Millaiselle perustalle on tv7 perustettu

Millaiselle perustalle on tv7 perustettu

ViestiKirjoittaja niitytär » 18.09.2016 21:55

Minulle tuli uusia asioita tv7;sta tässä Mauno Mattilan videossa ilmi, ei ihme jos
hedelmä on sen mukaista ollut;

https://www.youtube.com/watch?v=PY4-5_VYXaU
niitytär

Re: Millaiselle perustalle on tv7 perustettu

ViestiKirjoittaja rita4 » 19.09.2016 17:49

niitytär kirjoitti:Minulle tuli uusia asioita tv7;sta tässä Mauno Mattilan videossa ilmi, ei ihme jos
hedelmä on sen mukaista ollut;

https://www.youtube.com/watch?v=PY4-5_VYXaU

Niin sisko, varmasti suositellaan molemmat kuuntelemaan Mauno veljen tärkeän puheen. Sieltä aukeaa monia tärkeitä asioita, jos vain haluaa ne uskoa todeksi (pakkoahan ei kenelläkään toki ole uskoa todeksi, valinta on kuuntelijalla). Mietin tuossa äsken, että; Niin monet hellarit pitää ison kirjan Raamattuopistoa ainoana ja oikeana sekä totuudellisena, hyvänä kristillisenä paikkana. Ja yhtä monet pitävät TV seiskaa ainoana oikeana tv kanavana, jossa on paljon hyvää ja tärkeää kuunneltavaa ja katseltavaa, opittavaa. Molempia em pidetään melkeinpä erehtymättöminä. Ja kumpikin kuitenkin suoltaa tosi paljon väärää oppia, väärässä hengessä olevia puhujia, opettajia..Jotka ovat itse jo eksyneet väärään evankeliumiin ja väärän voiman johdatettaviksi ja eksyttävät, vievät pois ristin luota, veren evankeliumista ja ylösnousemus voiman johdatuksestakin, niitä, jotka eivät joko uskalla, tai edes halua koetella mitään, kyseenalaistaa.. :problem:

Kannattaa kuunnella! :thumbup:
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Re: Millaiselle perustalle on tv7 perustettu

ViestiKirjoittaja rita4 » 09.09.2024 16:21

:think: Niin ystävät, jotka pidätte TV7,skaa hyvänä paikkana kuunnella heng asioita, ym. niin rohkenen kysyä sinulta, että:"Ystäväni kallis: Oletko koskaan edes pysähtynyt miettimään, siis tarkistamaan Raamatun Sanalla; niiden niin monien, monien opetusta tv seiskalla ja Pysyykö se alkuunkaan Jumalan Sanan totuudessa, vai onko se vain korvasyyhy puheita, väärän hengen, sekä väärän evankeliumin tuomista muka oikeana? :think: Herää jo pian tarkistamaan kaiken; sen rukoillen, tutkien, tarkistaen kaiken Raamatusta, sillä niin paljon saarnataan kaikkialla [i]melkein oikein, muttei sittenkään ihan kokonaan oikein, vaan mukana on mielistelyä, valhetta, Jumalan vain kaverina pitämistä, ym.. jota kuuntelemalla sinäkin eksyt?" :think:

En nyt puhu tietämättä keitä siellä puhuu, tuo sanaa tms. Vaan olen kyllä vuosien kuluessa perehtynyt siihen tv kanavaan ja nähnyt, kuullut, miten itse vetäjätkin ovat eksyksissä, ja antavat muidenkin eksyä, välittämättä; mitä siellä puhutaan.. Olen perehtynyt siihen kanavaan, aikoinaan enempikin, mutta nykyään vähemmän, koska en voi allekirjoittaa sieltä oikeastaan juuri mitään hyvää tai oikeaa. Se on hyvin surullista, koska se on kanava, jota niin monet, monet seuraa, sekä uskoo julistajien valheopetuksia, ja pikkuhiljaa itsekin muokkaantuvat uskomaan valheen, jonka käärme siellä syöttää. :???:

Minusta se perusta jolle se on perustettu on epävakaa, ei Kristus kalliolle rakennettu, vaan ainakin tänä aikana jotenkin kuin koen sen olevan pimeyden keino eksyttää mahdollisimman paljon ihmisiä, niin ettei he enää ainakaan seuraa Jumalan ääntä, tahtoa, tutki Raamattua aralla tunnolla,jne.. Vaan sieltä haetaan vastauksia asioihin, joita eivät puhujat pysty edes kertomaan, vastaamaan totuudellisesti, koska ovat itsekin eksyneitä. Siis parannusta toivoisin niin vetäjille, kuin siellä esiintyvillekin. Koska se Voisi olla hyväkin tapa julistaa Sanaa, kertoa ajasta jossa nyt elämme totuudellisesti, mutta se vaatii muutosta ja ulkolaisten eksyttäjien poistamista kokonaan sieltä kanavilta.

Noh, tämä on vain minun mielipiteeni, mutta itse en enää vuosiin ole katsonut sitä kanavaa. On paljon parempi elää Jeesukseen katsoen, sekä turvaten, etsien Raamatusta totuutta, kuin etsiä niiltä, joilla ei ole edes sanaa Herralta. :???:

Matt. 7:6 Älkää antako pyhää koirille, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaisi niitä jalkoihinsa ja kääntyisi ja repisi teitä.

Luuk. 10:20 Älkää kuitenkaan siitä iloitko, että henget ovat teille alamaiset, vaan iloitkaa siitä, että teidän nimenne ovat kirjoitettuina taivaissa."

Joh. 6:27 Älkää hankkiko sitä ruokaa, joka katoaa, vaan sitä ruokaa, joka pysyy hamaan iankaikkiseen elämään ja jonka Ihmisen Poika on teille antava; sillä häneen on Isä, Jumala itse, sinettinsä painanut." (

Väärä ruoka on sitä, jota voimme syödä, ymmärtämättämme, että: opetus Jumalan Sanasta/tahdosta ja kaikesta muusta on valhetta, ja on väärää evankeliumia. [se katoaa, eikä anna elämää])

1. Kor. 15
33 Älkää eksykö. "Huono seura hyvät tavat turmelee."
34 Raitistukaa oikealla tavalla, älkääkä syntiä tehkö; sillä niitä on, joilla ei ole mitään tietoa Jumalasta. Teidän häpeäksenne minä tämän sanon.
35 Mutta joku ehkä kysyy: "Millä tavoin kuolleet heräjävät, ja millaisessa ruumiissa he tulevat?"
36 Sinä mieletön, se, minkä kylvät, ei virkoa eloon, ellei se ensin kuole!
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Paljastetaan eksytykset. Herätkää, Valvokaa!