Lukkojen avaaminen

Lukkojen avaaminen

ViestiKirjoittaja rita4 » 07.11.2024 10:38

Charles Stanley Kirjassaan; Kohtaamispaikalla
Lue 2 korinttolaiskirje 3:1-6

Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä? 1. Korinttolaiskirje 3:16

Jos sinulla on paha tapa, josta et tunnu pääsevän eroon vaikka kuinka yrität, silloin tapa on saanut sinusta yliotteen. Olet sen orja. Olipa kysymyksessä ylensyönti tai liika television katselu, himourheilu tai mikä muu tahansa, jos se sanelee elämäsi tärkeysjärjestyksen, olet joutunut sen valtaan. Synti tuntuu voittamattoman puoleensavetävältä, mutta synnillä ei tarvitse olla sellaista otetta. Sinusta vain tuntuu, ettet voi voittaa sitä, koska olet jatkuvasti antanut sille luvan toimia vääränä isäntänä.

Ongelman tiedostamisen jälkeen tie parantumiseen on se, että tunnistat ja ymmärrät todellisen asemasi Kristuksessa. Jeesus on lunastanut sinut verellään. Hän maksoi sinusta lunastushinnan, jolloin ne omistusoikeudet, jotka synnillä oli sinuun, siirrettiin Kaikkivaltiaalle Jumalalle.

Tartu tähän vahvaan totuuteen: " Sillä Kristuksen rakkaus vaatii meitä----yksi on kuollut kaikkien edestä, siis myös kaikki ovat kuolleet; ja hän on kuollut kaikkien edestä, että ne, jotka elävät, eivät enää eläisi itselleen, vaan hänelle, joka heidän edestään on kuollut ja ylösnoussut." (2 Kor. 5: 14-15). Jos Jumalan rakkaus hallitsee, mikään himo tai halu tai kukaan ihminen ei voi vaatia omistusoikeutta elämääsi. Kahleissa eläminen on turha tila, aivan kuin olisit jäänyt vankilaan, vaikka lukko on jo avattu.

Palveletko jotain muuta kuin Kristusta? Julista tämä päivä itsenäisyyspäiväksesi ja astu orjuuttavan kahleen alta vapauteen.

Jumala, minä haluan muuttua. Ota pois kaikki lukot niiltä elämänalueilta, joille en ole ennen sinua päästänyt. Julistan tämän päivän itsenäisyyspäiväkseni.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Tahdommehan kasvaa uskossamme..?