Lääkärin vakava varoitus huijauksesta! Älä ihmeessä sorru si

Lääkärin vakava varoitus huijauksesta! Älä ihmeessä sorru si

ViestiKirjoittaja rita4 » 21.02.2026 15:49

:think: :thumbup: Siellähän on ilkalla hyvinkin tärkeää asiaa. Asiaa, josta on ainakin porukoita varoitettu; Älä klikkaa linkkiä... Mutta ei se vain näytä menevän ihmisillä jakeluun eikä siksi välitetä varoitteluista. Kun saat esim sp viestin ihan mistä vain, jossa pitää klikata linkkiä, niin oisko ihan mahdotonta aina ensin pysähtyä ja miettiä pieni tovi vaikkapa näin; "Onko tuo oikeastikin sieltä lähetetty? Tai miksi se onkin lähetetty sp, eikä muutoin? Tai, jos toi onkin taas niitä petoksia ja huijataan, tahdotaankin antaan tiedot ja sit mun rahat sen myötä katookin, niin miten mä sit elän ja maksan laskuni sen jälkeen kun tilini on tyhjä, eikä takuulla pankki niitä rahojani korvaa, eikä mikään muukaan niitä mulle korvaa, niin sit oon puilla paljailla ja vain pennitön uneksija, jota ottaa rankasti aivoon oma hyväuskoisuutensa kun klikkas linkkiä...!" :evil: :shifty: :thumbdown:

Älä anna kiireelle valtaa, vaan malta mielesi ja ole varovainen..kun kaikki näyttää niin aidoltakin vielä..[b]aluksi.
:-o :???: :think:
-------------------------------------------------------
Lääkärin vakava varoitus huijauksesta! Älä ihmeessä sorru siihen! Ole tarkkana
Ilkka Vakkuri
20.2.2026
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Paljastetaan eksytykset. Herätkää, Valvokaa!