Eteenpäin vapaina synnistä

Eteenpäin vapaina synnistä

ViestiKirjoittaja rita4 » 26.08.2025 15:56

Kun annamme elämämme valtakirjan ja sydämemme Jeesukselle, hänen verensä pesee meidät kaikesta synnistä puhtaiksi jopa ilman niiden tunnustamista, sillä siihen menisi enemmän aikaa kuin meillä on jäljellä.

Kun olemme pukeneet päällemme Jeesuksen, meidän tulee suullamme tunnustaa niille, joita vastaan olemme rikkoneet, ja sydämestämme hylätä syntimme. Jumala on sydänten tuntija. Emme voi petkuttaa häntä missään asiassa.

Tänä päivänä monet etsivät apua psykologeilta, henkiparantajilta, tietäjiltä, ja muilta. Joskus tämä voi tapahtua siksi, että eivät pääse vapaiksi synnistä vaan tekevät matkaa raskaan taakan kanssa, ja se nakertaa ihmisen elämää monin tavoin syyttäen ja painaen pään kumaraan mielen alueen vaikeuksien johdosta.

"Vapauteen Kristus vapautti teidät." Hänen verensä riittää tänäkin päivänä. Usko siihen ja heitä säkkisi harteiltasi. Monet julistavat tv;ssä ja radiossa sekä puhujapöytien takana syntejä anteeksi, mutta uudestisyntyneen on tehtävä parannus kuten Raamattu kehottaa.

Iloitaan Herrassa
Asko Partti
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Lohdutuksen sanomaa..