nähdä Jeesuksen”. Ihmiskeskeinen evankeliumi ei voi kestää enää kauaa.

Puhdistuksen aika on edessä. Olemme kulkemassa kohti uudistavia tulia. Kun ahneet lepäilevät hyvinvoinnin vuoteillaan ja viihdyttävät itseään ylellisyyksillään, jäännös murtautuu etsimään morsiuskammiota. Kristus paljastaa itsensä nöyrille, hengessä köyhille, ja todellinen Herran Sana virtaa voitelulla ja voimalla. Liitto Kristuksen kanssa tulee kallisarvoiseksi helmeksi.”

Ote David Wilkersonin saarnasta.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Pohditaan:Mikä on Jumalan tahto kohdallamme??!!