Hengen ilmiöistä lisää Osa 1-2-3

Hengen ilmiöistä lisää Osa 1-2-3

ViestiKirjoittaja rita4 » 14.07.2016 09:57

Laitampa tämän Juha veljen tärkeän opetussarjan. Tämä aihe on Todella tärkeä asia, josta ei koskaan opeteta liikaa..

Ja laitan tämän, minkä vasta äsken huomasin tuolla myöskin olevan, josa on veli tuonut phetta hengen ilmiöistä. Tämä on pohja seuraaville jaksoille..

Hengen ilmiöistä herätyksessä

Julkaistu 10.6.2016
Tällä videolla käydään lävitse herätyshistoriassa ilmenneitä "Hengen ilmiöitä" ja miten niihin on suhtauduttu. Opimmeko historiasta mitään?

Hengen ilmiöistä lisää Osa 1

Julkaistu 25.6.2016
Tällä videolla käydään läpi kysymystä : " Voiko paha henki toimia uskovien ollessa koolla ?"
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Re: Hengen ilmiöistä lisää Osa 1-2-

ViestiKirjoittaja rita4 » 14.07.2016 21:26

Jatkoa edelliseen...

Hengen ilmiöistä lisää Osa 2

Julkaistu 26.6.2016
Tällä videolla käydään läpi väitettä: "Kaatumiset, sätkimiset ja nykimiset eivät ole Pyhästä Hengestä ?"
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Re: Hengen ilmiöistä lisää Osa 1-2-

ViestiKirjoittaja rita4 » 15.07.2016 17:19

Jatkoa edellisiin..

Hengen ilmiöistä lisää Osa 3

Julkaistu 27.6.2016
Tällä videolla kerron omassa palvelutyössä tapahtuneista ilmiöistä.
Katsomme myös esimerkkejä videoilta ja analysoin niitä Jumalan Sanan valossa. Lopuksi todistus "Nouse Suomi" - tapahtumasta Espoosta 13.-14.5.2016.
rita4
Ylläpitäjä

Re: Hengen ilmiöistä lisää Osa 1-2-3

ViestiKirjoittaja rita4 » 15.07.2016 21:35

:think: :shifty: Kyllä on karmeaa menoa ja eksytystä; siispä kenekään ei pidä antautua vaaraan ja mennä väärässä voimassa toimivien käsien alle rukoiltavaksi/ siunattavaksi: Ei yhdenkään sellaisen lähellekään, tai sellaiseen kokoukseenkaan, jossa on väärää henkeä edustava julistaja. (mennari/uskonsana, tms)

Minua liikutti ja kun kuuntelin tuolla lopussa kolmannessa osassa olevan Leo Mellerin todistuksen ja karmean tapauksen, joka oli tapahtunut erään perheen ainoalle pojalle, kun hän oli mennyt kaveriensa kanssa Heidi Bakerin/ Patrik Tiaisen kokoukseen ja saaneet väärän voiman, hengen, joka ei ole Jumalan Henki, Pyhä Henki, vaikka se tekeytyykin sellaiseksi, mutta sieltä puuttuu rakkaus ja moni muukin tärkeä asia, seikka... Kannattaa kuunnella se osa tuolta( Lopuksi todistus "Nouse Suomi" - tapahtumasta Espoosta 13.-14.5.2016.) ja miten se voima saa toiminmaan täysin vastoin Jumalan Henkeä, Raamatun ilmoitusta Herramme tahdosta jne.. Se löytyy tuolta lopusta ja minut se mykisti ja koin miten PH itki kanssani tuon perheen tragediaa ja monien muidenkin perheiden tragediaa.. :sad: :-o :???:

Hepr. 3:
7 Sentähden, niinkuin Pyhä Henki sanoo: "Tänä päivänä, jos te kuulette hänen äänensä,
8 Älkää paaduttako sydämiänne, niinkuin teitte katkeroituksessa, kiusauksen päivänä erämaassa,
9 jossa teidän isänne minua kiusasivat ja koettelivat, vaikka olivat nähneet minun tekojani neljäkymmentä vuotta;

10 sentähden minä vihastuin tähän sukupolveen ja sanoin: 'Aina he eksyvät sydämessään'; mutta he eivät oppineet tuntemaan minun teitäni;
11 ja niin minä vihassani vannoin: 'He eivät pääse minun lepooni'."

12 Katsokaa, veljet, ettei vain kenelläkään teistä ole paha, epäuskoinen sydän, niin että hän luopuu elävästä Jumalasta,
13 vaan kehoittakaa toisianne joka päivä, niin kauan kuin sanotaan: "tänä päivänä", ettei teistä kukaan synnin pettämänä paatuisi;
14 sillä me olemme tulleet osallisiksi Kristuksesta, kunhan vain pysymme luottamuksessa, joka meillä alussa oli, vahvoina loppuun asti.

15 Kun sanotaan: "Tänä päivänä, jos te kuulette hänen äänensä, älkää paaduttako sydämiänne, niinkuin teitte katkeroituksessa",

16 ketkä sitten, vaikka kuulivat, katkeroittivat hänet? Eivätkö kaikki, jotka olivat Mooseksen johdolla lähteneet Egyptistä?
17 Mutta keihin hän oli vihastunut neljäkymmentä vuotta? Eikö niihin, jotka olivat syntiä tehneet, joiden ruumiit kaatuivat erämaahan?
18 Ja keille hän vannoi, etteivät he pääse hänen lepoonsa? Eikö tottelemattomille?

19 Ja niin me näemme, että he epäuskon tähden eivät voineet siihen päästä.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Paljastetaan eksytykset. Herätkää, Valvokaa!