David Wilkerson - Elintärkeä sanoma

ViestiKirjoittaja rita4 » 09.05.2025 09:35

Tämä tuli tuolla selaillessani eteeni ja tässä on todella koskettavaa ja puhuttelevaa, etten sanoisi Herättelevääkin sanomaa David veljeltämme. Hän oli varoittaja, ja Raamatun Sanan totuuden koroittaja. Jumalan auktoriteetin ja totuuden esille tuoja, jota Jumala väkevästi käytti. Hän Ei puhu satuja, ei korvasyyhyyn, mitä nyt vain tunnutaan seurakunnissa ja kirkoissa tuotavan ja haluttavankin kuulla. Korvasyyhy ei vie parannukseen, ei syntiensä näkemiseen, tunnustamiseen, eikä hylkäämiseenkään, vaan lepsuun ja kaiken sallivaan, jopa maailmalliseenkin elämän menoon, joka Ei koroita, tai kirkasta millään tavalla Kristusta Jeesustamme. Vai koroittaako? Ole kuulolla ja Herää Valvomaan uskosi tilaa, nyt kun vielä on armon aikaa ja mahdollisuus muutokseenkin! Siunaten!

Julkaistu 4.5.2016

"Etsikää Hänen kasvojaan lakkaamatta" (PS 105:4)

4 Yhtä minä rukoilen Herralta, sitä minä pyydän: että saisin asua Herran huoneessa kaiken elinaikani, katsella Herran suloisuutta ja tutkistella hänen temppelissänsä.
5 Sillä hän kätkee minut majaansa pahana päivänä, hän suojaa minua telttansa suojassa, korottaa minut kalliolle.
6 Niin kohoaa nyt minun pääni vihollisteni yli, jotka minua ympäröivät, ja minä uhraan riemu-uhreja hänen majassansa, Herralle minä veisaan ja soitan.
7 Herra, kuule minun ääneni, kun minä huudan, armahda minua ja vastaa minulle.
8 Minun sydämeni vetoaa sinun omaan sanaasi: "Etsikää minun kasvojani". Herra, minä etsin sinun kasvojasi.
9 Älä kätke minulta kasvojasi, älä työnnä vihassa pois palvelijaasi. Sinä olet minun apuni, älä minua jätä, älä minua hylkää, pelastukseni Jumala.

(PS 27)

"Jos minun kansani, joka on otettu minun nimiini, nöyrtyy, ja he rukoilevat ja etsivät minun kasvojani ja palajavat pahoilta teiltänsä, niin minä kuulen taivaasta ja annan anteeksi heidän syntinsä ja teen heidän maansa jälleen terveeksi."
(2 AIK 7:14)
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Paljastetaan eksytykset. Herätkää, Valvokaa!