Tuota veljemme otsikkoa miettien, niin, että;
saako eksyttäjää nimetä, niin se on aina ns kaksipiippuinen asia,elikkäs, sen voi ajatella monellakin tavalla..Voimme sanoa, että:
"Tottakai saa ja pitääkin nimetä!" Mutta voimme myöskin olla varovaisia, siinä, miten asian, tai julistajan nimeämme. Koska, kun käytetään nimeä, niin minusta silloin sanojan pitää olla täysin varma asiasta, ja saanut siihen varmuutta moniltakin ihmisiltä, sekä tiedotusvälineistä.
Silloin kun Herra antoi sydämelleni tehtäväksi; perustaa tämä foorumi jo vuonna 2008, niin se, mikä tuli minulle silloin jo erittäin selväksi ja on tullut sydämelleni monet kerrat senkin jälkeen, että:
"Kun Herra sanoi minulle:' Sinä r olet sitten siellä varoittajana', ja Minä autan, sekä ohjaan sinua siinä tehtävässä!" 
Niin juurikin, olen kokenut erittäin selvänä paikkani ja tehtäväni Herran käytössä ollen tässä tehtävässä. Hän, Herramme Jeesus Kristus.. silloin alussa toi jo minulle jonkun puhujan nimen Pyhän Henkensä kautta ja sen jälkeen aina pyrin ottamaan selvää henkilöstä, ja se oli ja on aina tosi raskas ja vaikea tehtävä, koska sitä Ei voi, eikä edes saa mennä julistamaan kenellekään vain oman mututuntuman, näkemyksen perusteella, Ei. Vaan täytyy ollla faktaa ja ennenkaikkea Herralta saatu ilmoitus, sekä varmuus asiasta. Ja silloinhan Pyhä Henki ohjaa sinua, minua, ja näyttää usein sen salaisemmankin puolen siitä ihmisestä, julistajasta, josta pitää varoittaa ja tuoda nimensäkin esille. Ei koskaaan omassa voimassa, vaan aina ja vain yksin Herraltamme saadun ilmoituksen mukaan, joka on Aina sekin
ensin, itsekin koeteltava rukouksella, Sanan tutkimisella, jne, että; Vahvistaako Jumala sen sydämelleni.
Tänä päivänä voisin sanoa ihan Herralta saadun vamistuksenkin kautta moniakin puhujia, olivatpa he sitten ulkomailta, tai täältä koto suomestamme olevia, joista voin sanoa nimelläkin, että; hän ja hän on selvästi eksyttäjä. Minusta se, kun olemme oman tutkimisemme kautta, kuin myöskin, Herralta saadun varman ilmoituksenkin kautta saaneet tiedon sanat, varmuuden, että; joku jonka nimen ilmoitamme, niin että hän on eksyttäjä,.. niin kyllä saa ja pitääkin sanoa myöskin nimensä. Miksi? Eikö se ole henkilön uskon vääränlaista arviointia, sekä mustamaalaamista? Ei ole, koska on hyvä varoittaa jostakin, joka ei pysy Sanan Totuudessa koko aikaa, vaan tuo omia näkemyksiään, uskomuksiaan esille, mukamas Jumalalta saatuina, joita ne eivät todellakaan ole, ja joita Raamattu ei allekirjoita,.
Sananl. 28:10 Joka eksyttää oikeamielisiä pahalle tielle, se lankeaa omaan kuoppaansa; mutta nuhteettomat perivät onnen.1. Joh. 3:7 Lapsukaiset, älköön kukaan saako teitä eksyttää. Se, joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niinkuin hän on vanhurskas.Tämä seuraava on hyvinkin tärkeää ymmärtää, kuinka jotkut, varsinkin ulkomailta tulevat, ovat useimmiten niitä julistajia, jotka tekevät ns ihmeitä, ja kansa ihastuu ja uskoo heitä ja lähtee seuraamaan näitä, mutta tarkistaako kukaan sitä; Missä ja kenen voimassa he niitä ihmeitään tekevät?
Ei kaikki ole Jumalasta, vaikka he niin väittävätkin, sillä kyllähän saatanakin osaa ja pystyy tekemään ihmeitä ja osa niistä ihmeistä on vain trikattuja, ja taikatemppujaan, ym..Kun sinä seuraat julistajaa, niin tutki ja kuuntele; puhuuko hän Raamatun Sanaa, vaiko muunneltua, tai peräti itse keksittyjä valheita, tms. Ole tarkkana, ettet sinäkin eksy pois turvalliselta ja vahvalta Kristus kalliolta, tieltä, ja lähde väärien profeettojen mukaan; eksyen ja samalla ajautuen pois; kaidalta Elämän tieltä, joka vain yksin vie taivaan kotiinkin kerran sinut ystäväni kallis.

Nyt tämä Raamatun paikka;
Matt. 24:
23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
27 Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.
28 Missä raato on, sinne kotkat kokoontuvat.
29 Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
30 Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
31 Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.Niin..
ehkä on hyvä laittaa tämäkin Raamatunpaikka, sillä niin paljon on heitä, jotka väittävät Herran heidät kutsuneen työhönsä, julistamaan ym, mutta oliko se sittenkään Jumala, joka heidät siunasi julistamaan, vaiko
oma iso ego?? 
Näet ja kuulet sen, jos ja kun elät lähellä Herraamme Jeesusta Kristusta ja pysyt Hänen sanassaan, etkä kaipaa juosta ihmeiden perässä, jne..
Jer. 23:
25 Minä olen kuullut, mitä sanovat nuo profeetat, jotka ennustavat minun nimessäni valhetta sanoen: 'Minä olen nähnyt unta, olen nähnyt unta'.
26 Kuinka kauan? Mitä on mielessä noilla profeetoilla, jotka ennustavat valhetta, ennustavat oman sydämensä petosta?
27 Aikovatko he unillaan, joita he kertovat toinen toisellensa, saattaa minun kansani unhottamaan minun nimeni, niinkuin heidän isänsä ovat unhottaneet minun nimeni Baalin tähden?
28 Se profeetta, jolla on uni, kertokoon unensa; mutta se, jolla on minun sanani, puhukoon minun sanani uskollisesti. Mitä tekevät oljet jyvien seassa? sanoo Herra.
29 Eikö minun sanani ole niinkuin tuli, sanoo Herra, ja niinkuin vasara, joka kallion murtaa?
30 Katso, sentähden minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka varastavat minun sanani toinen toiseltansa.
31 Katso, minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka ottavat sanansa omalta kieleltään, mutta sanovat: 'Se on Herran sana'.
32 Katso, minä käyn niiden kimppuun, jotka ennustavat valheunia, sanoo Herra, ja kertovat niitä ja eksyttävät minun kansaani valheillansa ja kerskumisellansa, vaikka minä en ole heitä lähettänyt enkä käskenyt ja vaikka heistä ei ole mitään hyötyä tälle kansalle, sanoo Herra.