Sinä olet Minun lampaani

Sinä olet Minun lampaani

ViestiKirjoittaja rita4 » 22.01.2019 12:01

20.01.2019 19:14
Kuva
Jaakko Pirttiaho
Ihmisen kokoisia ajatuksia elämästä ja Jumalasta. www.yksinarmosta.fi
-----------------------------------------------------------------------------------------

Psalmi 23 Jeesuksen silmin.

Minä olen sinun Hyvä Paimenesi. Minä ravitsen sinut päivä kerrallaan ja sen vuoksi sinulta ei tule puuttumaan mitään, mitä todella tarvitset.

Minä tiedän harhailusi ja eksymisesi ja haen sinut takaisin vihreille niityille lepäämään. Siellä sinun on jälleen hyvä olla minun hoidettavanani. Minä lupaan myös tarjota sinulle myrskyjen uuvuttamalle tyynten vetten rauhaa. Saat juoda pelastukseni lähteestä janosi sammuksiin.

Minä virvoitan sielusi jakamalla sitä elämää, jota Minulla on ja jota sinä tarvitset. Voit olla varma, että johdatan sinua oman nimeni ja kunniani tähden oikeita ja vanhurskaita teitä pitkin.

Sinun ei tarvitse milloinkaan pelätä. Ei silloinkaan, kun käsi kädessäni kuljet läpi sallimiani särkymisen ja kuoleman kouluja; Minä olen aina kanssasi. Minun otteeni sinusta on riittävän vahva ja sauvallani suojaan sinua kaikilta vihollisiltasi.

On tuleva hetkiä, jolloin luulet vaikeuksien voittavan sinut. Tiedä, että juuri silloin Minä kykenen osoittamaan suunnattoman voimani keskellä sinun heikouttasi ja saat aterioida kanssani pyörremyrskyn ytimessä. Minä vuodatan sinuun Henkeäni ja sinä saat kokea myös ylitulvivaa iloa.

Elämäsi päivät tulevat olemaan moninaiset ja monet niistä haluaisit jättää kokematta. Mutta muista, että hellä rakkauteni ja järkkymätön armoni kannattelevat sinua kaikissa vaiheissasi. Saat olla aina kanssani, en koskaan jätä sinua. En koskaan.

Julkaistu myös Yksin armosta -sivustolla.

Kuva
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
Avatar
rita4
Ylläpitäjä
 
Viestit: 19842
Liittynyt: 20.10.2013 09:53

Paluu Lohdutuksen sanomaa..

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron