Paikka minullekin

Paikka minullekin

ViestiKirjoittaja rita4 » 02.07.2022 10:35

01.07.2022 12:41

Kuva
JAAKKO PIRTTIAHO
JAAKKO PIRTTIAHO ON RAAMATTUKOULUTTAJA, KIRJAILIJA JA YKSIN ARMOSTA -BLOGIN KIRJOITTAJA. YKSIN ARMOSTA - IHMISEN KOKOISIA AJATUKSIA ELÄMÄSTÄ JA JUMALASTA. http://WWW.YKSINARMOSTA.FI
-----------------------------------------------
”Hän kaitsee laumaansa paimenen lailla. Hän kokoaa karitsat käsivartensa turviin ja kantaa niitä sylissään, johdattelee imettäviä lampaita” (Jes. 40:11).

En jaksa seurata sinua. Olet kuljettanut liian kuivia teitä, olen nääntynyt.

Anna minä pysähdyn tähän. Jätä minut ja keskity laumaasi. Ei hätää – niin minulle on tehty ennenkin.

”Etkö tiennyt, että aikuinenkin saa olla pieni ja avuton? Minä en ole kutsunut sinua mittaamaan omia voimiasi vaan lepäämään Sylissäni”

Mitä se tarkoittaa?

”Mitä pieni lampaanpoikanen tekee? Se on itseään suuremman sylissä. Joskus paahteen sattuessa se saattaa nähdä vain matkan varrelle sattuneen erämaan tai tuntea kuivan kitalaen. Silloinkin se on paimenen sylissä ja siitä pidetään huolta”

Johdattele tänään Herra Jeesus Kristus meitä pieniä imeväisiä. Puhu meille kielellä, jota ymmärrämme. Rakasta meidät uskoviksi ja ihmisiksi.

Kuva
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
Avatar
rita4
Ylläpitäjä
 
Viestit: 19775
Liittynyt: 20.10.2013 09:53

Paluu Lohdutuksen sanomaa..

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron