Niinpä niin, olen nyt kuin miettinyt tätä vapautuspalvelua ja miksi sellainen
harhaoppi on noussut ja tullut seurakuntiin? Joo katoin tota the Mähikset jutustelua ja kyllähän se enempikin kuin suututti, kuin että se olisi ollut jotenkin minulle yllättävää. Ei se
enää yllätä, kun tuota
Raamatun Sanan vastaista oppia julistetaan, tai levitetään, että;
"Uskovassa mukamas voisi olla demoneita, tai jopa riivaajia, tai ne taitaa olla yksi ja sama asia. mut joka tapauksessa väärää opetusta.."
Uudestisyntynyt on Pyhän Hengen temppeli ja siellä ei siellä silloin edes voisi olla demoneja, sillä pyhä, ja pimeys ei voi edes asua samassa temppelissä.
Se on täysi mahdottomuus! Minusta sekin oli tosi outoa, kun tämä mähis sanoo, että heti uskoontulonsa jälkeen hänestä oli ajettu ulos demoneja? Siis; TÄH?

Ei muuten ole mitenkään edes maahdollista, JOS hän syntyi oikeastikin uudesti ylhäältä, niin kuin Raaamattu opettaa, Niin sen jälkeenhän hänessä ei edes voisi olla demoneja asumassa sydämessään. Ihminen puhdistuu silloin kokonaisuudessaan... Mutta onko hän oikeasti edes uudestisyntynyt Jumalan lapsi?
Joh. 3:
3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".
4 Nikodeemus sanoi hänelle: "Kuinka voi ihminen vanhana syntyä? Eihän hän voi jälleen mennä äitinsä kohtuun ja syntyä?"
5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
6 Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.
7 Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä.
8 Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee; niin on jokaisen, joka on Hengestä syntynyt."Otin tuon meille kaikille tutun Raamatunpaikan tähän. Jos ihminen syntyy uudesti ylhäältä, joka sekin on kuin salattu ja ihmeellinen Jumalan teko, niin kuinkahan sitten Jumala jättäisi ihmiseen sellaista pimeyttä ja pimeyden valtiaita asumaan sydämeensä, jotta niitä sitten pitäisi vielä senjälkeen
ihmisvoimin ajaa ulos uskoon tulleesta ihmisestä??

Kyllä on seko puhetta. HRR, ihan puistattaa tuollainen puhe, ja
muka niistä vapauttaminen.

Mieti tarkkaan tätä asiaa:
"Eikö Kaikkivaltias Jumala sitten puhdistakaan Rakkaan Poikansa, Jeesuksen Kristuksen sovintoverellä ihmisen sydäntä, mieltä, kaikkea ihmisessä olevaa uudestisyntymisessä ja senkin jälkeen, kun uskova ihminen vain tahtoo lähteä seuraamaan Mestariaan ja Vapahtajansa Jeesusta Kristusta Koko sydämisesti, kiitos mielin!?" 
Jättääkö Jeesus uudestisyntymän hetkellä ihmiseen kuin jonkinlaisen portin, tms, jotta sinne voi palata, tai ihan jäädä asumaan yhä se pimeyden valta???

Tai niin kuin itselle jäi
Vahvasti mieleeni tuon mähiksen puheesta, siitä kun hän tuli uskoon ja Heti hänestä piti vapauttaa riivaajia, niin: Onko hänen mielestään Jeesus, Jumalan Poika niin kamalan vajavainen tai heikko, ettei Hän pysty edes käskemään pimeyden valtaa poistumaan ihmisestä, jonka Hän aikoo uudestisynnyttää Elävään uskoon?

Sillä, niinhän hän siinä sanoo, väittää.. Herra Armahda...
Toi mitä tuo mähis puhuu on niin pimeetä, ja hänen mielestäänhän uudestisyntymisessä puhdistuu ja uudistuu vain henki, johon PH asettuu Jeesuksen kanssa asumaan, mutta sielu ja ruumis eivät uudestisynnykään? Noh pitäköön mielipiteensä, mutta minä sanon näin, että; Kun Herra uudestisynnyttää ihmisen, niin siinä uudistuu ja puhdistuu, niin henki, sielu ja ruumis. Ja Piste! Tekisikö Jeesus siis vain puolinaista työtä, niin että vain ihmisen henki uudistuisi..? Ei kai nyt sentään niin? Noh, silloinhan Hän ei siis olisikaan Jumala tai edes Jumalan Poika, erikä minun tai sinunkaan Vapahtajasi, vaan ja vain
joku mies, joka on täysin kyvytön tekemään yhtään mitään täydellistä, tai kokonaista.

Ja silloinhan demoneilla ja riivaajilla, siis saatanalla olisi paljon suurempi voima ja kyky tehdä ihan mitä vain, sekä pysyä ihmisessä, kun Jeesuksen kallis maahan vuotanut, Golgatan sovintoveri yrittää puhdistaa sekä luoda uutta ihmisessä.. Niinkö heikko ja vajaa, kelvoton Vapahtaja mähisten mielestä meillä on?!
Ja että hän on manifestoi ihmisiä, niin että jo n 200 uskovasta on hän ajanut ulos demoneita. (iso ego). Manifestointihan on hindulaisuuteen perustuvaa mielen ja ajatusten muokkaamista toivottuun suuntaan, tms. Hän
ei siis rukoile kenenkään puolesta, vaan käyttää epäraamatullisia menetelmiä ..Just?

