Maailma kaaoksen kynnyksellä

Maailma kaaoksen kynnyksellä

ViestiKirjoittaja rita4 » 03.08.2024 19:23

:thumbup: Löysin mielenkiintoisen sivuston ja ajattelin sen tännekin laittaa, jos vaikka joku ei olisi vielä tällä sivustolla käynyt. Kannattaa käydä tutustumassa. Linnunrata

:wink: Siunausta ja turvallista matkaa kohti kirkkauden rantaa sinulle rakas ystäväni sekä kanssamatkaajani! Jeesus kanssasi koko matkallasi.. :thumbup:
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Re: Maailma kaaoksen kynnyksellä

ViestiKirjoittaja rita4 » 02.01.2025 13:00

:thumbup: Löysimme tällaisen mielenkiintoisen artikkelin Daavidin tähdestä, johon niin moni uskoo, sen olevan oikea, totta, mutta eipäs muuten olekaan. Koska mitään Daavidin tähteä ei ole koskaan ollutkan, se on valhetta. Mutta on tähti jota väitetään siksi, mutta sehän onkin ihan pimeyden tähti, ei siis oikea. Se on todellisuudessa yhtä kaukana oikeasta, kuin on itä lännestä, niin kun toisessa päässä on totuus ja toisessa pääsäsä valhe opetus, niin on tämänkin asian kohdalla. Tutki ja herää Totuuteen! :thumbup:

Daavidin tähti, heksagrammi, 6-sakarainen tähti

ABC - kaikki Linnunradan artikkelit aakkosjärjestyksessä; sieltä löytyy kaikki tieto. :wink:
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Paljastetaan eksytykset. Herätkää, Valvokaa!