David Wilkerson - Väärää tulta

ViestiKirjoittaja rita4 » 08.01.2025 09:41

15.8.2018
Toinen henki, toinen voitelu, Toinen evankeliumi, toinen Jeesus. Tästähän Raamattu meitä varoittaa - väärennöksestä - jäljitelmästä (2.Kor.11)

5.MOOS.13
1 "Jos teidän keskuuteenne ilmestyy profeetta tai unennäkijä ja lupaa sinulle jonkun tunnusteon tai ihmeen,
2 ja jos sitten todellakin tapahtuu se tunnusteko tai ihme, josta hän puhui sinulle sanoen: 'Lähtekäämme seuraamaan muita jumalia, joita te ette tunne, ja palvelkaamme niitä',
3 niin älä kuuntele sen profeetan puhetta tai sitä unennäkijää, sillä Herra, teidän Jumalanne, ainoastaan koettelee teitä tietääksensä, rakastatteko Herraa, teidän Jumalaanne, kaikesta sydämestänne ja kaikesta sielustanne.
4 Seuratkaa Herraa, teidän Jumalaanne, häntä peljätkää ja pitäkää hänen käskynsä, häntä kuulkaa, häntä palvelkaa ja hänessä kiinni riippukaa.

"Katso, he ovat hyljänneet Herran sanan - mitä heillä on viisautta?" (Jer.8:9)

SANANLASKUT 1
29 Koska he vihasivat tietoa, EIVÄT VALINNEET OSAKSENSA HERRAN PELKOA
30 eivätkä suostuneet minun neuvooni, vaan KATSOIVAT KAIKEN MINUN NUHTELUNI HALVAKSI
31 saavat he syödä oman vaelluksensa hedelmiä ja saavat kyllänsä omista hankkeistaan.
32 Sillä yksinkertaiset tappaa heidän oma luopumuksensa, ja tyhmät tuhoaa heidän oma suruttomuutensa.
33 Mutta joka minua kuulee, saa asua turvassa ja olla rauhassa onnettomuuden kauhuilta.

JOHANNES 10
4 Ja laskettuaan kaikki omansa ulos hän kulkee niiden edellä, ja lampaat seuraavat häntä, sillä ne tuntevat hänen äänensä.
5 Mutta vierasta ne eivät seuraa, vaan pakenevat häntä, koska eivät tunne vierasten ääntä."

PYHÄ HENKI - Jumalan Pyhyyden Henki

"Kristus teissä kirkkauden toivo" (Kol.1)

Voisiko olla mitään sen kallisarvoisempaa, kuin PYHÄN HENGEN LAHJA? Hän on Jumalan Pyhyyden Henki! Pyhän Hengen kautta Jeesus asuu niissä, jotka Häneen uskovat! Pyhä Henki kirkastaa meille Jeesuksen! Pyhä Henki osoittaa meille todeksi synnin, vanhurskauden ja tuomion! Hän, Totuuden Henki, johtaa meidät kaikkeen totuuteen!

Ja mikä parhainta: "Hänen (Jeesus) kauttansa on meillä molemmilla pääsy yhdessä HENGESSÄ Isän luokse." (Ef.2:18)

Pyhä Henki johtaa meidät näkemään RISTIN - Jeesuksen ristiinnaulittuna. Ja Pyhä Henki johtaa meidät totiseen parannukseen ja RISTILLE (oman elämän loppuun - lihan kuolemaan). Ja risti johtaa meidät pyhyyteen - Pyhään Henkeen - helluntaihin - kaikkeinpyhimpään - Jumalan tuntemiseen ja Hänen seuraajanaan vaeltamiseen "...pyhyydessä ja vanhurskaudessa Hänen edessään kaikkina elämämme päivinä." (Luuk.1:75)

Jumala sanoo: "OLKAA PYHÄT, SILLÄ MINÄ OLEN PYHÄ!"

Pyhä Kaikkivaltias Jumala itse asuu Pyhän Hengen pyhittämässä ihmissielussa, josta entinen hallitsija - synti - oma minä - on saanut kenkää: Jeesuksen ARMOSTA ja VOIMASTA! Hänen jolla yksin on valta ja voima pelastaa meidät synneistämme, epäuskostamme, ylpeydestämme ja kapinastamme ja tehdä kaikki meissä itselleen alamaiseksi! ARMOLLAAN - HENGELLÄÄN! Kun nöyrrymme totiseen parannukseen ja lihan kuolemaan Hänen väkevän kätensä alla!

"Yli kaiken varottavan varjele sydämesi, sillä sieltä elämä lähtee."

Miten hullua, että monet "kristityt" (??) vihaavat pyhyyttä, vastustavat pyhyyttä ja puolustavat syntiä ja syntisyyttä, vaikka Jumalalla olisi heitä varten "AVOIN LÄHDE SYNTIÄ JA SAASTAISUUTTA VASTAAN." (Sak.13:1).

Monien kristittyjen rakkain oppi tuntuu olevan, että on mahdotonta koskaan todella olla vapaita synnistä. Vaikka Jeesus itse sanoi: "JONKA POIKA TEKEE VAPAAKSI, SE ON TOTISESTI VAPAA!"

Kristitty, jonka sydän on yhtä synnillisessä-aadamillisessa tilassa kuin maailman ihmisen, on myös yhtä kadotettu kuin tuo maailman ihminen!

Jeesus sanoi opetuslapsilleen: "Jos ette tee parannusta, niin samoin te kaikki hukutte!" Saman Hän sanoo meille!

Lähde on avattu, armon lähde, anteeksiantamuuksen lähde: Avoin lähde syntiä ja saastaisuutta vastaan: Jeesus!

Mutta monet kristityt eivät halua uskoa siihen että Jeesuksen veri ja Jumalan armo on voimakkaampi, kuin heidän syntisyytensä. He eivät tule tuolle lähteelle. Ehkä kyse onkin usein siitä, että TAHDOTAAN jatkaa epäuskossa, lihassa, ja omassa tahdossa, ja otetaan siihen vain lume-lääkkeeksi väärennös evankeliumia tueksi.

"Ja te tiedätte Hänen ilmestyneen OTTAMAAN POIS SYNNIT; ja HÄNESSÄ EI OLE SYNTIÄ. Kuka ikinä Hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole Häntä nähnyt eikä Häntä tuntenut." (1Joh.3:5-6)

Kuulen ihmisten julistavan, että evankeliumissa on pelkästään kyse anteeksiannon vastaanottamisesta: ilman parannusta - ilman oman elämän luovuttamista Kuninkaalle - ilman puhdistusta - ilman uutta sydäntä. HALOO! Tuollainen väärennös evankeliumi ei tuo ketään Jumalan yhteyteen ja tuudittaa ihmiset synnin uneen, josta ei havahduta hereille kuin vasta helvetissä ja silloin on enää liian myöhäistä nöyrtyä parannukseen.

"Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä? Jos joku turmelee Jumalan temppelin, on Jumala turmeleva hänet; sillä Jumalan temppeli on pyhä, ja sellaisia te olette." (1Kor 3:16-17)
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Paljastetaan eksytykset. Herätkää, Valvokaa!