CARMENIN EPÄRAAMATTULLISET OPETUKSET

ViestiKirjoittaja rita4 » 06.06.2026 15:25

PASTORIN PULINAT - Tutkivaa paimenuutta
Ensiesitys oli 21 tuntia sitten.
Onko "hengellistä" yliopistoa vetävän Carmen Heikkilän oppi ja toiminta terveen kristinuskon opin mukaista?
---------------------------------------------------------------------------
:thumbdown: :-o :cry: Olihan taas tältä naiselta pelkkää huuhaata, valhetta, väärää oppia, toisen mollaamista, joka vain on uskaltanut kyseenalaistaa hänen opetuksiaan, johon meillä uskovina on täysi oikeus, jotta ne, jotka uskovat valehtelijaa ja sellaista joka puhuu Jumalan nimissä valhetta, tai väärentää Raamatun Sanaa, niin hänen väärä oppinsa paljastettaisiin. Jotta Kristus valo, ja totuus Kristuksesta tulisi jokaisen väärää opettavan kuuntelijan; mietintämyssyyn tärkeäksi! Siis puhuuko totta vaiko valhetta? :thumbup: :wink:

Valintahan on aina kuulijalla siinä asiassa; ketä hän uskoo ja ketä hän seuraa, toki! Sekä sillä, joka haluaakin jonkin motiivin kuten kaunis nainen, viekoitteleva nainen, tms? takia, niin hän haluaakin kuunnella: valhetta, niin ja totta puhuen, niin minä en pysty käsittämään sitä, että; Uskoontullut ihminen ei tunne Raamatun Sanaa, niin ettei muka voi erottaa valhetta, vaan pitää kaikkea raamatullisena ja oikeana? Ja mielistelijät voittavat sieluja saatanalle..:???:

Minä en edes enää viitsi kommentoida sen enempiä tuon naisen täysin Raamatun Sanan vastaisia opetuksia, sillä ne ovat yhtä kaukana totuudesta, kuin mitä on itä lännestä..Ei kiitos, hän on eksynyt ja hän ottaa vastaan oppia ihan muusta voimasta kuin Jumalan voimasta, Raamatusta. Ja hänen puheistaan jo huomaa sen, kuka on se, joka antaa sanoja hänelle, sillä Jumalahan antaa totuuden sanoja, joihin voit sanoa; Amen, kiitos Jeesus! Ja visukinttu taas tuo harhaa, väärennettyä evankeliumia ja lupaa ihmiselle sellaista, mitä Jumala ei antaisi, eikä sitä hyväksyisi.. Mietippä mitkä hänen puheistaan ovat Raamatullisia, jos niitä vaikkapa löydät? :think: :???: Ja näitähän väärän opin tuojia riittää, ulkomailtahan niitä on rahjattu kiitettävästi tänne suomeenkin.. :thumbdown:

Me emme ole, emmekä myöskään tule koskaan jumaliksi; ei pieniksi, eikä isoiksi, höpö höpö nyt! Mä aikoinaan kuuntelin eräässä seurakunnassa jo miten yksi vanhemmistoveli yritti saada minut ja muutkin uskomaan, että me olemme kuin pieniä jumalia. Ei olla, eikä se edes ole sama asia, kun Jumala sanoi, että me tulemme kuin Hänen kaltaisikseen.. Joo: Kristuksessa..Siis meissä on ns Jumalan kuva, mutta silti emme ole jumala, jumalia, sen voi niin helposti vääntää tarkoittamaan jotain ihan muuta kuin mitä se oikeasti tarkoittaa. Ja se on Aina merkki eksyttäjästä, joka niin väittää.. :think: :thumbdown:

1. Mooseksen kirja 1:
26 Ja Jumala sanoi: "Tehkäämme ihminen kuvaksemme, kaltaiseksemme; ja vallitkoot he meren kalat ja taivaan linnut ja karjaeläimet ja koko maan ja kaikki matelijat, jotka maassa matelevat".
27 Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi hän hänet loi; mieheksi ja naiseksi hän loi heidät.

:thumbup: Laitampa tähän löytämäni oikein hyvän kirjoituksen Uusi Tie sivulta; lueppas se, Suosittelen! 7 asiaa, jotka Jumala sanoo sinusta Raamatussa

Sitten vielä laitan tämän Raamatun paikan, joka jo kertoo sen Totuuden; Ettei uudestisyntyneessä ihmisessä ole demoneita, eikä riivaajia, tms, EI! Koska uudestisyntyneessä asuu Jumalan Henki, Pyhä Henki ja silloin sinne ei edes voi tulla, eikä edes voi olla mitään pimeyden henkiolentoja, koska yhdessä sielussa ei voi asua kuin yksi voima, siis Jumalan voima, ei pimeyden henkiolennot. Pimeys ja valkeus eivät voi asua samassa sydämessä, ei! Vaan ja vain toinen: ei molemmat. Jos joku sanoo olevansa uskova ja sitten alkaa väittää että hänessä on riivaaja, tms, niin joko hän ei ole edes uudestisyntynyt Jumalan lapsi, tai sitten hän pahasti mielenterveys potilas.. Ja kenellä on lupa edes ajaa kenestäkään riivaajia? On vaarallista leikkiä olevansa Jumalalta saanut armoituksen ajaa demoneita ym ulos, jos on jo itsekin pimeyden vallassa.