Ai, seurakunnatkin opettavat väärin, ettei uskovassa voi olla demoneita, mutta hän kyllä näymmä tietää paremmin, kuin Raamatun henkilöt, tai edes Herran Henki, ja me Raamatun Sanaan pitäytyvät, että srk opettavat väärin. Ahaa; mielenkiintoista! Hän on siis uusi jeesus ja jumala, ok. Hoh hoijaa: Miten ihminen "uskova" voikin mennä noin pahasti pieleen, väärään..?? Pitääpä rukoilla, että Herra Jeesus antaa hänelle anteeksi valheelliset puheensa ja uudistaa hänet.. Koska onhan se nyt jo tosi outoa, jos ja kun ihminen uudestisyntyy ja siltikin hänessä on yhä demoneita..?
Ei muuten pidä paikkaansa. Sillä, kun me uudestisynnymme Elävään uskoon Kristuksessa Jeesuksessa, sekä Hänen veressään puhdistumme, niin kun me vain katuen, hävetän väärään menoamme, sekä syntejämme katuen pyydämme Jeesukselta niitä kaikkia anteeksi, tahtoen puhdistua, sekä muuttua, niin aivan varmasti Herra puhdistaa meidät verellään, niin
ettei meihin jää mitään entisestä elämästämme ja ei ainakaan saatanan työväkeä. Älä avaa portteja pimeydelle sydämeesi uskomalla tuollaista
valhe opetusta! Sanon; VARO ETTET NIIN TEE!!
Ef. 5:
1 Olkaa siis Jumalan seuraajia, niinkuin rakkaat lapset,
2 ja vaeltakaa rakkaudessa, niinkuin Kristuskin rakasti teitä ja antoi itsensä meidän edestämme lahjaksi ja uhriksi, Jumalalle "suloiseksi tuoksuksi".
3 Mutta haureutta ja minkäänlaista saastaisuutta tai ahneutta älköön edes mainittako teidän keskuudessanne-niinkuin pyhien sopii-
4 Älköön myös rivoutta tai tyhmää lorua tai ilvehtimistä, jotka ovat sopimattomia, vaan paremmin kiitosta.
5 Sillä sen te tiedätte ja tunnette, ettei yhdelläkään haureellisella eikä saastaisella eikä ahneella-sillä hän on epäjumalanpalvelija-ole perintöosaa Kristuksen ja Jumalan valtakunnassa.
6 Älköön kukaan pettäkö teitä tyhjillä puheilla, sillä semmoisten tähden kohtaa Jumalan viha tottelemattomuuden lapsia;
7 Älkää siis olko niihin osallisia heidän kanssaan.
8 Ennen te olitte pimeys, mutta nyt te olette valkeus Herrassa. Vaeltakaa valkeuden lapsina
9 -sillä kaikkinainen hyvyys ja vanhurskaus ja totuus on valkeuden hedelmä-
10 ja tutkikaa, mikä on otollista Herralle;
11 Älköönkä teillä olko mitään osallisuutta pimeyden hedelmättömiin tekoihin, vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä.
12 Sillä häpeällistä on jo sanoakin, mitä he salassa tekevät;
13 mutta tämä kaikki tulee ilmi, kun valkeus sen paljastaa, sillä kaikki, mikä tulee ilmi, on valkeutta.
14 Sentähden sanotaan: "Heräjä sinä, joka nukut, ja nouse kuolleista, niin Kristus sinua valaisee!"Matt. 12:
22 Silloin tuotiin hänen tykönsä riivattu mies, joka oli sokea ja mykkä, ja hän paransi hänet, niin että mykkä puhui ja näki.
23 Ja kaikki kansa hämmästyi ja sanoi: "Eiköhän tämä ole Daavidin poika?"
24 Mutta kun fariseukset sen kuulivat, sanoivat he: "Tämä ei aja riivaajia ulos kenenkään muun kuin Beelsebulin, riivaajain päämiehen, voimalla".
25 Mutta hän tiesi heidän ajatuksensa ja sanoi heille: "Jokainen valtakunta, joka riitautuu itsensä kanssa, joutuu autioksi, eikä mikään kaupunki tai talo, joka riitautuu itsensä kanssa, pysy pystyssä.
26 Jos nyt saatana ajaa ulos saatanan, niin hän on riitautunut itsensä kanssa; kuinka siis hänen valtakuntansa pysyy pystyssä?
27 Ja jos minä Beelsebulin voimalla ajan ulos riivaajia, kenenkä voimalla sitten teidän lapsenne ajavat niitä ulos? Niinpä he tulevat olemaan teidän tuomarinne.
28 Mutta jos minä Jumalan Hengen voimalla ajan ulos riivaajia, niin on Jumalan valtakunta tullut teidän tykönne.
29 Taikka kuinka voi kukaan tunkeutua väkevän taloon ja ryöstää hänen tavaroitansa, ellei hän ensin sido sitä väkevää? Vasta sitten hän ryöstää tyhjäksi hänen talonsa.
Nämä pari Raamatun paikkaa nousi mieleeni.. Pysy erossa niistä, jotka uskovat, että uskovassa on demoneita. Taivas ei kohtaa valehtelijoita.
30 Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa. 
Nuo Raamatunpaikat nousivat mieleeni, toki niitä olisi paljon muitakin, mutta sinä voit ne itse etsiä ja lukea Raamatustasi.

Muista aina kuitenkin tämä; Valhe jota julistetaan oikeana on Jumalan silmissä paha. Valehtelijat eivät taivaaseen pääse, sanoo Raamattu, jos eivät tee parannusta! Pysy sinä vain Jumalan Sanan Totuudessa, niin Herra siunaa silloin elämääsi!