Foorumille tuomamme: muiden kirjoitukset

Foorumille tuomamme: muiden kirjoitukset

ViestiKirjoittaja rita4 » 21.10.2013 18:37

Kun tuon ja muutkin tuovat muiden kirjoittajien kirjoituksia foorumille, niin; Ne on Aina kuitenkin niiden kirjoittajien omia mielipiteitä ja näkemyksiä asioista. Ei niinkään kopioijan mielipide!

Haluan tähdentää tätä tärkeää asiaa. Toki katsomme varmasti jokainen; mitä tuomme, mutta niin kuin usein itse ainakin huomioin, niin se; kenen kirjoitusta lainaan ja tuon sen foorumille, niin on asioita, joita en allekirjoita, ajattele samoin aivan kaikesta. Siksi onkin hyvin Tärkeää huomioida, että: Ne ovat; sen kirjoittajan ajatus/mielipide uskosta ym. Ei kokonaisuudessaan foorumille tuojan täydellinen mielipide kyseisestä asiasta.

Nyt ehkä kysyt, että: Miksi tuoda sellaista jota ei voi kokonaan allekirjoittaa?

On tärkeää tuoda kirjoituksia ja on tärkeää antaa mahdollisuus erilaiseenkin katsantoon uskosta ym.. Ja jokainen sitten itse päättää ja koettelee sen; onko se hänestä niin, vai onko kenties eri mieltä?

Se on sitä uskossaan kasvamista, kun joutuu pohtimaan asioita, eikä kaikki tulekaan valmiina kuin manun illallinen, ei! Vaan pitääkin koetella kaikki Jumalan Sanalla ja rukouksella! Aivan kaikki!

Tämä nousi mieleeni, tänään...

Ja on Tärkeää ymmärtää se tosiseikka, että: Jumala myöskin kutsuu joitakin pois seurakunta yhteydestä. Seurakuntaan kuuluminen ei pelasta, vaan: vilpitön halu seurata ja palvella Herraa ja olla hänelle uskollinen ja nöyrä, elää Jumalan pelossa elämänsä loppuun asti. Sillä Herra todellakin kutsuu omiaan pois vääränlaisesta srk yhteydestä.

Ja Hän kyllä pitää omistaan huolen, niin että siellä arjessaan heidän uskonsa silti kasvaa ja vahvistuu. Ja ainakin minulle Herra on opettanut monia Tärkeitä asioita, joita en olisi tajunnut, tai edes välittänyt niistä, jos olisin yhä srk yhteydessä. Herra on Hyvä: Amen! Ja hän pitää omistaan huolen ja varjelee heidät, kun sydämemme on pestynä päivittäin Golgatan verilähteellä Jeesuksen nimessä ja veressä: kaikki syntimme anteeksi pyytäen ja myöskin ne anteeksi saaden.

1. Joh. 2:27-29
Sananl. 8:17 Minä rakastan niitä, jotka minua rakastavat, ja jotka minua varhain etsivät, ne löytävät minut.
rita4
Ylläpitäjä

Paluu Ylläpidon tiedotteet