Mieleeni nousi tämä Raamatunpaikka riivaajien uloajosta:

Apostolien teot 19:
13 Myöskin muutamat kuljeksivat juutalaiset loitsijat rupesivat lausumaan Herran Jeesuksen nimeä niiden ylitse, joissa oli pahoja henkiä, sanoen: "Minä vannotan teitä sen Jeesuksen kautta, jota Paavali julistaa".
14 Ja niiden joukossa, jotka näin tekivät, oli myös erään juutalaisen ylipapin, Skeuaan, seitsemän poikaa;

15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"
16 Ja se mies, jossa paha henki oli, karkasi heidän kimppuunsa, voitti heidät toisen toisensa perästä ja runteli heitä, niin että he alastomina ja haavoitettuina pakenivat siitä huoneesta.

17 Ja tämän saivat tietää kaikki Efeson asukkaat, sekä juutalaiset että kreikkalaiset; ja heidät kaikki valtasi pelko, ja Herran Jeesuksen nimeä ylistettiin suuresti.

Niin puhelimessa julistaa, ei niiden henkien kanssa kannat alkaa leikkiä jotain jota ei ole.. :thumbdown:

Matt. 6:
19 Älkää kootko itsellenne aarteita maan päälle, missä koi ja ruoste raiskaa ja missä varkaat murtautuvat sisään ja varastavat.
20 Vaan kootkaa itsellenne aarteita taivaaseen, missä ei koi eikä ruoste raiskaa ja missä eivät varkaat murtaudu sisään eivätkä varasta.
21 Sillä missä sinun aarteesi on, siellä on myös sinun sydämesi.

22 Silmä on ruumiin lamppu. Jos siis silmäsi on terve, niin koko sinun ruumiisi on valaistu.
23 Mutta jos silmäsi on viallinen, niin koko ruumiisi on pimeä. Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, kuinka suuri onkaan pimeys!
24 Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa.

Syntihän kyllä kiusaa jokaista ihmistä, uskovaakin ja lihan tahto houkuttelee monesti toimimaan väärin, sanomaan, tekemään väärin, mutta koska meillä on itse: Jumalan Poika, Jeesus Kristus turvanamme, niin me saamme, joka hetki; rukoillen pyytää verensä puhdistusta sydämiimme, siis anteeksi antoaan ja voimaansa vastustaa houkutuksia ym sopimatonta. Ja vilpittömälle sydämelle Hän kyllä antaa voiman ja auttaa, sekä antaa anteeksikin väärään menommekin, ym..

Pysytään siis vain lähellä Jeesustmme, sekä Golgatan keskimmäistä veristä ristin puuta, niin varjellumme väärästä, sekä myöskin noista harhaopettajistakin, jotka korottavat itsensä jopa Jeesustakin pyhemmiksi, varo ettet usko valheitaan.. Voit rukoillen itse tarkistaa kaiken Raamatustasi! Pysy kaidalla Elämäntiellä, joka ainoastaan vain vie taivaan kotiinkin asti. (PS; Hän ei puhu taivaasta, ei ylöstempauksesta, tai Jumalan vihasta tottelemattomia, Jeesuksen hylkääviä kohtaan?) Miksi, vaikka on Raamatun Sanaa, ilmoitus? Ei hänen käskijänsä anna hänen niistä puhua, ja jos mietit hetkisen niin syynkin hyvinkin pian hoksaat.. Ei taivasasioita, joissa ei enää saatana eksytä, määrää, jne.. :shifty: :think: :???: :evil:

1. Joh. 3:
1 Katsokaa, minkäkaltaisen rakkauden Isä on meille antanut, että meitä kutsutaan Jumalan lapsiksi, joita me olemmekin. Sentähden ei maailma tunne meitä, sillä se ei tunne häntä.

2 Rakkaani, nyt me olemme Jumalan lapsia, eikä ole vielä käynyt ilmi, mitä meistä tulee. Me tiedämme tulevamme hänen kaltaisikseen, kun hän ilmestyy, sillä me saamme nähdä hänet sellaisena, kuin hän on.
3 Ja jokainen, joka panee häneen tämän toivon, puhdistaa itsensä, niinkuin hän on puhdas.

4 Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus.
5 Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.
6 Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut.

7 Lapsukaiset, älköön kukaan saako teitä eksyttää. Se, joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niinkuin hän on vanhurskas.
8 Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.

9 Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt.
10 Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta.
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Paljastetaan eksytykset. Herätkää, Valvokaa!