1. Piet. 3:
8 Ja lopuksi: olkaa kaikki yksimielisiä, helläsydämisiä, veljiä kohtaan rakkaita, armahtavaisia, nöyriä.
9 Älkää kostako pahaa pahalla, älkää herjausta herjauksella, vaan päinvastoin siunatkaa; sillä siihen te olette kutsututkin, että siunauksen perisitte.
10 Sillä: "joka tahtoo rakastaa elämää ja nähdä hyviä päiviä, varjelkoon kielensä pahasta ja huulensa vilppiä puhumasta,
11 kääntyköön pois pahasta ja tehköön hyvää, etsiköön rauhaa ja pyrkiköön siihen.
12 Sillä Herran silmät tarkkaavat vanhurskaita ja hänen korvansa heidän rukouksiansa, mutta Herran kasvot ovat pahantekijöitä vastaan."
13 Ja kuka on, joka voi teitä vahingoittaa, jos teillä on kiivaus hyvään?
14 Vaan vaikka saisittekin kärsiä vanhurskauden tähden, olette kuitenkin autuaita. "Mutta älkää antako heidän pelkonsa peljättää itseänne, älkääkä hämmästykö",
15 vaan pyhittäkää Herra Kristus sydämissänne ja olkaa aina valmiit vastaamaan jokaiselle, joka teiltä kysyy sen toivon perustusta, joka teissä on, kuitenkin sävyisyydellä ja pelolla,
16 pitäen hyvän omantunnon, että ne, jotka parjaavat teidän hyvää vaellustanne Kristuksessa, joutuisivat häpeään siinä, mistä he teitä panettelevat.
17 Sillä parempi on hyvää tehden kärsiä, jos niin on Jumalan tahto, kuin pahaa tehden.Ps. 109:
28 Jos he kiroavat, siunaa sinä, jos he nousevat, joutukoot häpeään, mutta palvelijasi saakoon iloita.
29 Olkoon häväistys minun vainoojaini pukuna, ja verhotkoon heitä heidän häpeänsä niinkuin viitta.
30 Minä suullani kiitän suuresti Herraa, ja monien keskellä minä ylistän häntä.
31 Sillä hän seisoo köyhän oikealla puolella pelastaakseen hänet niistä, jotka hänet tuomitsevat.Mark. 10:
13 Ja he toivat hänen tykönsä lapsia, että hän koskisi heihin; mutta opetuslapset nuhtelivat tuojia.
14 Mutta kun Jeesus sen näki, närkästyi hän ja sanoi heille: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta.
15 Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."
16 Ja hän otti heitä syliinsä, pani kätensä heidän päällensä ja siunasi heitä.Otin muutamia siunaamista koskevia Raamatunpaikkoja.. Raamattu kehottaa meitä siunaamaan, jopa vainoojiammekin. Ja
kun siunaat toista, niin itse tulet siunatuksi. Moni voi kysyä:
"Onko se todellakin niin?" Tai:
"Mistä sen voi tietää, tai voi edes uskoa, että; siunaako Herra vaikka itse päättäisinkin alkaa siunaamaan?"Uskon vahvasti, että siinä on pyhä ja hyvä salaisuus. Siinä piilee salattu mutta ihana siunaus, kun sydämemme vain tahtoo opetella sekä kääntyä siunaamiseen, kiroamisen ja pahan puhumisen sijaan. Se Ei ole aina niin helppoa, eikä mieluistakaan, kun tulee loukatuksia tai mitä vain ikävää. Mutta suosittelen kokeilemaan sitä tosissaan. On kuitenkin hyvä aina muistaa sekä ymmärtää se totuus, että: "Jumala näkee sydämiimme ja näkee
jos se ei ole aitoa, oikeaa, sydämestämme lähtevää halua, päätöstä siunata."
Ollaan usein verilähteellä, niin siellä sydänkin muuttuu sekä murtuu ja viha, vaino, ilkeyskin ym poistuu ja tilalle tulee armollisuus, anteeksianto, rakkaus, sekä halu sopuun ja nähdä kun toinen ihminen,... kovakin jätkä, pimu muuttuu ja heltyy, pehmenee.. Se ei ole meidän ansiotamme koskaan, mutta on siunattua katsella miten Jumala toimii, kun alamme ja lähdemme Hänelle työpariksi, avukseen..

Kokeile!!
Haluan vielä loppuun kuitenkin laittaa tämänkin Raamatunpaikan ja laulun:
1. Moos. 12:
1 Ja Herra sanoi Abramille: "Lähde maastasi, suvustasi ja isäsi kodista siihen maahan, jonka minä sinulle osoitan.
2 Niin minä teen sinusta suuren kansan, siunaan sinut ja teen sinun nimesi suureksi, ja sinä olet tuleva siunaukseksi.
3 Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä."Tule Jeesus ja siunaa lastas